Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Murugan

Legacy Member
red Bulleke zei:
Wat een dealtje op die ST Murugan! Ge hebt sjans dat ik hem ook niet gezien heb :p

I know, chance dat er amper iemand daarin interesse heeft.
Mijn Amiga lotje mag er ook zijn voor 30€ vind ik :)
Alleen jammer van dat mobo, dat kost me 22€ extra ofzo maar de boxed joysticks, scherm en al de rest maken dat wel goed, zeker omdat de case nog zo mooi is na heel wat gekuis.

SegaScope3D

Legacy Member
Mega drive gekocht van op 2ehands.be voor mooie prijs aangezien de hoge bieders weer 1 voor 1 afhaakten zoals altijd :lol: Heb dan wat onderhandelt met de verkoper. Ik vind deze set echt geweldig :)

ozB0lEw.png


1kh7J5l.png

KillingRaptor

Legacy Member
Zijn er eigenlijk nog meer van die Disney sets van Mega Drive? Weet dat er ook nog een Lion King pakket is.

junglist_clint

Legacy Member
nice one! er is ook toy story en junglebook als ik mij niet vergis

SegaScope3D

Legacy Member
Je hebt ook nog een Sonic 3, Sonic & Knuckles versie, Jurassic Park versie ... er zijn zo een aantal versies maar deze zijn moeilijk te vinden. Heb eens bij een opkoper vroeger die Toy Story versie gezien die vroeg toen 50 euro en wou er niets afdoen. Mij net iets te veel :(

Nirron

Legacy Member
Had daar ook op geboden, maar mij dan nadien bedacht want het neemt wel veel plaats in.
En niet meteen iets dat in de collectie past tenzij je voor alle variaties gaat.. cba!

Krueger F

Legacy Member
Je hebt ook nog de voetbal edities dacht ik, teveel (te duur) om ze allemaal te verzamelen imho.
Bovendien, wanneer je ze allemaal zou hebben, wat doe je er dan mee? De jacht is meestal leuker dan de vangst...

Maar die Disney games van toen zijn inderdaad bijna allemaal heel leuk, Aladdin en The Lion King heb ik echt uren gespeeld op de Snes vroeger.

SegaScope3D

Legacy Member
Allemaal verzamelen is ook de bedoeling niet maar als je die tegenkomt van disney of Sonic3 zou ik ze niet laten liggen aan een goede prijs. Deze ochtend weer geluk gehad op de rommelmarkt. Ik ga deze namiddag mijn blog bijwerken. (oa 32X gevonden, wel los).

sluysen

Legacy Member
Paar leuke zaken gekocht in Brugge deze ochtend (Blymare)

33at8gk.jpg

5whwyx.jpg


Ook nog Harvest Moon: A Wonderfull Life (Players Choice) voor GC, maar die ligt al bij vriendin dus geen foto :p

Vooral heel blij met Kula World, en een koopje (2.5€) ook :p De andere games gaan van 1 tot 5€ max :p

Dan nog iets wat op een big box spel leek, maar eigenlijk is het een bordspel:
2uqhjxh.jpg


Blijkbaar heb je wel nog een vliegtuigje nodig om het te spelen (pion)

sluysen

Legacy Member
Nice! Hoelaat was je daar? ik rond 7 maar heb niets van die zaken zien liggen. Die 32x ging ik ook wel gekocht hebben, en die boxed game boy ook, de rest wss niet

SegaScope3D

Legacy Member
Ben om 6u toegekomen. Ik ben in totaal misschien 15 euro kwijt. Ik ging de rest ook niet gekocht hebben maar als ze zo weinig vragen :lol: Dan is het om te verkopen/ruilen en andere games te kopen. Cool die Kula World, zoek ik al een tijdje. Heb nog naar de PS1 games zitten kijken maar veel waren aan het uitpakken en je kan niet overal zijn.

P.S. de gameboy color is splinternieuw, dat zie je ook weinig meestal zitten die vol krassen of zelfs stift.

reactor

Legacy Member
Mooie vangsten !
Blijft leuk om te zien wat er weer int wild gevangen is !

Hoop dit seizoen ook nog eens een mooie vangst te mogen posten.:p

KillingRaptor

Legacy Member
Ook de rommelmarkt in Blijmare gedaan vandaag, was echt groot... We hebben er 6 uren op vertroefd, daarbij wel rekening houdend dat we zo goed als alle bakken met vinyl hebben overlopen ook.
Dit zijn de aanwinsten:



En de prijzen...
Grease soundtrack (LP): €0,50
Fleetwood Mac - Rumours (LP): €2
MC Hammer - U Can't Touch This (LP singel): €0,50
Bart Simpson - Do The Bartman (LP singel): €0,50
De Wraak van Toetanchamon (bordspel): €0,50
Diablo boeken Engelstalig: €2 voor de drie
Sonic Dance Power V en VI (CD): €1,50 per stuk
MB Microvision handheld en twee games (Block Buster en Shooting Star): €7
Xena Warrior Princess (PS1): €2
Metroid Prime 3 Corruption (Wii): €3,50
Cursed Mountain (Wii) €3,50
Set Putt-Putt, Freddi Fish en Spy Fox games (PC): €4 (deze heb ik echt gekocht puur om de nostalgie, echt veel gespeeld als kleine snotneus)

Geslaagd dagje dus als je 't mij vraagt.

Kenneke10

Legacy Member
Was hier vandaag terug garage verkoop in onze gemeente, blijkbaar weinig deelnemers dit jaar. kan mij eigenlijk wel voorstellen waarom :) al die nieuwe belgen die uwe boel onderste boven komen kloppen :puke:

sluysen

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Ook de rommelmarkt in Blijmare gedaan vandaag, was echt groot... We hebben er 6 uren op vertroefd, daarbij wel rekening houdend dat we zo goed als alle bakken met vinyl hebben overlopen ook.
Dit zijn de aanwinsten:



En de prijzen...
Grease soundtrack (LP): €0,50
Fleetwood Mac - Rumours (LP): €2
MC Hammer - U Can't Touch This (LP singel): €0,50
Bart Simpson - Do The Bartman (LP singel): €0,50
De Wraak van Toetanchamon (bordspel): €0,50
Diablo boeken Engelstalig: €2 voor de drie
Sonic Dance Power V en VI (CD): €1,50 per stuk
MB Microvision handheld en twee games (Block Buster en Shooting Star): €7
Xena Warrior Princess (PS1): €2
Metroid Prime 3 Corruption (Wii): €3,50
Cursed Mountain (Wii) €3,50
Set Putt-Putt, Freddi Fish en Spy Fox games (PC): €4 (deze heb ik echt gekocht puur om de nostalgie, echt veel gespeeld als kleine snotneus)

Geslaagd dagje dus als je 't mij vraagt.

Damn, ik heb er zelfs 2 keer rond gelopen (rond 7u en rond 15u)
Jaloers op die diablo boeken en die metroid prime :p

Alexat

Legacy Member
De postbode heeft me weer gelukkig gemaakt vandaag! Complete set van 3 mario figures uit '93 MOC van Waddingtons. Nog nooit tegengekomen hiervoor, komt van een verzamelaar uit Nederland

30bz0pl.jpg

Bruno001

Legacy Member
Alexat zei:
De postbode heeft me weer gelukkig gemaakt vandaag! Complete set van 3 mario figures uit '93 MOC van Waddingtons. Nog nooit tegengekomen hiervoor, komt van een verzamelaar uit Nederland

30bz0pl.jpg

Ziet er leuk uit! nog nooit gezien ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan