s_kaiba
Legacy Member
Net gaan ophalen:
sega.JPG Afbeelding
Zou normaal gezien geen sega meer kopen aangezien ik alles ervan weg gedaan heb.
Maar aangezien aladin niet op alle console shet zelfste is ne ik die op de MD enorm veel heb gespeeld kon ik dezeniet laten staan.
Nu alleen nog aladin en een goede rf of scart kabel vinden
sega.JPG Afbeelding
Zou normaal gezien geen sega meer kopen aangezien ik alles ervan weg gedaan heb.
Maar aangezien aladin niet op alle console shet zelfste is ne ik die op de MD enorm veel heb gespeeld kon ik dezeniet laten staan.
Nu alleen nog aladin en een goede rf of scart kabel vinden




ad:
Zelda II was wel de laatste...