Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FoO

Legacy Member
SmadderW zei:
Tnx! En de meesten zijn nog volledig mint! Diskette en handleiding en alles :)

Tot slot enkele laatste losse dingen die ik nog heb teruggevonden. Ben heel wat kwijt precies :(

Vroeger zelfde probleem gehad! Dozen namen teveel plaats in dacht ik. Fout gedacht! :D

GETHEZ

Legacy Member
@ smadderw : ik heb de commandos box hier nog liggen moest het je interesseren...

Krueger F

Legacy Member
Vandaag geleverd:

Twee Mario petjes en een jasje (kw?) van Super Nintendo, deze laatste zit nieuw in de verpakking
IMG_1938%20%28Small%29.JPG


Twee gamehouders
IMG_1942%20%28Small%29.JPG


Aantal games
IMG_1939%20%28Small%29.JPG


Zelda instructievideo's van/gebruikt door de Nintendo hotline
IMG_1941%20%28Small%29.JPG


Groot Astérix promobord
IMG_1946%20%28Small%29.JPG


Je zal al een stukje ervan op de vorige foto gezien, maar we hebben er dus ook een extra Nintendo kast/vitrine bij
IMG_1943%20%28Small%29.JPG


Een "klokje"
IMG_1947%20%28Small%29.JPG


En als klap op de vuurpijl een optic-fiber World of Nintendo lichtreclame
IMG_1945%20%28Small%29.JPG


IMG_1944%20%28Small%29.JPG


Me happy :D

Murugan

Legacy Member
FoO zei:
Vroeger zelfde probleem gehad! Dozen namen teveel plaats in dacht ik. Fout gedacht! :D

Same here. En ze waren allemaal near mint want ik zorg voor mijn gerief.

Claudio VO

Legacy Member
terug 4 DC games erbij :

San Fransisco RUSH 2049
Confidential Mission
Soldier of Fortune
Dynamite Cop
> 40€ incl. geen "batje" ; maar toch een faire prijs.

brengt het totaal op 39 stuks nu :)

we gaan die witte vierkanten "bak" nog eens moeten opstarten hé :p

Nirron

Legacy Member
Die clock en lichtreclame zijn mooi. Spijtig dat ik er nooit zulke tegenkom.

FoO

Legacy Member
Vandaag 3 Kialapakjes gaan halen en eentje van de postman gekregen:
wat big boxjes bij. Thx Ringo van hier op het forum voor de Diablo's! Deze serie heb ik nu compleet denk ik.

PS: Krueger, zot prachtige aanwinsten. Zelf niet zo een nintendo-fan, maar zie er wel graag mensen in opgaan. Die lichtreclame is sowieso een pareltje!

IMG_1613.JPG

Nirron

Legacy Member
Lichtreclame en klok staan toch bovenaan mijn lijst van dingen die ik wil en bereid ben voor een mooie som neer te leggen. :)

Alexat

Legacy Member
Prachtige spullen Krueger, ik vraag me wel altijd af waar je zo'n spullen vindt :p

craisin

Legacy Member
Krueger F zei:
Vandaag geleverd:

Twee Mario petjes en een jasje (kw?) van Super Nintendo, deze laatste zit nieuw in de verpakking
IMG_1938%20%28Small%29.JPG


Twee gamehouders
IMG_1942%20%28Small%29.JPG


Aantal games
IMG_1939%20%28Small%29.JPG


Zelda instructievideo's van/gebruikt door de Nintendo hotline
IMG_1941%20%28Small%29.JPG


Groot Astérix promobord
IMG_1946%20%28Small%29.JPG


Je zal al een stukje ervan op de vorige foto gezien, maar we hebben er dus ook een extra Nintendo kast/vitrine bij
IMG_1943%20%28Small%29.JPG


Een "klokje"
IMG_1947%20%28Small%29.JPG


En als klap op de vuurpijl een optic-fiber World of Nintendo lichtreclame
IMG_1945%20%28Small%29.JPG


IMG_1944%20%28Small%29.JPG


Me happy :D

Damn dude, als ge die Mario Bros 3 klok ooit moest weg doen... ;)

Private Joker

Legacy Member
Not bad, not bad at all. Jouw portefeuille zal ook wel een stukje lichter aanvoelen nu ;)

Krueger F

Legacy Member
Bedankt allemaal voor de reacties, ik ben ook wel blij met de nieuwe aanwinsten :D
Nu enkel nog een plek ervoor zoeken want m'n gameroom is momenteel al overvol :p

Wbt de reacties op die klok, ik heb er zo twee, eventueel zou ik wel van één afscheid kunnen nemen. Voorkeur gaat dan wel uit naar een ruil tegen een ander zeldzaam item (een Stars For Sale reclamepaneel heb ik bv nog niet ;))

Krueger F

Legacy Member
Ik apprecieer dat je inzit met mijn plaatsgebrek, maar ik ga je voorstel toch moeten afwijzen vrees ik ;)

junglist_clint

Legacy Member
Ik wou alleen maar een mede verzamelaar te helpen ;). Kun je hem met niemand niet ruilen, je weet mij te vinden want ik wil hem evt wel overnemen.

red Bulleke

Legacy Member
Tijd om opnieuw wat pics te posten van mijn laatste aankopen.
Vooral met de cib Turtles III voor Game Boy en Racing Gears voor GBA ben ik wreed content :)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan