Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sluysen

Legacy Member
Nog nooit in de omtrek gezien, blijkbaar vandaag toch, voorspelt ni veel goeds

Nirron

Legacy Member
Moet zijn kraam wel niet overslagen soms kan je daar wel nog eens uw slag doen als hij verkeerd is met zijn prijzen.. :p maar zou eerst de rest van de rommelmarkt doen en dan pas bij zijn kraam stoppen.

sluysen

Legacy Member
Als ik opkopers en dergelijke zie, is dat idd een last resort indien ik niets vind of iets interessant zie :p

Claudio VO

Legacy Member
lol ; die foto doet hier of en toe dienst :p
mss. een sticky van maken .

JK.

nervevar

Legacy Member
Nog eens binnengesprongen in de lokale 2dehands winkel

14y8vbm.jpg

Zeer blij met evil dead. had geen idee dat deze ook op de psx is uitgekomen!

Murugan

Legacy Member
Eindelijk is alles toegekomen dus hier zijn mijn aankopen van de laatste 2 maand:

1) Roland MT-32 MIDI module: voor velen waarschijnlijk onbekend maar het maakt oa de Lucasarts en Sierra games so much more fun.

w7ixro.jpg
1e04lx.jpg
fnd9ue.jpg

2) Big boxes: vooral die op de derde foto ben ik fier op: boxart, goeie games van Psygnosis (1 van mijn favorieten) met uitzondering van Elite. Die Darker en Elite zijn ook redelijk zeldzaam dus ben blij dat ik ze gevonden heb :) Heb er wat voor moeten neertellen maar ik vind het de euro's waard.

2ps0kdg.jpg
2rylysg.jpg
wjjclx.jpg
rlmfib.jpg

3) Amiga 500+ Cartoon Classics pack: doos is in iets mindere staat en het pakket is niet compleet (de games ontbreken). Case is nog in hele goede staat, het toetsenbord heb ik vervangen door een mooi exemplaar (het andere was serieus vergeeld).
Heeft een extra RAM-uitbreiding maar heeft ook de gevreesde en gekende batterijlekkage. Ik heb deze verwijderd en het gestolde zuur opgekuist met azijn. De schade is beperkt aan het moederbord en hij werkt perfekt.
Later mssch eens de games die erbij horen proberen te pakken te krijgen.

Deze stond op marktplaats en ik was er rap bij.......
Op deze vondst ben ik ook fier :)

2ppix6x.jpg
2ylsb41.jpg

4) Amiga 600 The Wild, The Weird, The Wicked pack + de rest op de foto: na even te zagen de verkoopster toch zover gekregen dat ze wou verzenden naar België en het is de moeite waard!!!
Het pakket is compleet maar ik moet enkel nog eens zien of de Workbench diskettes erbij zitten.
Doos nog in goede toestand gezien zijn leeftijd.
Case en keyboard vertonen hier en daar wat vergeling maar de algemene toestand is goed.
Heeft een RAM uitbreiding volgens mij maar dat moet ik nog controleren.
Loopt perfekt. Ik denk dat ik hier eens een HD ga insteken die hier nog ligt als ik die WB diskettes vind tenminste maar langs de andere kant wil ik de maagdelijke zegel niet verbreken hehe.
Voor 99€ incl verzending uit Engeland mag ik niet klagen.

Ook deze vondst mag er zijn en ik onderdruk hier mijn enthousiasme wel :)

2hpk1gz.jpg
yi39t.jpg

5) Nog een VLB (Vesa Local Bus) I/O kaart en een Voodoo2 voor mijn retro PC build

Voila, dit zijn mijn aanwinsten voor dit jaar denk ik :doh:

Murugan

Legacy Member
Nirron zei:
Tof tof :) vriendin niet al te content mee zeker? :p

Die trekt zich dat niet echt aan zolang het van mijn rekening gaat :)
Chance dat we een grote zolder hebben om te stapelen.
Zal eens voor de fun een foto nemen hoe alles gestapeld staat :(

Murugan

Legacy Member
Nirron zei:
Tof tof :) vriendin niet al te content mee zeker? :p

Die trekt zich dat niet echt aan zolang het van mijn rekening gaat :)
Chance dat we een grote zolder hebben om te stapelen.
Zal eens voor de fun een foto nemen hoe alles gestapeld staat :(

vidiot

Legacy Member
Fantastisch Murugan! Die Roland herinner ik me erg goed.
Als ge Amiga diskettes wilt ruilen of wegdoen, laat maar weten...:p

Murugan

Legacy Member
Nirron zei:
Tof tof :) vriendin niet al te content mee zeker? :p

Die trekt zich dat niet echt aan zolang het van mijn rekening gaat :)
Chance dat we een grote zolder hebben om te stapelen.
Zal eens voor de fun een foto nemen hoe alles gestapeld staat :(

Murugan

Legacy Member
vidiot zei:
Fantastisch Murugan! Die Roland herinner ik me erg goed.
Als ge Amiga diskettes wilt ruilen of wegdoen, laat maar weten...:p

Eindelijk erkenning :) !!!!!!!!!!!!
Ik weet eerlijk gezegd niet of die allemaal werken hoor....

Mijn 1200 is omgebouwd met een CF HD en 2300 games ofzo dus diskettes gebruik ik niet echt :)

red Bulleke

Legacy Member
Geweldig Murugan! Echt zalige boxes op die A500 en A600. Me jealous! :D

@Vidiot:
Hopelijk hebde nog wa plaats voor diskettes in de nabije toekomst... ;)

Murugan

Legacy Member
red Bulleke zei:
Geweldig Murugan! Echt zalige boxes op die A500 en A600. Me jealous! :D

@Vidiot:
Hopelijk hebde nog wa plaats voor diskettes in de nabije toekomst... ;)

Thx RB :)
Op die site die ik je gegeven heb, was er ook zo een Cartoon pack te koop in betere staat en compleet en die is verkocht voor 50€ ofzo. Was te laat daarvoor :(
Nuja, ik ben wel blij met mijn vondst hoor. Heb wel wat extra geld moeten spenderen om die A500+ completer en mooier (Workbench manual en keyboard) te maken maar ja......

vidiot

Legacy Member
Gooit ulle diskettes maar binnen, ik neem ze allemaal! :)
Er zijn nog enkele spellen die ik zoek...bv. It Came From The Dessert en Operation Stealth.
En Elvira, en Unreal, en Project X, en... :)

Alexat

Legacy Member
28qx379.jpg

Mocht niet ontbreken in de pokemon collectie natuurlijk, koopje vr €5

red Bulleke

Legacy Member
@Vidiot: ik denk dat ik u die allemaal kan leveren :)
Tegen de zomer moet mijn A1200 feilloos bollen met de adaptor en dan kunnen mijn floppy's ook allemaal weg

Dustar

Legacy Member
Mooie aanwinsten, Murugan! Maar aan het tempo dat je nu hebt gaat die zolder ook snel volstaan, ik weet waarover ik spreek :-)
Zie dat de dakwerker nog ruimte heeft om z'n voeten neer te zetten hé ;-)

Murugan

Legacy Member
Dustar zei:
Mooie aanwinsten, Murugan! Maar aan het tempo dat je nu hebt gaat die zolder ook snel volstaan, ik weet waarover ik spreek :-)
Zie dat de dakwerker nog ruimte heeft om z'n voeten neer te zetten hé ;-)

Thx Dustar!
Gelukkig kan ik nog stapelen op rekken maar het gaat idd wat zijn als ik alles wat bij mekaar moet zetten voor de dakwerker.
Ziet dat den uwen maar plaats heeft hehe.
Als alles in orde is bij u moeten we nog eens afspreken om uw Walhalla te bewonderen ;)

Dustar

Legacy Member
Murugan zei:
Thx Dustar!
Gelukkig kan ik nog stapelen op rekken maar het gaat idd wat zijn als ik alles wat bij mekaar moet zetten voor de dakwerker.
Ziet dat den uwen maar plaats heeft hehe.
Als alles in orde is bij u moeten we nog eens afspreken om uw Walhalla te bewonderen ;)

Ik ben al begonnen met een groot deel te verhuizen naar mijn ouderlijk huis :-)
Pas dan valt het op hoeveel ruimte die dingen innemen; na een volle vracht ( pa heeft een Peugeot Expert ) zag je niet eens echt dat er veel weg was uit m'n retro-kamertje.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan