Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Thorstein

Legacy Member
Boeren/rommelmarkt in scherpenheuvel.
45 CIB Xbox games +2 big & 2 S controllers.
85€
Maar 3 games had ik al, dus xbox collectie is meer als verdubbeld nu

GeneralUrsus

Legacy Member
EINDELIJK Chocobo Racing (bijna mint) kunnen kopen voor een mooie prijs :D FF IX het doosje is wat gebarsten, maar heb een vervang doosje. 3 PS2 games waar ik wel naar uitkijk, maar eerst tijd vinden om ze te spelen :( Sega Megadrive II handleiding is voor de SMII boxed die ik morgen verwacht. en die 2 oude awesome geplastificeerde Star Wars posters op de rommelmarkt gevonden voor 50cent/stuk. Twas een goeie week voor mij :D

2645i87.jpg


dqgmz9.jpg


14o7jbd.jpg


dyujk0.jpg

Raizo

Legacy Member
Jow, sorry voor de late reactie maar de superpacks ben ik zelf nog nooit tegen gekomen, alleen maar los en daarvoor vragen ze evenveel als ik ze boxed betaald heb. Zijn idd in heel europa uitgekomen maar weet niet hoeveel juist, straks eens even opzoeken.
Waarom zo jaloers crazyjoker als je ze zelf hebt ? :P
@ kryptex, ferme collectie sealed GB games,vooral die donkey kong games . heb er ook al een deel waaronder zeldas (oracles of ages and seasons, link to the past +four swords) en pokemons (blue en crystal) en mega man 1, wel kostelijk om ze sealed te verzamelen he :D

JimmyPatterson

Legacy Member
SWAT: Global Strike Team (PS2)
The Godfather (PS2)
Crush (PSP)
Dynasty Warriors (PSP)

Kryptex

Legacy Member
Raizo zei:
Jow, sorry voor de late reactie maar de superpacks ben ik zelf nog nooit tegen gekomen, alleen maar los en daarvoor vragen ze evenveel als ik ze boxed betaald heb. Zijn idd in heel europa uitgekomen maar weet niet hoeveel juist, straks eens even opzoeken.
Waarom zo jaloers crazyjoker als je ze zelf hebt ? :P
@ kryptex, ferme collectie sealed GB games,vooral die donkey kong games . heb er ook al een deel waaronder zeldas (oracles of ages and seasons, link to the past +four swords) en pokemons (blue en crystal) en mega man 1, wel kostelijk om ze sealed te verzamelen he :D

Nice,
Mega man 1 heb je niet red strip denk ik of wel?

crazyjoker

Legacy Member
Raizo zei:
Jow, sorry voor de late reactie maar de superpacks ben ik zelf nog nooit tegen gekomen, alleen maar los en daarvoor vragen ze evenveel als ik ze boxed betaald heb. Zijn idd in heel europa uitgekomen maar weet niet hoeveel juist, straks eens even opzoeken.
Waarom zo jaloers crazyjoker als je ze zelf hebt ? :P
@ kryptex, ferme collectie sealed GB games,vooral die donkey kong games . heb er ook al een deel waaronder zeldas (oracles of ages and seasons, link to the past +four swords) en pokemons (blue en crystal) en mega man 1, wel kostelijk om ze sealed te verzamelen he :D


Ik ben jaloers, omdat ik die dozen niet meer heb en mijn gba's niet zo mooi zijn als de uwe :p

shawnthaboss

Legacy Member
wat kosten die super packs ?? boxed ?? heb er vroeger 2 gehad 1 is er gestolen ( de gameboy dan toch) en de andere ben ik ook kwijt :(

Raizo

Legacy Member
@ kryptex : nee geen red strip, heb die red strip tot nu toe alleen ook nog maar bij PAL games gezien, hebben NTSC versies dat wel ?
@ crazyjoker : aah ok, die van mij staan ook wel een paar kleine krasjes op ze, troost u :)
@ shawnthaboss : geen idee wat die kosten, heb die van mij 50€ per stuk betaald, weet dat ze nieuw in 2003 per stuk 170€ kostten, geen idee van de waarde nu. op ebay staat de amerikaanse versie voor 600 dollar :) straks es zoeken hoeveel er juist van die europese gemaakt zijn, had ergens gelezen 1000 stuks maar dat lijkt me weinig voor heel europa...

Yuri

Legacy Member
GeneralUrsus zei:
EINDELIJK Chocobo Racing (bijna mint) kunnen kopen voor een mooie prijs :D FF IX het doosje is wat gebarsten, maar heb een vervang doosje. 3 PS2 games waar ik wel naar uitkijk, maar eerst tijd vinden om ze te spelen :( Sega Megadrive II handleiding is voor de SMII boxed die ik morgen verwacht. en die 2 oude awesome geplastificeerde Star Wars posters op de rommelmarkt gevonden voor 50cent/stuk. Twas een goeie week voor mij :D

Shadow Hearts is een pareltje. Heb ze alledrie liggen en alledrie super gecompleted. :D

Rogue Galaxy is ook de max. Level 5 stelt bijna nooit teleur. :D Nog nog Dark Cloud en Dark Chronicle. ;)

Kryptex

Legacy Member
Raizo zei:
@ kryptex : nee geen red strip, heb die red strip tot nu toe alleen ook nog maar bij PAL games gezien, hebben NTSC versies dat wel ?
@ crazyjoker : aah ok, die van mij staan ook wel een paar kleine krasjes op ze, troost u :)
@ shawnthaboss : geen idee wat die kosten, heb die van mij 50€ per stuk betaald, weet dat ze nieuw in 2003 per stuk 170€ kostten, geen idee van de waarde nu. op ebay staat de amerikaanse versie voor 600 dollar :) straks es zoeken hoeveel er juist van die europese gemaakt zijn, had ergens gelezen 1000 stuks maar dat lijkt me weinig voor heel europa...

Mijn sealed games zijn allemaal PAL. NTSC Versies hebben dat idd nooit die hebben H en V seams.

GeneralUrsus

Legacy Member
Yuri zei:
Shadow Hearts is een pareltje. Heb ze alledrie liggen en alledrie super gecompleted. :D

Rogue Galaxy is ook de max. Level 5 stelt bijna nooit teleur. :D Nog nog Dark Cloud en Dark Chronicle. ;)

Welke raad je mij aan om te beginnen? Shadow Hearts vermoed ik? :p

Applicious

Legacy Member

Raizo

Legacy Member
Mij maakt het nie echt uit of ze pal of ntsc zijn. zolang ze maar origineel sealed zijn en niet van die resealed brol :-) ben al blij dak een deel sealed games heb, gij hebt sommige zelfs dubbel :-)

shawnthaboss

Legacy Member
zou eigelijk ook graag die gameboy spellekes biginne spare maar ben nog maar 17 dus heb ik nog ni genoeg geld om het te onderhouden :(

BLPGRN

Legacy Member
shawnthaboss zei:
zou eigelijk ook graag die gameboy spellekes biginne spare maar ben nog maar 17 dus heb ik nog ni genoeg geld om het te onderhouden :(

Geen vakantiejobke gedaan?

shawnthaboss

Legacy Member
nee heb wel geprobeerd maa de intrim liet niets weten en bij de rest was er geen plaats meer
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan