Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Claudio VO

Legacy Member
héél mooie aankopen Space ;) ( sommige heb ik nog nooit gezien zelfs ).
het einde van de" full set" is aan het naderen zeker ?

space79

Legacy Member
21 to go...alleen megaman wily wars zal niet makkelijk worden. En boxed accessoires (van sega zelf) zoek ik nog een 6-button controller en ms converter II :)

Alexat

Legacy Member
img_1755.jpg

img_1756.jpg

Mijn Platinum pak eindelijk kunnen vullen, de 4 PC games via eBay gescoord

Daimakaimura

Legacy Member
space79 zei:
21 to go...alleen megaman wily wars zal niet makkelijk worden. En boxed accessoires (van sega zelf) zoek ik nog een 6-button controller en ms converter II :)

ge kunt nog altijd een reproductie cart aanschaffen :)
kweet dat het voor u weinig waarde zal hebben, maar het is toch een leuk alternatief voor 50$
Als je meer wil weten wil ik u de gegevens doorspelen, want ik was aangenaam verrast hoe fel het op de orginelen leek
(wel NTSC versie dan)

Claudio VO

Legacy Member
space79 zei:
21 to go...alleen megaman wily wars zal niet makkelijk worden. En boxed accessoires (van sega zelf) zoek ik nog een 6-button controller en ms converter II :)

als ik die ooit tegenkom in het wild ( weinig kans wel ) , ben je de eerste waar ik zal aan denken ;) toch al een mooie collectie.

GeneralUrsus

Legacy Member
EINDELIJK een FF PSP limited edition gevonden aan een zeer mooi prijsje; €50 :D
3 x NES games uit de GameSwap
Digimon World (€2) van een rommelmarkt in Gentbrugge vandaag

f160ede85c98d8c3b13b086579328ece.png


874a6ab0959300ffd015a33eda27acd0.png

Claudio VO

Legacy Member
2 Dreamcast Games erbij ( komt mijn totaal op 41 ). en dat gevonden op een rommelmarkt :p
wel géén "batje".

House of the Dead 2
en Army Men ( sealed ) ; samen voor 22euries.

en kheb nog een lot onderweg dat ik nog moet afrekenen ook. zou nog eens een foto moeten bijgeven. begint al mooi aan te dikken , die DC collectie :)

BiZi

Legacy Member
@ General Ursus: Vette PSP!


Gisteren een monsterpakketje gaan afhalen afkomstig uit de States... Heeft een week bij de douane gestaan... gezien de omvang & de waarde hield ik men hart vast. Resultaat... 0 € kosten. (/epicwin)

Behold, 25 MOC vintage TMNT figuren ! :)
(meeste zijn OK, paar blisters zijn vergeeld)

Verder ook nog een near complete Cobra Hydrofoil kunnen traden. (extreem vet item!!)

tmnt1.JPG

tmnt2.JPG

tmnt3.JPG


Ik ben content! :)

Daimakaimura

Legacy Member
BiZi zei:
@ General Ursus: Vette PSP!


Gisteren een monsterpakketje gaan afhalen afkomstig uit de States... Heeft een week bij de douane gestaan... gezien de omvang & de waarde hield ik men hart vast. Resultaat... 0 € kosten. (/epicwin)

Behold, 25 MOC vintage TMNT figuren ! :)
(meeste zijn OK, paar blisters zijn vergeeld)

Verder ook nog een near complete Cobra Hydrofoil kunnen traden. (extreem vet item!!)

tmnt1.JPG


Ik ben content! :)
met die hydrofoil speelde ik vroeger nog mee in bad :p
aaaaah die tijden xD

Krueger F

Legacy Member
TMNT blijven cool!
GI Joe is wel ok, maar ik was een M.A.S.K fan :p

Turtles zijn trouwens intussen ook terug "in", onlangs toch terug figuurtjes ervan in de bart smit folder zien staan dacht ik...

KillingRaptor

Legacy Member
Krueger F zei:
TMNT blijven cool!
GI Joe is wel ok, maar ik was een M.A.S.K fan :p

Turtles zijn trouwens intussen ook terug "in", onlangs toch terug figuurtjes ervan in de bart smit folder zien staan dacht ik...

Ja omdat er een nieuwe serie van TMNT is van Nickelodeon.

GeneralUrsus

Legacy Member
BiZi zei:
@ General Ursus: Vette PSP!

Thanks Bizi =D

Vandaag rommelmarkt in Gent:
Pokemon Pearl
FF Dawn of Souls en FF Crystal Chronicles (doos) met dank aan RetroGamingFun :niceone:
Gameboy Player
PS1 cheat boekjes
Ninja Cop -> meegenomen voor te ruilen ^^

2d8225c6ab1f93db23145b42ed1d6632.png

BiZi

Legacy Member
Daarstraks nog een leuk NES pakketje gaan afhalen bij de Karry!
Action Set in perfecte staat met een hoop games die ik nog kon gebruiken!

nespakketjekarry.JPG


PS: ben nu nog opzoek naar een boxed nes met Turtles sleeve!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan