Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vlak voor GTA V toch nog snel enkele oudere titels opgepikt
TOMMYGUN zei:Je moet de oudere GTA's eens proberen.
Op de PS1 heb je GTA: collector's edition waarin de eerste GTA, Londen en de 2de.
Op Dreamcast is ook een heel mooie port van GTA2.
GTA V is ook zo'n titel waar ik naar uitkijk en ook zo wat de enige van hedendaagse games.
Ik ben zelf met retro- gaming begonnen omdat de meeste hedendaagse games niet goed meer zijn (toch alleszins op singleplayer vlak). Rockstar's GTA-reeks is daarop een uitzondering.
.SegaScope3D zei:
Bedankt voor de info. Heb op YT vroeger wat video's gezien over Rare atari2600 games en daardoor deze met alle moeite losgewrikt uit een lot dat verder niets voorstelde.Boing is inderdaad een rare spel voor de Atari 2600 maar in deze contreien betekent die prijs nagenoeg niks. Ik heb 3 jaar lang intensief Atari verzameld/geruild en ik kwam zelden iemand tegen die de prijs kende/het ervoor wilde betalen. De laatste tijd verkoopt Atari stuff wel relatief goed op eBay (heb recentelijk alles verkocht) dus als je het ooit wilt verkopen, zou ik het nu proberen.

TOMMYGUN zei:Die pokémon gekte zal ik echt nooit begrijpen...![]()


red Bulleke zei:Ik doe mee
Clubke van d'ouwe zakken dan?![]()

De mensen die de gekte niet snappen, zijn er niet mee opgegroeid (no offense hé
.TOMMYGUN zei:Ik ben er wel mee opgegroeid in de lagere school 6de leerjaar.
Die rage was toen al een jaar bezig en zelfs toen duurde het een jaar voor ik die gekte kon begrijpen.
In het 6de dan maar mee gedaan want al mijn vrienden waren er zot van, maar heb zelf nooit meer dan 30 pokémonkaarten gehad. In 't 1ste middelbaar alles weggegeven.
