Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

red Bulleke

Legacy Member
Vandaag weer gaan hunten:

GBA: Disney Sports Football (cib, €3)
GBA: Lucky Luke: Wanted! (cib, €3)
GBA: The Incredibles: De opkomst van de ondermijner (cib,€3)

PC: allen Big box, cib en €10 voor het lot:
Asheron's Call
Wing Commander III: Heart of the Tiger (Frans)
Phantasmagoria (Frans)
Comanche CD
Ultima Online
Star Control II
Everquest

Wel wat jammer van de twee integrale FR-versies maar voor zo'n prijs kon ik ze echt niet laten liggen :)

nervevar

Legacy Member
2s60sc9.jpg

Deel van een vriend zijn collectie overgekocht (die verkoopt hij toch en ik had dips ^^)

mario kart is wel enkel doosje/inlay/handleiding maar had die cart only dus nu terug een complete game :)

mazonemayu

Legacy Member
geist force is vandaag eindelijk aangekomen, word ineens gebombardeerd tot mijn zeldzaamste game ;)

s_kaiba

Legacy Member
Ik moet nog een skijken naar de dubbele zaken, maar Wario Woods is er één om te houden ;)
En het was idd voor een appel, maar zonder het ei ;)

Thx Claudio

sluysen

Legacy Member
Nice, veel sport/race games ook wel precies :D Maar nevertheless, nice lot.

Was er hier ook niemand op zoek naar die versie van final fight? :p

red Bulleke

Legacy Member
Geweldig pakket s_kaiba!

@sluysen: zijn racers nu ineens ook een turnoff geworden? :s

KillingRaptor

Legacy Member
Ik vond Extreme G net awesome vroeger. :p

Heb gisteren onderstaande game overgenomen van m'n neef voor €1, hij had een aantal PS1 games gekocht voor z'n kinderen op de rommelmarkt en deze zat er dubbel bij. Is wel een leuke platformer, al even zitten spelen.

DSC_0107.jpg

mazonemayu

Legacy Member
nice haul. meeste doosjes zien er ook nog vrij goed uit, das altijd n +

s_kaiba

Legacy Member
Idd de staat van de doosjes en handleidgen vallen goed mee.
Die race games ben ik zelf geen voorstander van, maar is toch weer enkele nintendo zaken die ik bij heb ;)

Ik heb eigelijk weing interesse in alle sportgames

s_kaiba

Legacy Member
Srry sheldon,maar die robocop 3 was een leeg doosje.
net gedaan met alles wat uit te kuisen en zaten wat games in verkeerde doosjes enzo.
Maar de meeste zijn wel compleet en in goede staat en ik heb niet teveel dubbele dus ben zekers en vast tevreden

Yuri

Legacy Member
sluysen zei:
Nice, veel sport/race games ook wel precies :D Maar nevertheless, nice lot.

Was er hier ook niemand op zoek naar die versie van final fight? :p

Is eerste final fight, heb ik al liggen van als SNES uitgekomen was. Tis de tweede en derde die ik nog zoek. :p

Leuke aankopen s_kaiba.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan