Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nirron

Legacy Member
Bij het kaartspel (toen er nog een DCI ranking was) zat ik ergens in de top 10. (Van België)
Spijtig genoeg nooit een uitnodiging gekregen om naar Amerika of andere toernooien te gaan.

Was toen in die tijd een groep van Wallonië die naar verschillende toernooien gingen per weekend.
Waardoor ze dus extra DCI punten konden scoren en hoger in de ranking konden geraken.

Wat ik altijd unfair heb gevonden want die zijn wel naar Amerika mogen gaan en ook naar een speciaal event in Hawaii waar een beperkt aantal mensen naartoe mocht.

Er waren lange tijd problemen in België i.v.m officiële toernooien waardoor ik dan uiteindelijk gestopt ben.

Heb zelf eens met een wedstrijd meegedaan bij de Jommekeskrant om naar Amerika te mogen gaan en daar met het toernooi mogen deel te nemen.
Spijtig genoeg heeft iemand anders gewonnen die het spel helemaal niet kende en het dus snel snel heeft moeten leren en niet ver geraakt is..

In de Jommekeskrant stond nog een foto van hem bovenop het WTC in New York..!

Grappig moest deze persoon dit nu lezen ^^'

Sorry voor de offtopic, maar serieuze nostalgia! :p

sluysen

Legacy Member
Ik heb dat enkel een paar keer met vrienden proberen spelen.

Aah die blauwe kartonnen +1 counters, nostalgie idd

Murugan

Legacy Member
Kleine aankoop deze week.

De boxed games zijn in mindere staat maar je vindt ze moeilijk omdat ze tot een Amiga 500+ pack behoren.
Nu nog enkel Deluxe Paint 3 vinden en dat pack is compleet.

De andere 2 zijn in afwachting van de big boxes die ik ooit ga kopen :)

334m1z5.jpg

red Bulleke

Legacy Member
Nog een kleine update hierzo :)

Een paar ebay ps2 aankopen:


Neo Geo AES Madness! :D

Shuura

Legacy Member
Hier ook een kleine aankoop op een rommelmarkt:

- MDK (PS1)
- Tomb Raider 3 (PS1)
- Time Crisis: Project Titan (PS1)
- Warcraft 3 Reign of Chaos (PC/Mac)

8684959285_b5f5c91fee.jpg

Applicious

Legacy Member
Nirron zei:
Heb vandaag ook een PS1 Final Fantasy gevonden. Vroeg eerst €5, maar uiteindelijk €3 voor betaald.. every euro counts!

Had gepland om verschillende rommelmarkten te doen vandaag, maar heb uiteindelijk maar eentje gedaan.
Het was wel de moeite waard want heb een paar leuke dingen gevonden..

dscn0375ev.jpg


Wat er niet op de foto staat is..

- Originele Xbox console met 2 controllers (1 logitech) met 3 games
- (Xbox) Godzilla Save the Earth, Star Wars Jedi Outcast en Future Tactics
- Gamecube console + originele zwarte memory card die bij de controllers hoorde

Gamecube en controllers waren enorm knoppen plakte en vol met plakkers heb ze ondertussen al volledig gedemonteerd.

De Gamecube nog niet opengedaan omdat ik de juiste security bit nog niet heb besteld.. :p klepjeblijf niet gesloten en verkoper zei "gewoon met plakband dichtplakken als je wilt gamen werkt perfect".. lol!

Die G&W heb ik laat op de dag gevonden ergens in een apart deel weg van de rest van de rommelmarkt aan €3 stuk (uiteindelijk €8 voor de 3 betaald). Ze zijn bijna zo goed als nieuw behalven die DK II beetje schade vooraan.

Echt sick van die G&W :-D Dat noem ik pas een dikke deal!

Applicious

Legacy Member
N64.JPG


Volledig nieuwe Nintendo64 Clear Blue Mario pack. Gekocht via iemand op marktplaats.nl :)

Krueger F

Legacy Member
Nieuwste aanwinst vandaag geleverd:

20130427.jpg

Alle boxed games zijn CIB (zelfs nog in het plastiekje) :)

shawnthaboss

Legacy Member
Ff een paar vraagjes :)
1 kan je ergens zien hoeveel gameboy games zr zijn uitgekomen ??
2 is dit qua prijzen een goede tijd om met gameboy te beginnen ?? Of wacht ik beter nog even ??
3 iemand die gameboy dingen cib verkoopt ?? :p moet wel in pdrfecte staat zijn en colpleet
Str pm.
Thnx

Alexat

Legacy Member
Game boy = Enkel classic?
1) 453+ volgens RetroCollect
2) CIB games zijn niet de goedkoopste van alles retro games en tenzij er een sterke daling gaat zijn van retrogamers/verzamelaars gaan deze prijzen enkel nog maar stijgen.
3) Heb nog een GBC super mario bros deluxe maar weet niet of je dat zoekt?

red Bulleke

Legacy Member
Pal Gameboy zit inderdaad rond de 450 games. Als je voor complete games gaat, dan ga je voor heel wat games flink mogen dokken vrees ik (maar da's ver voor alles zo nu he). Qua tijd om er mee te beginnen: hoe langer je wacht, des te slechter 't zal worden voor je budget :)

red Bulleke

Legacy Member
€105 voor de vier samen... een echt koopje want Mutation Nation alleen is al een stuk meer waard :)
Stonden op 2de hands (heeft er nog een paar liggen, wel bijna allemaal fighters).

Alexat

Legacy Member
2rcbf29.jpg


€1 op de rommelmarkt, voor de rest ook maar 1 iets anders van Nintendo op de hele markt, een complete mijn manege voor GBA :unsure:

Daimakaimura

Legacy Member
red Bulleke zei:
€105 voor de vier samen... een echt koopje want Mutation Nation alleen is al een stuk meer waard :)
Stonden op 2de hands (heeft er nog een paar liggen, wel bijna allemaal fighters).

Oké, mooie vangst :)
alleen moet ik nog altijd bekomen van mijn aanschaf van mijn 161 in 1 card + omvormer :p
mutation nation is wel een aardig spel

persoonlijk ben ik wel blij dat ge niet last resort hebt erbij gekregen voor die prijs, want dan had ik mijn nagels opgegeten :lol:

KillingRaptor

Legacy Member
Naar Antwerp Convention geweest vandaag, dit is de buit geworden.





- Metal Gear Rising shirt: €5
- Fantasia Deluxe Collector's Edition: €5
- Xena Warrior Princess (N64): €2,50
- Buck Bumble (N64): €2,50

Even ook foto van de inhoud van die Fantasia set. :)



Voor mij was dit toch wel de aankoop van de dag. In deze set zit het volgende:
- Fantasia VHS
- Fantasia Making of VHS
- 2 CD soundtrack
- Litograph van de film
- Boek van de film
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan