Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nervevar

Legacy Member
Vladslo rommelmarktje

PSX

South park
Dracula: the ressurection
Mortal kombat trilogy (plat)

PS2

Obscure

Benva1983

Legacy Member
Ik heb vandaag Soul Calibur II willen spelen op gamecube. Maar op een gegeven moment krijg ik een foutmelding "an error has occured..." :angry: ben er vervolgens achter gekomen dat het alleen blijft hangen als ik één bepaald personage selecteer. Heb het spel ook op mij Wii getest en same deal. Disc is zo goed als krasvrij.

Heeft er niemand toevallig een dubbel exemplaar van Soul Calibur II voor de gamecube die ik kan overnemen?

nervevar

Legacy Member
Benva1983 zei:
Ik heb vandaag Soul Calibur II willen spelen op gamecube. Maar op een gegeven moment krijg ik een foutmelding "an error has occured..." :angry: ben er vervolgens achter gekomen dat het alleen blijft hangen als ik één bepaald personage selecteer. Heb het spel ook op mij Wii getest en same deal. Disc is zo goed als krasvrij.

Heeft er niemand toevallig een dubbel exemplaar van Soul Calibur II voor de gamecube die ik kan overnemen?

ke binnendoen in de GM ofzo en laten ontkrassen. 1 kraske net op een goe plek kan al probleme leveren

Ringo

Legacy Member
Die prijs is te veel voor wat het is...zeker als je bedenkt dat er een SEGA-compilatie bestaat voor bijna iedere current-gen console waarop er meer en beter staat. En de hardcore-retrogamer speelt dat op zijn eigen black beauty ;)

segacd32x.jpg

Nirron

Legacy Member
PS1

- Clocktower
- Carnage Heart
- Midnight Run
- Speed Freaks
- Cool Boarders

GeneralUrsus

Legacy Member
Vandaag op een rommelmarkt in Gent toch redelijk wat gevonden :p Voor alles €50 betaald bij mijn favo opkoper met zeer mooie prijzen :p Zeer spijtig van dat Mystic Quest boekje...
Niet op de foto:
NES adapter
N64 controller + bijhorende kabels

2prff69.jpg


20kpt06.jpg


35c1yrr.jpg

red Bulleke

Legacy Member
Net terug van een namiddagrommelmarktje:

Ps2: Genji (incl. kartonnen sleeve) (€5)
Ps2: Crisis Zone + G-Con 2 (boxed) (€10)
Sat: Sega Worldwide Soccer 97, Euro 96 England, Frank Thomas Big Hurt Baseball, Striker 96, Virtual Open tennis (€7 voor het pakket)

Claudio VO

Legacy Member
nice red Bulleke ;)
Crisis zone heb ik nog niet geprobeerd ; maar zo'n boxed items voor 10€ vinden / kopen is altijd een prachtige aankoop.

KillingRaptor

Legacy Member
Crisis Zone heb ik vooral in die arcade in Blankenberge gespeeld, als de PS2 port ook maar een beetje hetzelfde speelt is dat echt een vette game!

JimmyPatterson

Legacy Member
Crisis Zone vind ik minder omdat je onmiddellijk met het machinegeweer begint :p

red Bulleke

Legacy Member
'k Zal nog ff moeten wachten vooraleer ik hem kan testen, mijn crt tv staat nog altijd in stockage :)

Claudio VO

Legacy Member
red Bulleke zei:
'k Zal nog ff moeten wachten vooraleer ik hem kan testen, mijn crt tv staat nog altijd in stockage :)

vergeet me niet uit te nodigen hé :woohoo: ( doe het maar via FB ; maar voorzichtig hé :D ) .


:hug:

red Bulleke

Legacy Member
Claudio VO zei:
vergeet me niet uit te nodigen hé :woohoo: ( doe het maar via FB ; maar voorzichtig hé :D ) .


:hug:

Hoe, mogen mijn 5000 andere vrienden dan ook niet afkomen? :sad:

:hug:

Claudio VO

Legacy Member
geruild met Bamboebahr

voor de Dreamcast :

MDK2
SOUL REAVER
CHUCHU

en ook nog The Nomad soul ( tegen mijn principe in : sealed ) gekocht op Ebay voor een 12 euro incl.

^^
mag eigenlijk geschrapt worden van m'n santa-list :p

Nirron

Legacy Member
Nintendo catalogus voor jaar 91-92 (lag op de toonbank in meeste speelgoedwinkels destijds)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan