Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

SegaScope3D zei:Dan koop je een andere ? Ik kom deze op bijna elke rommelmarkt tegen zelf koop ik deze niet interesseert me weinig. (Hetzelfde voor de meeste Atari2600 spullen) Ik heb wel een G7000 videopac gekregen van iemand op mijn pa zijn werk toen die vroeg of hij videospelen had liggen. Dit bleek de Siera versie te zijn die zeldzamer is en ik geloof enkel in NL/hier is uitgebracht.
P.S. Zelf niet naar rommelmarkten kunnen gaan heb momenteel te veel werk. Ouders zijn naar verschillende rommelmarkten geweest en vinden uiteindelijk op een kleine markt in de buurt wel iets: Game & watch Fire Attack! in heel goede staat in een doos met prullen. 0,50 euro![]()

Zoals ik zei een videopac is echt niets speciaal losse console zo'n 10 euro max. Ze blazen de prijs hiervan ook heel graag op op Ebay en andere maar dat wordt allemaal niet verkocht. Er zijn zeldzamere modellen zoals de siera versie en dan heb je ook nog de hele zeldzame G7200. Er stond zo ene op de retrobeurs van de kringwinkels in Gent. ze vroegen rond de 400 euro, thuis op ebay gezien dat in het beste geval verkocht raakt tussen 100-150 euro in zelfde staat. Maar mensen betalen tegenwoordig graag teveel voor retro games. Voor mij geen probleem je komt ze toch tegen. Van de meeste zaken (zelfs "iets zeldzamere" games) zijn er massa's gemaakt. Vraag en aanbod en de vraag is nu wat te hoog. 
.
