Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
highlandcattle zei:Bedankt!
Atomic runner is echt een bangelijk spel een soort cross over tussen contra en moon patrol, zeker de moeite waard.
Oh mummy heb ik gewoon bij de makers gekocht 1985alternativo, ik had in januari gevraagd of ze nog een kopietje op stock hadden eh twee maanden later mailde hij mij dat hij nog enkele reserve kopieen had. Ik heb er 24, 95 voor betaald.

Nirron zei:Lol vandaag weer eens wat geluk gehad. Niet gedacht dat ik iets ging vinden, maar ik had het goed mis!
Eerst bij wat Kringwinkels en juist toen ik dacht niets te vinden..
![]()
Het volgende bijna voorbij gelopen. Lag "begraven" onder andere rommel..
Had niet verwacht dat er spelletjes bijzaten dus toen ik hem uit de doos nam verschoot ik wel even.. de games bleven komen!
Op de foto's staat één er 2x op, maar het is gewoon dezelfde dus niet dubbel.
![]()
![]()
![]()
![]()
Geslaagde dag!
Oh en in de N64 zat nog die Expansion Pack en in één van de Transfer Pak's zat Pokémon Silver.
Edit:
Om echt eerlijk te zijn had ik vele liever dat er meer games bij zaten die ik nog niet had.
Het merendeel heb ik sinds toen de N64 dingen nog nieuw in de winkels lagen
De verkoop van de dubbele kan ik natuurlijk wel altijd gebruiken om de N64 games die er niet bij zaten aan te kopen..
Snowboard Kids, Banjo Tooie, Yoshi's Story, Paper Mario, .. I'm looking at you!
Nirron zei:Sorry, maar als ik die sport games zie denk ik enkel en alleen maar "leuk de doosjes zijn in goede staat ik kan ze gebruiken om de beschadigde van mij te vervangen". Ieder zijn ding hé.


Nirron zei:Ja de inhoud wegsmijten zou ik nu meteen ook niet doen. Beter op eBay verkopen in een lot ofzo.
Dan krijg je er nog iets voor en kan dat spel nog voor iemand van nut zijn.
SmadderW zei:

vidiot zei:Atomic Runner/Chelnov staat zeker in mn top10, perfekte arcade aktie, helaas is het niet zo populair.
Sympathieke/originele verzameling heb je trouwens ook, leuke blog!
.SmadderW zei:![]()
En ook mijn bixboxen (of wat er nog van overschiet) van zolder gehaald
![]()
Moest je ze ooit wegdoen, let me know!