Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

red Bulleke

Legacy Member
Nice aankopen Nirron,
die Psx Street Fighter manual, welke is dat juist? Ik mankeer nl nog de manuals voor:
Street Fighter Alpha - Warriors Dreams
Street Fighter Ex Plus

;)

SmadderW

Legacy Member
20130422185715.jpg

Vlak voor GTA V toch nog snel enkele oudere titels opgepikt :)
In het LC Stories doosje zat wel eigenaardig genoeg Vice City Stories, maar zo erg is dat niet, die had ik ook nog niet dusja :)

TOMMYGUN

Legacy Member
Vlak voor GTA V toch nog snel enkele oudere titels opgepikt

Je moet de oudere GTA's eens proberen.
Op de PS1 heb je GTA: collector's edition waarin de eerste GTA, Londen en de 2de.
Op Dreamcast is ook een heel mooie port van GTA2.

GTA V is ook zo'n titel waar ik naar uitkijk en ook zo wat de enige van hedendaagse games.
Ik ben zelf met retro- gaming begonnen omdat de meeste hedendaagse games niet goed meer zijn (toch alleszins op singleplayer vlak). Rockstar's GTA-reeks is daarop een uitzondering.

KillingRaptor

Legacy Member
Deze twee games nog gevonden in de lokale kringloopwinkel voor €2 per stuk.

SmadderW

Legacy Member
TOMMYGUN zei:
Je moet de oudere GTA's eens proberen.
Op de PS1 heb je GTA: collector's edition waarin de eerste GTA, Londen en de 2de.
Op Dreamcast is ook een heel mooie port van GTA2.

GTA V is ook zo'n titel waar ik naar uitkijk en ook zo wat de enige van hedendaagse games.
Ik ben zelf met retro- gaming begonnen omdat de meeste hedendaagse games niet goed meer zijn (toch alleszins op singleplayer vlak). Rockstar's GTA-reeks is daarop een uitzondering.

Die heb ik allemaal hoor.
In fact, paar posts terug zie je mijn PC big box van GTA :).

JimmyPatterson

Legacy Member
SegaScope3D zei:


Boing is inderdaad een rare spel voor de Atari 2600 maar in deze contreien betekent die prijs nagenoeg niks. Ik heb 3 jaar lang intensief Atari verzameld/geruild en ik kwam zelden iemand tegen die de prijs kende/het ervoor wilde betalen. De laatste tijd verkoopt Atari stuff wel relatief goed op eBay (heb recentelijk alles verkocht) dus als je het ooit wilt verkopen, zou ik het nu proberen.

SegaScope3D

Legacy Member
Boing is inderdaad een rare spel voor de Atari 2600 maar in deze contreien betekent die prijs nagenoeg niks. Ik heb 3 jaar lang intensief Atari verzameld/geruild en ik kwam zelden iemand tegen die de prijs kende/het ervoor wilde betalen. De laatste tijd verkoopt Atari stuff wel relatief goed op eBay (heb recentelijk alles verkocht) dus als je het ooit wilt verkopen, zou ik het nu proberen.
Bedankt voor de info. Heb op YT vroeger wat video's gezien over Rare atari2600 games en daardoor deze met alle moeite losgewrikt uit een lot dat verder niets voorstelde.:)

Anvil

Legacy Member
gisteren pokemon blue en red cart only voor 15€ voor de 2.Niet top, maar t'is een begin ^^ deze zomer eens kijken voor nen 2de GB en nen link cable, tvrouwke en ik kunnen dan es tegen elkaar bezig zijn :P

Private Joker

Legacy Member
Dat is echt veel te veel voor cart only hoor. Proberen wat meer geduld op te brengen als je iets wil. Dat komt jezelf en alle andere retro enthousiasten ten goede.

KillingRaptor

Legacy Member
Ja inderdaad, vind het ook veel geld... Heb zelf tijdje terug Red en Silver compleet gekocht voor €20 samen, en die waren dan nog eens in perfecte staat.

nuikke

Legacy Member
Ik heb ondertussen dit al gekocht:
Yellow voor 3 euro
Silver voor 2 euro
Blue voor 2 euro
Pakket van GBC met adapter en link cable + 4 spelletjes waaronder Silver en Mario Deluxe voor 9 euro

Wel nu nog op zoek naar goedkope red, gold en crystal!

JimmyPatterson

Legacy Member
De mensen die de gekte niet snappen, zijn er niet mee opgegroeid (no offense hé :p)

Nirron

Legacy Member
Toen de Pokémon rage begon zat ik in het eerste middelbaar was er iemand en die had zijn eigen Pokémon bedacht zoals wel meer deden..
Hij noemde hem Garbage en het zou eruit moeten zien als een vuilniszak die tot leven is gekomen met scherpe tanden..

Jaren later..

tumblr_m531s9Th8n1qkt6l9.jpg


Close! :D

TOMMYGUN

Legacy Member
De mensen die de gekte niet snappen, zijn er niet mee opgegroeid (no offense hé

Ik ben er wel mee opgegroeid in de lagere school 6de leerjaar.
Die rage was toen al een jaar bezig en zelfs toen duurde het een jaar voor ik die gekte kon begrijpen :D.
In het 6de dan maar mee gedaan want al mijn vrienden waren er zot van, maar heb zelf nooit meer dan 30 pokémonkaarten gehad. In 't 1ste middelbaar alles weggegeven.

KillingRaptor

Legacy Member
TOMMYGUN zei:
Ik ben er wel mee opgegroeid in de lagere school 6de leerjaar.
Die rage was toen al een jaar bezig en zelfs toen duurde het een jaar voor ik die gekte kon begrijpen :D.
In het 6de dan maar mee gedaan want al mijn vrienden waren er zot van, maar heb zelf nooit meer dan 30 pokémonkaarten gehad. In 't 1ste middelbaar alles weggegeven.

De games waren dan ook beter dan het kaartspel. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan