Nirron
Legacy Member
Bij het kaartspel (toen er nog een DCI ranking was) zat ik ergens in de top 10. (Van België)
Spijtig genoeg nooit een uitnodiging gekregen om naar Amerika of andere toernooien te gaan.
Was toen in die tijd een groep van Wallonië die naar verschillende toernooien gingen per weekend.
Waardoor ze dus extra DCI punten konden scoren en hoger in de ranking konden geraken.
Wat ik altijd unfair heb gevonden want die zijn wel naar Amerika mogen gaan en ook naar een speciaal event in Hawaii waar een beperkt aantal mensen naartoe mocht.
Er waren lange tijd problemen in België i.v.m officiële toernooien waardoor ik dan uiteindelijk gestopt ben.
Heb zelf eens met een wedstrijd meegedaan bij de Jommekeskrant om naar Amerika te mogen gaan en daar met het toernooi mogen deel te nemen.
Spijtig genoeg heeft iemand anders gewonnen die het spel helemaal niet kende en het dus snel snel heeft moeten leren en niet ver geraakt is..
In de Jommekeskrant stond nog een foto van hem bovenop het WTC in New York..!
Grappig moest deze persoon dit nu lezen ^^'
Sorry voor de offtopic, maar serieuze nostalgia!
Spijtig genoeg nooit een uitnodiging gekregen om naar Amerika of andere toernooien te gaan.
Was toen in die tijd een groep van Wallonië die naar verschillende toernooien gingen per weekend.
Waardoor ze dus extra DCI punten konden scoren en hoger in de ranking konden geraken.
Wat ik altijd unfair heb gevonden want die zijn wel naar Amerika mogen gaan en ook naar een speciaal event in Hawaii waar een beperkt aantal mensen naartoe mocht.
Er waren lange tijd problemen in België i.v.m officiële toernooien waardoor ik dan uiteindelijk gestopt ben.
Heb zelf eens met een wedstrijd meegedaan bij de Jommekeskrant om naar Amerika te mogen gaan en daar met het toernooi mogen deel te nemen.
Spijtig genoeg heeft iemand anders gewonnen die het spel helemaal niet kende en het dus snel snel heeft moeten leren en niet ver geraakt is..
In de Jommekeskrant stond nog een foto van hem bovenop het WTC in New York..!
Grappig moest deze persoon dit nu lezen ^^'
Sorry voor de offtopic, maar serieuze nostalgia!




