Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GETHEZ

Legacy Member
ik zal het hier maar vragen : ik heb dus super street fighter 2 voor SNES gekocht en het is een casette met gouden achtergrond ipv helemaal zwart...

kan iemand mij zeggen wat het verschil kan zijn tussen deze 2?

dus deze en die met de bakstenen muur en de rest van de achtergrond in 't zwart...

Yuri

Legacy Member
gethez zei:
ik zal het hier maar vragen : ik heb dus super street fighter 2 voor SNES gekocht en het is een casette met gouden achtergrond ipv helamaal zwart...

kan iemand mij zeggen wat het verschil kan zijn tussen deze 2?

dus deze en die met de bakstenen muur en de rest van de achtergrond in 't zwart...

Is wss een duitse versie, die hadden het blijkbaar niet op kleuren op de cassettes.

ironhorn

Legacy Member
garageverkoop:
- FF VIII (psx, plat)
- Silent hill (psx)
- Dragon's Lair: escape from sing's castle (pc bigbox)
- Wing commander IV (pc bigbox)
- The Legend of Robin Hood: conquest of the longbow (pc bigbox)

mandarijn

Legacy Member
o_O
Waar was het garageverkoop iron? Ge zijt van Diepenbeek dus da's vrij dichtbij mij.... (en ik zoek silent hill nog :'))

Soit, vorig weekend was compleet niks maar deze week... Hoho man! (met dank aan de 2 lotjes die van hier kwamen natuurlijk)

Gamecube
Tales of symphonia
Metroid prime 2 echoes
Tom clancy's rainbow six 3
call of duty finest hour
Spiderman 2
Tom clancy's ghost recon
Need for speed carbon
Need for speed underground
Bratz forever diamondz

Playstation 1
Harvest moon back to nature (duits boekje en achterflap maar kom...)
Die hard trilogy 2
Railroad tycoon 2
Cool boarders 3
Worms world party
Resident evil (platinum)
Fear effect 2
Quake II
Resident evil 3 nemesis
Gekido urban fighters
Wild arms

Super nintendo
Super punch out

Xbox 360
Resident evil 5 (steelcase)

GETHEZ

Legacy Member
is dat geen andere spelversie dan??

of enkel een andere kleur voor de casette... lijkt mij maar een beetje raar...

BiZi

Legacy Member
De GI Joe hunts van de voorbije week!

Tiger Force Tiger Fly / Cobra IMP / Arctic Blast = MISB !
De rest MIB!

tigerfly.JPG

sluysen

Legacy Member
Heb nog zo'n Cobra Imp gehad, altijd een bizar voertuig gevonden :p

4 Xbox games gekocht bij gameswap. Te tam om een foto te nemen, sorry :p

* Oddworld Munch's Oddysee
* Midtown Madness 3
* Unreal Championship
* Juiced

ironhorn

Legacy Member
@mandarijn: in Diepenbeek zelf, maar was dit jaar veel minder dan vorig jaar. Silent Hill wil ik eventueel wel ruilen of verkopen :) Moet het wel nog testen

mandarijn

Legacy Member
Ja, ik ben vandaag in Hasselt en St truiden (moet die laatste locatie eens afleren, nog nooit iets noemenswaardig gevonden) geweest voor de rommelmarkten en in Hasselt die Harvest moon gevonden (wich is awesome)

evo alexan

Legacy Member
Rommelmarkten gedaan in Brugge
3 psx games 11€
X men mutant academy 2
Crash bandicoot3
Air combat

sluysen

Legacy Member
evo alexan zei:
Rommelmarkten gedaan in Brugge
3 psx games 11€
X men mutant academy 2
Crash bandicoot3
Air combat

Whut what did I miss? Had geen idee dat er vandaag iets was :p

evo alexan

Legacy Member
Niet veel gemist ze Sluysen. Alleen nog iemand die paar big pc boxen had ook. Iets voor jou. Tis in langestraat Brugge.

sluysen

Legacy Member
Hmm had ik nergens op internet gezien :p Moest ik niet zoveel schoolwerk hebben tegen morgen kon ik nog eens gaan zien maar meh :p

sluysen

Legacy Member
Niemand een foto van die kerel want ik weet niet direct wie "den hollander" is :p Kan er geen gezicht op kleven

Nirron

Legacy Member
Staat hier ergens op het forum hoor. Zal eens zien.. :p
Hollander die zo 1m85 groot is en WHAHAHAHA doet als hij iets grappig vind en met een blikje bier in zijn handen.

Edit: Gevonden

2mez703.jpg

11bj91c.jpg


Zoals je kan zien op de foto's.. een duistere figuur!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan