Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Retromania

Legacy Member
Daar heb ik zeker aan gedacht, was eigenlijk mijn bedoeling. Maar ik zou eigenlijk een soort van smartphone-head band moeten voor hebben. Wat nogal raar zou zijn :)

Alexat

Legacy Member
Ben ook aan denken om eens mijn gsm aan mijn rugzak te hangen, das iets minder raar denk ik :p

Nirron

Legacy Member
Deze twee Playstation lichtreclame's vandaag aangeschaft :)

lichtreclame.jpg

sluysen

Legacy Member
Vruchtbare rommelmarkt in Gistel deze ochtend.

Eerst en vooral een Videopac G7000 lotje
2dgkjkz.jpg


Enkele Xbox games en 1 GC
9k5f6t.jpg


En nog een Big box game
2v00leh.jpg


Nu heb ik wel geen joysticks voor die videopac, dus kan ik die eigenlijk niet gebruiken. Weet ook nog niet echt of ik die zal bijhouden of niet.

LouGarou

Legacy Member
Voor die videopac mag je mij gerust pm'en dan sluysen. Was mn eerste console, maar ligt hier helaas defect :/

KillingRaptor

Legacy Member
Werkt je Videopac nog? Ik had er vorig jaar ook één gekocht op een rommelmarkt maar hij werkte niet helaas.

sluysen

Legacy Member
Hij werkt nog. Maar verder dan een game kiezen op de cart geraak ik niet zonder joysticks

KillingRaptor

Legacy Member
Hopelijk gaat dat nog goed werken want de joysticks hangen vast aan de console van mij, kan je er niet vanaf halen.

SegaScope3D

Legacy Member
Dan koop je een andere ? Ik kom deze op bijna elke rommelmarkt tegen zelf koop ik deze niet interesseert me weinig. (Hetzelfde voor de meeste Atari2600 spullen) Ik heb wel een G7000 videopac gekregen van iemand op mijn pa zijn werk toen die vroeg of hij videospelen had liggen. Dit bleek de Siera versie te zijn die zeldzamer is en ik geloof enkel in NL/hier is uitgebracht.

P.S. Zelf niet naar rommelmarkten kunnen gaan heb momenteel te veel werk. Ouders zijn naar verschillende rommelmarkten geweest en vinden uiteindelijk op een kleine markt in de buurt wel iets: Game & watch Fire Attack! in heel goede staat in een doos met prullen. 0,50 euro :D

KillingRaptor

Legacy Member
Ik heb hem nooit meer gezien na die éne rommelmarkt, vandaar. Gelukkig kreeg ik er nog een pak games bij voor bijna geen geld dus al bij al viel het nog mee.

sluysen

Legacy Member
SegaScope3D zei:
Dan koop je een andere ? Ik kom deze op bijna elke rommelmarkt tegen zelf koop ik deze niet interesseert me weinig. (Hetzelfde voor de meeste Atari2600 spullen) Ik heb wel een G7000 videopac gekregen van iemand op mijn pa zijn werk toen die vroeg of hij videospelen had liggen. Dit bleek de Siera versie te zijn die zeldzamer is en ik geloof enkel in NL/hier is uitgebracht.

P.S. Zelf niet naar rommelmarkten kunnen gaan heb momenteel te veel werk. Ouders zijn naar verschillende rommelmarkten geweest en vinden uiteindelijk op een kleine markt in de buurt wel iets: Game & watch Fire Attack! in heel goede staat in een doos met prullen. 0,50 euro :D

In de 2-3 jaar dat ik hier in de geburen rommelmarkten doe, heb ik behalve vandaag dit nog nooit gevonden.

@Killing
Ik heb achteraan 2 connectoren voor joysticks, die zijn dus van dit model apart blijkbaar.


Momenteel spreekt het mij ook weinig aan. Ik ben ook niet uit om er zware winst mee te maken als ik het zou verkopen, maar break even of lichte winst is toch een must :p

SegaScope3D

Legacy Member
Dan doe je dus heel andere rommelmarkten als mij blijkbaar :lol: Zoals ik zei een videopac is echt niets speciaal losse console zo'n 10 euro max. Ze blazen de prijs hiervan ook heel graag op op Ebay en andere maar dat wordt allemaal niet verkocht. Er zijn zeldzamere modellen zoals de siera versie en dan heb je ook nog de hele zeldzame G7200. Er stond zo ene op de retrobeurs van de kringwinkels in Gent. ze vroegen rond de 400 euro, thuis op ebay gezien dat in het beste geval verkocht raakt tussen 100-150 euro in zelfde staat. Maar mensen betalen tegenwoordig graag teveel voor retro games. Voor mij geen probleem je komt ze toch tegen. Van de meeste zaken (zelfs "iets zeldzamere" games) zijn er massa's gemaakt. Vraag en aanbod en de vraag is nu wat te hoog.

Foto's van die zeldzame videopac G7200 op de retrobeurs hier op mijn blog:

Retrobeurs kringwinkel ? Flanders Expo Gent | pinballs and pixels

craisin

Legacy Member
Al lang geen retro-aankoop meer gedaan, maar deze kon ik niet laten liggen:
Monkey Island 1+2 big box Amiga versie, beide in zeer goede staat voor 40€ samen

Shuura

Legacy Member
Very nice Sluysen, zoals steeds ;)

En vers van de pers, PS2 spullen hier in Kortrijk gevonden:

8756944609_aae20cd301.jpg


- Spartan Total Warrior
- King OF Fighters Maximum Impact
- Star Wars the Force Unleashed
- Rumbles Roses (guilty pleasure indeed)
- Dynasty Warriors 2
- een boxed, complete Time Crisis Project Titan + G-con45

Benieuwd naar Dynasty Warriors eigenlijk, ooit eens gezien bij de launch van de PS2, nog nooit gespeeld. Naar het schijnt een serietje apart toch en ik hou van hack'n slash games :).

Shuura

Legacy Member
ja, perfect gewoon en 10euro van een toffe gast. Ik had het bijna opgegeven op de Sinksenrommelmarkt hier en in het laatste straatje, bijna laatste kraampje, gevonden! Never give up bro ;-)

sluysen

Legacy Member
Ik heb ook al veel chance gehad op het einde van een markt. Je zegt dan tegen jezelf "tzal hier niets meer zijn", 5 meter verder BINGO :D

s_kaiba

Legacy Member
I al effe geleden dat ik eens wat gepost en gekocht heb, maar deze kon ik niet laten liggen.
Is wel nog niet aangekomen, maar kijk er enorm naar uit.

_MG_8819.JPG Afbeelding

Nog eens thx Alexat voor de info en heb het dus toch gekocht ;)

s_kaiba

Legacy Member
I al effe geleden dat ik eens wat gepost en gekocht heb, maar deze kon ik niet laten liggen.
Is wel nog niet aangekomen, maar kijk er enorm naar uit.

_MG_8819.JPG Afbeelding

Nog eens thx Alexat voor de info en heb het dus toch gekocht ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan