Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Djesmin zei:'k Heb na al die jaren (een stuk of 15-20) eindelijk Kirby's Dreamland terugBest gespendeerde 3euro van de maand!
crazyjoker zei:@kryptex: hoeveel heb je voor die pokemon games betaald ?
FF IX het doosje is wat gebarsten, maar heb een vervang doosje. 3 PS2 games waar ik wel naar uitkijk, maar eerst tijd vinden om ze te spelen
Sega Megadrive II handleiding is voor de SMII boxed die ik morgen verwacht. en die 2 oude awesome geplastificeerde Star Wars posters op de rommelmarkt gevonden voor 50cent/stuk. Twas een goeie week voor mij


Raizo zei:Jow, sorry voor de late reactie maar de superpacks ben ik zelf nog nooit tegen gekomen, alleen maar los en daarvoor vragen ze evenveel als ik ze boxed betaald heb. Zijn idd in heel europa uitgekomen maar weet niet hoeveel juist, straks eens even opzoeken.
Waarom zo jaloers crazyjoker als je ze zelf hebt ?
@ kryptex, ferme collectie sealed GB games,vooral die donkey kong games . heb er ook al een deel waaronder zeldas (oracles of ages and seasons, link to the past +four swords) en pokemons (blue en crystal) en mega man 1, wel kostelijk om ze sealed te verzamelen he![]()
Raizo zei:Jow, sorry voor de late reactie maar de superpacks ben ik zelf nog nooit tegen gekomen, alleen maar los en daarvoor vragen ze evenveel als ik ze boxed betaald heb. Zijn idd in heel europa uitgekomen maar weet niet hoeveel juist, straks eens even opzoeken.
Waarom zo jaloers crazyjoker als je ze zelf hebt ?
@ kryptex, ferme collectie sealed GB games,vooral die donkey kong games . heb er ook al een deel waaronder zeldas (oracles of ages and seasons, link to the past +four swords) en pokemons (blue en crystal) en mega man 1, wel kostelijk om ze sealed te verzamelen he![]()


straks es zoeken hoeveel er juist van die europese gemaakt zijn, had ergens gelezen 1000 stuks maar dat lijkt me weinig voor heel europa...GeneralUrsus zei:EINDELIJK Chocobo Racing (bijna mint) kunnen kopen voor een mooie prijsFF IX het doosje is wat gebarsten, maar heb een vervang doosje. 3 PS2 games waar ik wel naar uitkijk, maar eerst tijd vinden om ze te spelen
Sega Megadrive II handleiding is voor de SMII boxed die ik morgen verwacht. en die 2 oude awesome geplastificeerde Star Wars posters op de rommelmarkt gevonden voor 50cent/stuk. Twas een goeie week voor mij
![]()

Nog nog Dark Cloud en Dark Chronicle. 
Raizo zei:@ kryptex : nee geen red strip, heb die red strip tot nu toe alleen ook nog maar bij PAL games gezien, hebben NTSC versies dat wel ?
@ crazyjoker : aah ok, die van mij staan ook wel een paar kleine krasjes op ze, troost u
@ shawnthaboss : geen idee wat die kosten, heb die van mij 50€ per stuk betaald, weet dat ze nieuw in 2003 per stuk 170€ kostten, geen idee van de waarde nu. op ebay staat de amerikaanse versie voor 600 dollarstraks es zoeken hoeveel er juist van die europese gemaakt zijn, had ergens gelezen 1000 stuks maar dat lijkt me weinig voor heel europa...
Yuri zei:Shadow Hearts is een pareltje. Heb ze alledrie liggen en alledrie super gecompleted.
Rogue Galaxy is ook de max. Level 5 stelt bijna nooit teleur.Nog nog Dark Cloud en Dark Chronicle.
![]()

Kryptex zei:Alle sealed GB games bij elkaar
![]()
![]()

Raizo zei:Vandaag de 2 superpacks aangekregen en ze zien er goed uitalleen had de dame ze overal met tape toegeplakt... geen idee waar da goed voor is maar met wa tijd toch vakkundig kunnen verwijderen
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
dik dealtje yes yes!shawnthaboss zei:zou eigelijk ook graag die gameboy spellekes biginne spare maar ben nog maar 17 dus heb ik nog ni genoeg geld om het te onderhouden![]()