space79
Legacy Member
Laatste aankopen...zal binnekort ook nog eens pics maken van de collectie
Zal starten met Mega Drive...OFC...29 to go:
Had al de UK Batman en nu dan de EU Batman
Next up...Saturn...een pakketje dat ik heb kunnen bemachtigen voor een zeer mooie prijs met een paar leuke games:
En tenslotte...waarschijnlijk de aanwinst van het jaar (nu al) voor mij...NES pakket (Ik weet, wie boeit nintendo nou...but give it a shot
) :
"Waarom DE aanwinst?"...3 redenen:
1) Deze nintendo variant heb ik voor men 10e verjaardag gekregen...maar heeft eigenlijk nooit een kans gekregen vanwege men amiga 500 die ik toen al had. Deze had ik een jaar voordien gekocht met de centen die ik nog gekregen heb voor men c64...
2) Alles is compleet, maar echt compleet en bovendien "nieuw"...vrijwel geen beschadigingen aan hoekjes, geen plooitjes, geen vergeling...NIETS!
3) De prijs...zoals je misschien ziet, deze komt van een dame (uit Duitsland)die alles perfekt verzorgt heeft sinds zei het ooit gekregen heeft en eigenlijk had ze het pakket al aan iemand belooft.
"Wäre €130 incl Versand ok für Sie?"..."Ist gut, sobald Sie das Geld überwiesen haben, schicke ich Ihnen das Paket zu"
Toen wist ik echter nog niet da het er allemaal zo mooi zou uitzien.
Zal starten met Mega Drive...OFC...29 to go:
Had al de UK Batman en nu dan de EU Batman
Next up...Saturn...een pakketje dat ik heb kunnen bemachtigen voor een zeer mooie prijs met een paar leuke games:
En tenslotte...waarschijnlijk de aanwinst van het jaar (nu al) voor mij...NES pakket (Ik weet, wie boeit nintendo nou...but give it a shot
) :
"Waarom DE aanwinst?"...3 redenen:
1) Deze nintendo variant heb ik voor men 10e verjaardag gekregen...maar heeft eigenlijk nooit een kans gekregen vanwege men amiga 500 die ik toen al had. Deze had ik een jaar voordien gekocht met de centen die ik nog gekregen heb voor men c64...

2) Alles is compleet, maar echt compleet en bovendien "nieuw"...vrijwel geen beschadigingen aan hoekjes, geen plooitjes, geen vergeling...NIETS!
3) De prijs...zoals je misschien ziet, deze komt van een dame (uit Duitsland)die alles perfekt verzorgt heeft sinds zei het ooit gekregen heeft en eigenlijk had ze het pakket al aan iemand belooft.
"Wäre €130 incl Versand ok für Sie?"..."Ist gut, sobald Sie das Geld überwiesen haben, schicke ich Ihnen das Paket zu"

Toen wist ik echter nog niet da het er allemaal zo mooi zou uitzien.
kon ik niet laten liggen voor 20€. wel dringend tijd voor een game room 