Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Krueger F

Legacy Member
Die nightmare creatures voor de ps1 moet ik mij ook nog eens zoeken, ik vond dat vroeger een bangelijk spel...

vidiot

Legacy Member
highlandcattle zei:
Bedankt!
Atomic runner is echt een bangelijk spel een soort cross over tussen contra en moon patrol, zeker de moeite waard.
Oh mummy heb ik gewoon bij de makers gekocht 1985alternativo, ik had in januari gevraagd of ze nog een kopietje op stock hadden eh twee maanden later mailde hij mij dat hij nog enkele reserve kopieen had. Ik heb er 24, 95 voor betaald.

Atomic Runner/Chelnov staat zeker in mn top10, perfekte arcade aktie, helaas is het niet zo populair.
Sympathieke/originele verzameling heb je trouwens ook, leuke blog!

Nirron

Legacy Member
Lol vandaag weer eens wat geluk gehad. Niet gedacht dat ik iets ging vinden, maar ik had het goed mis!

Eerst bij wat Kringwinkels en juist toen ik dacht niets te vinden..
dscn0366h.jpg

Het volgende bijna voorbij gelopen. Lag "begraven" onder andere rommel..
Had niet verwacht dat er spelletjes bijzaten dus toen ik hem uit de doos nam verschoot ik wel even.. de games bleven komen!

Op de foto's staat één er 2x op, maar het is gewoon dezelfde dus niet dubbel.

dscn0362r.jpg
dscn0363g.jpg
dscn0364lg.jpg
dscn0365.JPG

Geslaagde dag!
Oh en in de N64 zat nog die Expansion Pack en in één van de Transfer Pak's zat Pokémon Silver.

Edit:
Om echt eerlijk te zijn had ik vele liever dat er meer games bij zaten die ik nog niet had.
Het merendeel heb ik sinds toen de N64 dingen nog nieuw in de winkels lagen
De verkoop van de dubbele kan ik natuurlijk wel altijd gebruiken om de N64 games die er niet bij zaten aan te kopen.. :)

Snowboard Kids, Banjo Tooie, Yoshi's Story, Paper Mario, .. I'm looking at you!

retrogamingfun

Legacy Member
Nirron zei:
Lol vandaag weer eens wat geluk gehad. Niet gedacht dat ik iets ging vinden, maar ik had het goed mis!

Eerst bij wat Kringwinkels en juist toen ik dacht niets te vinden..
dscn0366h.jpg

Het volgende bijna voorbij gelopen. Lag "begraven" onder andere rommel..
Had niet verwacht dat er spelletjes bijzaten dus toen ik hem uit de doos nam verschoot ik wel even.. de games bleven komen!

Op de foto's staat één er 2x op, maar het is gewoon dezelfde dus niet dubbel.

dscn0362r.jpg
dscn0363g.jpg
dscn0364lg.jpg
dscn0365.JPG

Geslaagde dag!
Oh en in de N64 zat nog die Expansion Pack en in één van de Transfer Pak's zat Pokémon Silver.

Edit:
Om echt eerlijk te zijn had ik vele liever dat er meer games bij zaten die ik nog niet had.
Het merendeel heb ik sinds toen de N64 dingen nog nieuw in de winkels lagen
De verkoop van de dubbele kan ik natuurlijk wel altijd gebruiken om de N64 games die er niet bij zaten aan te kopen.. :)

Snowboard Kids, Banjo Tooie, Yoshi's Story, Paper Mario, .. I'm looking at you!

breng uw dubbele eens mee dit weekend.
ik heb normaal yoshi s story nog wel zitten , kan je ruilen.
groeten

Nirron

Legacy Member
Sorry, maar als ik die sport games zie denk ik enkel en alleen maar "leuk de doosjes zijn in goede staat ik kan ze gebruiken om de beschadigde van mij te vervangen". Ieder zijn ding hé.

retrogamingfun

Legacy Member
Nirron zei:
Sorry, maar als ik die sport games zie denk ik enkel en alleen maar "leuk de doosjes zijn in goede staat ik kan ze gebruiken om de beschadigde van mij te vervangen". Ieder zijn ding hé.

hetzelfde hier. hoeveel van die games dat ik niet al in de vuilbak heb gegooid. frontje eruit, cd eruit, achterkant eruit. voila een mooi doosje om iets deftig in te steken...... en de rest vuilbak binnen.

red Bulleke

Legacy Member
Dat versta ik dan weer niet helemaal :(
Ik laat wel heel wat sportgames liggen maar aan €1/game pak ik ze natuurlijk mee als ik ze nog niet bezit. Maar games in de vuilbak gooien, never! (how shitty & common they may be)... Dan laat ik ze liever liggen voor mensen die ze wel appreciëren (of weggooien blijkbaar)
Mijn obsessie is te groot zeker? :eek:

Nirron

Legacy Member
Ja de inhoud wegsmijten zou ik nu meteen ook niet doen. Beter op eBay verkopen in een lot ofzo.
Dan krijg je er nog iets voor en kan dat spel nog voor iemand van nut zijn.

retrogamingfun

Legacy Member
Nirron zei:
Ja de inhoud wegsmijten zou ik nu meteen ook niet doen. Beter op eBay verkopen in een lot ofzo.
Dan krijg je er nog iets voor en kan dat spel nog voor iemand van nut zijn.

je moet natuurlijk ergens je goede doosjes vandaan halen voor je goede games in te steken.
en de mensen staan nu niet echt te springen als je een lot op internet zet van allemaal sportgames met kapotte doosjes dan nog...
heb onlangs een ps1 met 79 games op internet gezet die allemaal in een map zaten omdat ik de goede doosjes gebruikt heb voor andere games. zelfs voor 20 euro nog geen reactie gekregen....
ik laat die zoizo liggen op de rommelmarkt al liggen die aan 0,2 euro te koop. enkel als ik games in lot koop en die zitten erbij dan gebruik ik de doosjes voor iets anders..

JimmyPatterson

Legacy Member
Ik heb een tijdje oude NBA titels verzameld (en ook gespeeld).

Maar ook enkel omdat ik een zeer grote basketball fan ben en dat gewoon leuk was om te doen.

SmadderW

Legacy Member
Oef, ik ben dus niet de enige :)
Dit was me vooral te doen om de MK4 eigenlijk, het erge is dat ik de meeste dingen allemaal al had van vroeger maar zo stom als ik was ooit een hele pak in de Gamemania heb ingeruild :(

highlandcattle

Legacy Member
vidiot zei:
Atomic Runner/Chelnov staat zeker in mn top10, perfekte arcade aktie, helaas is het niet zo populair.
Sympathieke/originele verzameling heb je trouwens ook, leuke blog!



Bedankt, ik moet men blog wel meer update, maarja liever spelen dan schrijven :D.

Ik heb Chelnov nog maar juist leren kennen maar het is inderdaad een topgame. Aan je avatar kan ik zien dat je een goede smaak hebt :niceone: . Ik verzamel eigenlijk vanalles. Niet echt doelgericht.

SmadderW

Legacy Member
48280110151841285410410.jpg

En ook mijn bigboxen (of wat er nog van overschiet) van zolder gehaald :)

knipseli.jpg

Alexat

Legacy Member
Net een pakketje gaan halen in Rotterdam. Eindelijk de GBC Pokémon editie, nu nog de N64. Maar €25 voor het pakketje betaald, de pokémon red is wel verschrikkelijk fake en het batteryklepje van de GB mist...

r906DlW.jpg

FoO

Legacy Member
SmadderW zei:
48280110151841285410410.jpg

En ook mijn bixboxen (of wat er nog van overschiet) van zolder gehaald :)

knipseli.jpg

Aaaaaah zo nice! Ben jaloers op die Lion King, Aladdin en GTA! :D Moest je ze ooit wegdoen, let me know!

SmadderW

Legacy Member
Tnx! En de meesten zijn nog volledig mint! Diskette en handleiding en alles :)

Tot slot enkele laatste losse dingen die ik nog heb teruggevonden. Ben heel wat kwijt precies :(

knipsel2e.jpg
knipsel3b.jpg
knipseljn.jpg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan