Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb er wat voor moeten neertellen maar ik vind het de euro's waard.


Nirron zei:Tof tofvriendin niet al te content mee zeker?
![]()


Nirron zei:Tof tofvriendin niet al te content mee zeker?
![]()


Nirron zei:Tof tofvriendin niet al te content mee zeker?
![]()


vidiot zei:Fantastisch Murugan! Die Roland herinner ik me erg goed.
Als ge Amiga diskettes wilt ruilen of wegdoen, laat maar weten...![]()
!!!!!!!!!!!!
red Bulleke zei:Geweldig Murugan! Echt zalige boxes op die A500 en A600. Me jealous!
@Vidiot:
Hopelijk hebde nog wa plaats voor diskettes in de nabije toekomst...![]()


Dustar zei:Mooie aanwinsten, Murugan! Maar aan het tempo dat je nu hebt gaat die zolder ook snel volstaan, ik weet waarover ik spreek
Zie dat de dakwerker nog ruimte heeft om z'n voeten neer te zetten hé ;-)

Murugan zei:Thx Dustar!
Gelukkig kan ik nog stapelen op rekken maar het gaat idd wat zijn als ik alles wat bij mekaar moet zetten voor de dakwerker.
Ziet dat den uwen maar plaats heeft hehe.
Als alles in orde is bij u moeten we nog eens afspreken om uw Walhalla te bewonderen![]()
