Thin Liz
Legacy Member
Nirron zei:In Ternat. De Hollander was daar ook aan het opkopen.
Bedoelen jullie nou dr. Retro?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nirron zei:In Ternat. De Hollander was daar ook aan het opkopen.

Ringo zei:@gethez: Als jij je er goed bij voelt is er niet echt een probleem. Maar in het vervolg misschien eerst even rondkijken? Ik denk dat je zeker 50% te veel hebt betaald.
(ik ga wel afzien van een heel discours over waarom dit een probleem is voor ons, verzamelaars)
Thin Liz zei:Bedoelen jullie nou dr. Retro?![]()



:doh:retrogamingfun zei:typisch als je die ziet smorgens en de mensen zijn nog aan het uitpakken.
dan gaat ie van kraam tot kraam : "heb je games bij"
heb vorig jaar ps1 suikoden voor zijn neus opgeraapt aan 3 euro , je moest zijn gezicht zien.
![]()
Thin Liz zei:Bedoelen jullie nou dr. Retro?![]()
retrogamingfun zei:nee , zo een lange smalle. meestal smorgens al met een biertje in de hand en van links naar rechts waggelend over de markt.
overal vragen heb je games bij en als ze hem iets aanbieden :ho dat is oud dat is bijna niks waard
maar als hij het verkoopt is het ineens goud waard.
heb er ooit eens ambras mee gehad toen ik in een doos met nes games stond te kijken , toen ik vroeg aan de verkoper hoeveel het was zei die 3 euro per stuk , ik had niet gezien dat hij achter mij stond , zo rap hij kon zei hij : ik neem ze allemaal.... gelukkig was de verkoper eerlijk en zei hij , die jongen was hier wel eerst , normaal zou ik ze uitgekozen hebben maar voor hem te kloten alleen al heb ik ze allemaal meegenomen
en hij:doh:


Claudio VO zei:Dr.Retro. ik zie dat je ook een beetje dubbele / duurdere games bij(op)koopt. waarschijnlijk om je komende aankopen te financieren ? ieder dat recht natuurlijk.
en ook behandel je games ; alsof ze een hoop plastic zijn . baf - baf - baf - dit - dat ---baf --( tijdens je voorstelling ).....en ook véél geschonden items. ( doosjes kapot , label verweerd ...) niet echt verzamelbaar dus. kzou dan ook eens willen de staat van de discs gezien hebben....
ieder zijn hobby , en bezigheid natuurlijk. maar this niet zoals ik me zie als verzamelaar.
mss. , gaan collega's me nu tegenspreken ( en zelfs afbreken ). maar da's daarom een forum![]()
kweet echt niet waar je heenwil ?
highlandcattle zei:van de voorbij weken. Vooral van ebay maar ook wat van in Gent rond te lopen
. Hoeveel heb je die betaald en waar gekocht?vidiot zei:Toffe aankopen, Lost Highway/Mars Attacks is nice, en Atomic Runner :applause:! En die Oh Mummy ook wel, heb hem niet gekocht omdat het er niet echt boeiend uitziet, maar als verzamelaar zou ik het wel moeten doen. Hoeveel heb je die betaald en waar gekocht?