Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KillingRaptor

Legacy Member
Twee rommelmarkten gedaan vandaag, een grote en eentje hier in de buurt die veel kleiner was. Dit is de buit:



Sega Rally (Dreamcast): €4
Golden Axe Beast Rider (Xbox 360): €4
Gatchaman The Movie (DVD): €1

nervevar

Legacy Member
3 rommelmarkten gedaan in de streek maar weinig gevonden (izegem,langemark,roeselare)

PS2: Mafia

NDS: Hotel dusk: Room 215
NDS: New Super Mario Bros

retrogamingfun

Legacy Member
GeneralUrsus zei:
Thanks Bizi =D

Vandaag rommelmarkt in Gent:
Pokemon Pearl
FF Dawn of Souls en FF Crystal Chronicles (doos) met dank aan RetroGamingFun :niceone:
Gameboy Player
PS1 cheat boekjes
Ninja Cop -> meegenomen voor te ruilen ^^

2d8225c6ab1f93db23145b42ed1d6632.png


graag gedaan.
tof nog een 9 liver te leren kennen .
tot nog eens.

SegaScope3D

Legacy Member
Verrassend mooie vondsten gedaan vandaag en allemaal spotgoedkoop :):) Ik plaats hier nog een link ga het deze avond op mijn blog posten.

red Bulleke

Legacy Member
'k ben blijk dat jullie wat meer geluk hebben gehad dan ik vanmorgen. Twee marktjes gedaan, 0 vondsten.
Hier en daar wel wat loose GB, GBC en GBA carts zien liggen en een paar boxed kiddie games, maar da's het dan ook wel...

KillingRaptor

Legacy Member
nervevar zei:
3 rommelmarkten gedaan in de streek maar weinig gevonden (izegem,langemark,roeselare)

PS2: Mafia

NDS: Hotel dusk: Room 215
NDS: New Super Mario Bros

Ook die in Roeselare en Izegem die ik heb gedaan.

Alexat

Legacy Member
Ik heb ook wel een mooie deal gedaan op de garageverkoop vandaag, losse Donkey Kong II g&w voor €1 :D heb al een complete dus die gaat geruild worden. Op rommelmarkt van genk een pokemon theme song CD met de pokéraps erop, €1

mandarijn

Legacy Member
Oeh, Overboard!
Die demo heb ik kapot gespeeld ^^

Soit, final fantasy 7 die voor een euro naar mijne maat gaat (de enige dibs die ik heb geweten die een uur later uitkomt...) en de dag erna een andere maat die er 2 in 1 zoektocht vind. The fuck?

Mijn aankopen dan maar:
psx
Azure dreams (ex rental maar bon)
Tombi
Gran turismo
Duke nukem

Gamecube
Drome racers
Driven
Freekstyle
Need for speed hot pursuit 2 (geen moeite doen en toch al direct al die need for speed games, nice)
Pro rally
Wave race blue storm

Snes
Mario kart
T2 the arcade game

SegaScope3D

Legacy Member
Oeh, Overboard!
Die demo heb ik kapot gespeeld ^^
idem alsook tombi. Final Fantasy games voor ps1 vind ik geregeld voor een euro is niets zeldzaam aan is gewoon gewild.

Nirron

Legacy Member
Heb vandaag ook een PS1 Final Fantasy gevonden. Vroeg eerst €5, maar uiteindelijk €3 voor betaald.. every euro counts!

Had gepland om verschillende rommelmarkten te doen vandaag, maar heb uiteindelijk maar eentje gedaan.
Het was wel de moeite waard want heb een paar leuke dingen gevonden..

dscn0375ev.jpg


Wat er niet op de foto staat is..

- Originele Xbox console met 2 controllers (1 logitech) met 3 games
- (Xbox) Godzilla Save the Earth, Star Wars Jedi Outcast en Future Tactics
- Gamecube console + originele zwarte memory card die bij de controllers hoorde

Gamecube en controllers waren enorm knoppen plakte en vol met plakkers heb ze ondertussen al volledig gedemonteerd.

De Gamecube nog niet opengedaan omdat ik de juiste security bit nog niet heb besteld.. :p klepjeblijf niet gesloten en verkoper zei "gewoon met plakband dichtplakken als je wilt gamen werkt perfect".. lol!

Die G&W heb ik laat op de dag gevonden ergens in een apart deel weg van de rest van de rommelmarkt aan €3 stuk (uiteindelijk €8 voor de 3 betaald). Ze zijn bijna zo goed als nieuw behalven die DK II beetje schade vooraan.

reactor

Legacy Member
Wtf
Het seizoen is nog maar begonnen en we worden hier al doodgesmeten met topvangsten!
Goe bezig gasten! :niceone:

Nirron

Legacy Member
Bedankt iedereen! Een geluk dat ik dit deel van de rommelmarkt niet voorbij gereden ben. :)

retrogamingfun

Legacy Member
ik ben mijn vangsten een aan het opsparen van vorig weekend en het weekend dat komt.
zal volgende week nog eens een filmke maken als het de moeite is.

Nirron

Legacy Member
Je hebt er mij doen aan denken dat ik die van de week ervoor ook vergeten posten ben.

dscn0388e.jpg


Helft kwam van een goede deal met retrogamingfun :)
Sorry van de camera flits, maar te lui om opnieuw te doen!

Edit: Monsterseed niet mijn ding dus als iemand interesse heeft PM me!

Yuri

Legacy Member
Damn, gasten, very nice.

Had ook gepland om te gaan naar enkele, maar kwam er jammer genoeg niet van...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan