Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ironhorn

Legacy Member
Nirron zei:
Van zowel speelgoed keten Christiaensen als speelgoedketen ToyStar zoek ik nog allerlei dingen.
Zolang er hun logo opstaat heb ik mogelijk interesse. Grote interesse in lichtreclame van beide winkels.

Het is maar dat mensen het weten :)

in brussel staat er nog een christiaensen, mss daar eens gaan horen

Nirron

Legacy Member
Nee daar moet je niet gaan die is super onvriendelijk :p Trust me I tried.

Krueger F

Legacy Member
In blijde verwachting van een (gratis) pakketje, geen idee wat het gaat zijn behalve dat het oude Nintendo is, maar nu al zo blij als een kind :D

Alexat

Legacy Member
Upgrade van 2 games in mijn collectie, de oude hadden wat stickerschade, spijtig genoeg deze yoshi ook nog een klein beetje, was niet vermeld :(
90% van de collectie is toch wel al in zéér goede tot mint staat.

Weet er iemand waarom sommige GBC games wel zo'n shinny stripje hebben en andere niet? Ik heb het dan over dezelfde games, eerste 'editie' misschien?

k4t1xk.jpg

Nirron

Legacy Member
Shiny strip is denk ik de eerste print run en de latere hebben dit niet?
Niet 100% zeker, maar als het zo is dan zal het waarschijnlijk geweest zijn omdat de productie kosten iets hoger lagen.

Alexat

Legacy Member
Is ook zo met de nieuwe Luigi's Mansion op 3ds, de eerste druk heeft een glow in the dark frontjes las ik. Must-haves voor de verzamelaars :p

souldoubt

Legacy Member
Het zijn toch de doosjes, en niet de frontjes?
Ik heb die glow in de dark doosjes nog nergens gezien... dag voor de release aangekocht en het is een gewoon doosje, op dat moment is er nog geen tweede druk toch?

edit: aah, net gegoogled en het zijn toch de frontjes, dacht hier eerder een nieuwspost gezien te hebben met een foto bij van een doosje met een gele schijn. Frontje is wel chiquer!

Shuura

Legacy Member
red Bulleke zei:
@Shuura:
laat je bij gelegenheid eens weten wat je van die Harley Davidson game vindt?

Wolfchild op de MS is wat mij betreft common. Gaat in veiling gemiddeld €5 a €8 naar mijn weten.
Harley Davidson op PS2 is een redelijk generieke license game. Toch, de sfeer is best goed: rock muziek, de echte bikes natuurlijk ;). Technisch zijn het basic graphics (zeker voor een last-gen, 2006 PS2 game), wel goeie frame rate en controls.

Wat ik het leukste aan de game vind, zijn de lange, bekende Amerikaanse routes die je volgt met je bike (zelf enkele gereden, paar jaar terug), de bikes die je unlocked en de muziek. Easy riding in een relax moto game. En voor de €8 die het me kostte, was het de aanschaf waard.

@allen: bedankt voor de feedback op Wolfchild, altijd interessant om weten. Die was namelijk mint en heeft een mooie kleurencover. Kon ik bemachtigen voor €4, dus eigenlijk wel een goeie deal :)

souldoubt

Legacy Member
souldoubt zei:
Ik heb die glow in de dark doosjes nog nergens gezien... dag voor de release aangekocht en het is een gewoon doosje, op dat moment is er nog geen tweede druk toch?

hehe, gisterenavond ontdekt dat mijn Luigi's Mansion 2 toch een glow in the dark covertje heeft :D

souldoubt

Legacy Member
Hmm, iets minder spontaan dan dat... na het lezen van jou post toch nog maar eens van dichtbij gekeken naar mijn covertje... ik versta echt niet dat het me niet was opgevallen.

retrogamingfun

Legacy Member
k' verveelde me vandaag , kheb me dan maar een custom made nes gemaakt zelda editie.
alles gespoten en laten drogen .
14yarn.jpg

terug gemonteerd en afgewerkt.
2le2xcw.jpg

34pm0wx.jpg

287ozsx.jpg

Nirron

Legacy Member
Om echt eerlijk te zijn vind ik er niets aan. Omdat je artwork gebruikt hebt van The Legend of Zelda: Phantom Hourglass.
Je had beter artwork gebruikt van één van de NES games of het klassieke triforce logo (niet de modernere versies).

Om een voorbeeld te geven.

nintendo_nes_mod_links_blog_2_nes_zelda_themed_mods_ACyuL1NP.sized.jpg
Nes-Custom-Zelda-1.jpg

De la custom console du tonnerre ! | Retrogaming sur Boulot Retro Dodo

Kritiek is bedoeld om iets positief met te doen en niet om jou werk af te breken.
Verder lijkt het wel knap gedaan, maar gewoon niet passend.

retrogamingfun

Legacy Member
Nirron zei:
Om echt eerlijk te zijn vind ik er niets aan. Omdat je artwork gebruikt hebt van The Legend of Zelda: Phantom Hourglass.
Je had beter artwork gebruikt van één van de NES games of het klassieke triforce logo (niet de modernere versies).

Om een voorbeeld te geven.

nintendo_nes_mod_links_blog_2_nes_zelda_themed_mods_ACyuL1NP.sized.jpg
Nes-Custom-Zelda-1.jpg

De la custom console du tonnerre ! | Retrogaming sur Boulot Retro Dodo

Kritiek is bedoeld om iets positief met te doen en niet om jou werk af te breken.
Verder lijkt het wel knap gedaan, maar gewoon niet passend.

das 1 van men volgende die ik ga maken .
kmoet eerst nog een frees kopen om de aanpassingen te maken.
heb nog een paar vergeelde bakken liggen waar ik iets mee kan doen..

was eens een probeersel , kverveelde me toch :-) .

Nirron

Legacy Member
This is customnesguy - YouTube voor inspiratie (waarschijnlijk ken je hem al.)
Zou eigenlijk aanraden als je ze wilt verkopen om de populaire NES games als thema te gebruiken.

En een stencil te maken voor de text op de klep :)

retrogamingfun

Legacy Member
is niet voor te verkopen. maar voor in men kast te zetten :-)
ik ken iemand die goed kan paintbrushen . zal hem eens vragen 1 te maken voor mij .

sluysen

Legacy Member
Weinig geluk op 2 binnenrommelmarkten :sad:

4 psx games (enkel cd en boekje :( wel maar 6€ samen)
* The Adventures of Monkey Hero
* Micro Maniacs
* Kingsley's adventure
* Ghoul Panic

En voor de Wii, House of the Dead 2&3 returns

Geen idee of die psx games wel op iets trekken :p Meestal ga ik af op de backcover, maar aangezien er nu gene was :D

vidiot

Legacy Member
Micro Maniacs is een topper, zo mogelijk nog beter dan zijn voorganger Micro Machines. Uren hebben we rondjes gelopen.

sluysen

Legacy Member
Kingsley's adventure ziet er ook nog tof uit, en staat precies gemiddeld aan 20€ op ebay :eek:

BiZi

Legacy Member
Het eerste top pakketje van de maand is binnen gekomen.
5 van de 6 vintage TMNT "Cave" sets! Allen MISB straigth from the States!

Verder ook nog een mint TMHT 1 & TMNT 2 voor de NES kunnen traden.

caveturtles.JPG
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan