Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Yuri

Legacy Member
GeneralUrsus zei:
Welke raad je mij aan om te beginnen? Shadow Hearts vermoed ik? :p

Te zien waar je zin in hebt.

Rogue Galaxy is een rpg waar je vlug mee weg bent en weinig strategie voor nodig hebt. Maar er is heel veel te doen in het spel. Ook niks missable.

Shadow Hearts daarentegen is een stuk moeilijker om te spelen, zeker met de judgement ring. En er zijn zaken missable. Maar het verhaal is gewoon schitterend. En zeker op zoek gaan naar Shadow Hearts Convenant, want dat is het vervolg erop. :D

Zou je aanraden om beide eens te youtuben, dat je een beetje een idee hebt.

Zijn beide favoriete rpg's, maar Shadow Hearts heeft de bovenhand. :D

Den_Hidde

Legacy Member
Yuri zei:
Te zien waar je zin in hebt.

Rogue Galaxy is een rpg waar je vlug mee weg bent en weinig strategie voor nodig hebt. Maar er is heel veel te doen in het spel. Ook niks missable.

Shadow Hearts daarentegen is een stuk moeilijker om te spelen, zeker met de judgement ring. En er zijn zaken missable. Maar het verhaal is gewoon schitterend. En zeker op zoek gaan naar Shadow Hearts Convenant, want dat is het vervolg erop. :D

Zou je aanraden om beide eens te youtuben, dat je een beetje een idee hebt.

Zijn beide favoriete rpg's, maar Shadow Hearts heeft de bovenhand. :D

Ah ik was net iets meer voor rogue galaxy, de setting spreekt mij wel aan en jees dat spel is massive lang = me gusta . + Skies of arcadia is ook één van mijn favoriete games en daar doet het mij ook wel wat aan denken.
Level 5 man ! Das de shit :D

Yuri

Legacy Member
Den_Hidde zei:
Ah ik was net iets meer voor rogue galaxy, de setting spreekt mij wel aan en jees dat spel is massive lang = me gusta . + Skies of arcadia is ook één van mijn favoriete games en daar doet het mij ook wel wat aan denken.
Level 5 man ! Das de shit :D

Damn, Skies of Arcadia heb ik nog op Gamecube liggen. Ooit eens aan begonnen, maar jammer genoeg dan gestopt door andere games. Moet ik zeker nog eens terug spelen, want die titel was ook gewoon af. :D

Yep, Level 5 is gewoon zotjes. Zit af te tellen naar Ni No Kuni. :D Wss koop ik die Wizard Edition. :p

En Shadow Hearts heeft echt voor mij de wereld van RPG's veranderd. De zwarte humor, het judgement ring systeem, de rankings die je krijgt door het spel te spelen, de personages, de speciale aanvallen. Man, man, daar kon FFX echt niet tegenop, vond ik. Spijtig dat het spel ongeveer rond dezelfde periode gereleased werd, zijn veel mensen die de game dan misgelopen hebben. Is ook één van de gezochtste titels op PS2.

Jammer dat de ontwikkelaar overkop is gegaan... :(

KillingRaptor

Legacy Member
Deze twee zijn aangekomen met de post vandaag. :)
MediEvil games kan ik nu ook eens aan beginnen, heb ze nu beide. Future Cop: L.A.P.D. heb ik vroeger heel vaak gespeeld maar die was zoek geraakt... Nu heb ik hem dus terug. Vooral de multiplayer was super in deze!

DSC_0396.jpg

GeneralUrsus

Legacy Member
Enorm cool ding die Sega Mega Drive II :D Was alleen boxed, maar heb deze week nog een handleiding apart gekocht. Inlay maak ik zelf wel eens ofzo. Eerste keer dat ik er op speel, maar kan er nog niet volledig van genieten want het oogt niet zo mooi op een "42 inch scherm... De zoektocht naar een retro tv gaat voort :p In het pakketje zat ook nog 2 .hack games, bedankt Alexat!

34gukcm.jpg


287kw78.jpg

Applicious

Legacy Member
Eindelijk gevonden wat al lang op mijn retro aankooplijstje stond. Een mint NES Action Set.. De doos en inlay zien uit alsof het om een volledig nieuwe set gaat.. Op de console zelf enkel bovenaan een paar kleine plekjes, maar voor de rest is alles perfect in orde :)

20120911_152407.jpg


Klik hier om alle foto's te zien

space79

Legacy Member
net de laatste uit de kixx reeks (voor md) binnen...Hulk.
Nu nog 1 EA sports classic en 4 sega classic's

Private Joker

Legacy Member
Nice space! Toffe mini setjes om te verzamelen. Ik heb er geen overzicht meer over welke ik al heb, maar ik denk twee Kixx en 5 classics. De EA classics vind ik lelijk dus die ga ik niet actief zoeken denk ik.

Benva1983

Legacy Member
Eindelijk nog eens een rommelmarkt gedaan die iets heeft opgeleverd. Rommelmarkt in Winterslag (Genk). Vreemd dat ik dit nog gevonden heb want was vrij laat gegaan. 20 Euro betaald voor alles.

Paper Mario: 6 euro kon het niet geloven...

0cc39d83.jpg

KillingRaptor

Legacy Member
Hele mooie prijs voor die Paper Mario! Ik heb ook nog mooie dingen gevonden op rommelmarkten op latere uren dus het is inderdaad zeker mogelijk. :)

Raizo

Legacy Member
@ benva1983, is dat die rommelmaarkt die ieder zondag in genk is ? wil er al langer naartoe gaan maar nog nooit geraakt :)

craisin

Legacy Member
Benva1983 zei:
Eindelijk nog eens een rommelmarkt gedaan die iets heeft opgeleverd. Rommelmarkt in Winterslag (Genk). Vreemd dat ik dit nog gevonden heb want was vrij laat gegaan. 20 Euro betaald voor alles.

Paper Mario: 6 euro kon het niet geloven...

0cc39d83.jpg

In Winterslag? Waar ergens dan? Want ik ben van Winterslag en ik heb geen weet van een rommelmarkt hier...

Benva1983

Legacy Member
@barbapapa
Van waar ben je dan?
Dat was waar vroeger het oude stadion van KRC Genk stond.

Er zat een vrouw die de Gamecube van haar zoon verkocht was nog een boxed exemplaar met Mario Sunshine, Sonic Adventure, Paper Mario, Resident Evil Code Veronica, Crash Bandicoot... allemaal top games ze vroeg 100 euro voor alles, maar ik zei dat ik enkel Paper Mario wou en ze zei 6 euro is goed. Bij de Gameboy Games zat nog een gameboy maar het scherm was vrij bekrast ik ga nu een schermpje bestellen om deze te herstellen.


@Raizo
Neen dat is niet de rommelmarkt die je voor hebt, die wat jij bedoelt is enkel in de maanden juli en augustus...daar vind je meestal niet veel enkel opkopers.

Nu zal het verzamelen even op hold gezet worden wegens economische redenen :-(

red Bulleke

Legacy Member
Vandaag weer een gelukje gehad :)

Alles cib en voor €1/stuk
ps2:
crash bandicoot: de wraak van cortex

psx:
Crash team racing (plat)
crash bash
Lucky Luke
Heart of Darkness (plat) (incl 3d glasses)
Crash 2: cortex strikes back (plat)
crash bandicoot (plat)
crash bandicoot 3: warped (plat)

Het gros had ik al, maar 't blijft voor die prijs uitstekend trade material :)

JimmyPatterson

Legacy Member
Medal of Honor: Pacific Assault (PC) €1 kringloopwinkel
Sopranos: Road to respect (PS2) €8.98 (Gamemania)
Hitman Contracts (PS2) €7.98 (Gamemania)=>gratis door de 1 kopen, 1 gratis actie voor PS2 games:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan