Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sluysen

Legacy Member
Hunter The Reckoning (Xbox)
Timesplitters 2 (Ps2)

Geen idee wat ik van die hunter moet verwachten

JimmyPatterson

Legacy Member
sluysen zei:
Hunter The Reckoning (Xbox)
Timesplitters 2 (Ps2)

Geen idee wat ik van die hunter moet verwachten


Is wel een tof spel :)

Kreeg hier weinig/geen aandacht maar is toch wel het spelen waard.

Krueger F

Legacy Member
Rommelmarktje geweest, triestige bedoening... Om toch niet met lege handen naar huis te moeten Ridge Racer V (PS2) gekocht voor 2€, wel in absolute nieuwstaat.

Ingis

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
Is wel een tof spel :)

Kreeg hier weinig/geen aandacht maar is toch wel het spelen waard.

De volledige hunter reeks is super :) heel leuk co-op spel

Ringo

Legacy Member
Ik vind die Hunter-games ook enorm tof, maar de default difficulty is ietsje te eenvoudig.

Nirron

Legacy Member
Paar rommelmarkten gedaan.
Alles cartridge only behalven de CIB Gamecube games.

NES
- Rockin' Kats

SNES
- Run Saber

N64
- Daikatana

Gamecube
- Gheist
- Sonic Heroes
- Gladius
- Spyro
- Pitfall

SegaScope3D

Legacy Member
Heb op de rommelmarkten zaterdag/zondag/vandaag niet te veel gevonden (qua games dan) maar ben toch tevreden. Ik houd alles bij op mijn startende blog http://pinballsandpixels.wordpress.com/ een meer uitgebreid Youtube-kanaal voor mijn flipperkasten, arcade en spelen volgt als ik meer tijd heb.

Alexat

Legacy Member
Zaten wel goed verstopt dan, zo'n grote dozen over het hoofd zien... :p

Thin Liz

Legacy Member
De kruipzolder van m'n grootmoeder waar onze PC-opstelling stond, die al vol met dozen staat :) Was wel een kleine onderneming ja :p

Ringo

Legacy Member
Kruipzolder + PC-opstelling: waar een mens vroeger al games moest spelen. Doet me denken aan het feit dat zowat iedere IT-afdeling ook zo ver en zo diep mogelijk weggestoken zit in de meeste firmas.

Private Joker

Legacy Member
Prachtige selectie! Red alert, commandos, blood, quake, carmageddon,... The memories :love::love:

Shuura

Legacy Member
Schone aanwinsten hier mensen :)

SegaScope3D zei:
Ik houd alles bij op mijn startende blog pinballs and pixels | DenBlackie's retro game/arcade blog een meer uitgebreid Youtube-kanaal voor mijn flipperkasten, arcade en spelen volgt als ik meer tijd heb.
Mooie blog dude!

@space79: nice die Nes mint spullen!

En mijn eigen pickups van de laatste week:

- Saint Seiya: Le Sanctuaire (PS2)
- Harley Davidson Motorcycles: Ride to the Rally (PS2)
- Alien Syndrome (Wii)
- Western Heroes (Wii)
- Star Wars II The Original Trilogy (PC)
- Rescue the Embassy Mission (Nes)
- Wrestle Mania Challenge (Nes)

8613526849_fe7eb3d253.jpg


En wat Master System pickups. Ik wist niet dat er een MS versie was van Wolfchild, misschien zeldzaam?

- Action Fighter (MS)
- Wolfchild (MS)
- Galaxy Force (MS)
- Kung Fu Kid (MS)

8613526879_9516b57475.jpg

red Bulleke

Legacy Member
@Shuura:
laat je bij gelegenheid eens weten wat je van die Harley Davidson game vindt?

Wolfchild op de MS is wat mij betreft common. Gaat in veiling gemiddeld €5 a €8 naar mijn weten.

SegaScope3D

Legacy Member
Wolfchild is helemaal niet zeldzaam maar toch kom ik die weinig tegen. Minder courant betekent niet altijd een hogere prijs dat weten jullie wel. En als er minder vraag naar is...
Al bedankt voor de leuke reacties , mijn Blog is nog maar begonnen dus komt nog veel bij in de toekomst !

Ringo

Legacy Member
Het feit dat je die minder courant tegenkomt is omdat de Belgische speelgoedwinkels die vroeger niet veel inkochten. Met NES-games is het nog opvallender: het aantal keer dat je Gremlins 2 niet tegenkomt met een Christaensens sticker erop... :)

Nirron

Legacy Member
Van zowel speelgoed keten Christiaensen als speelgoedketen ToyStar zoek ik nog allerlei dingen.
Zolang er hun logo opstaat heb ik mogelijk interesse. Grote interesse in lichtreclame van beide winkels.

Het is maar dat mensen het weten :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan