Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ironhorn

Legacy Member
Die dragon's revenge moet ik ook nog eens zoeken. Heb die een tijdje via emulator gespeeld en ik vond hem erg leuk.

KillingRaptor

Legacy Member
Ik heb geen MSX, ik weet niet eens of die dingen regiovrij zijn maar deze drie games kon ik toch niet laten liggen in de lokale Kringloop voor €0,50 per stuk. Zonder handleidingen weliswaar, maar vond het te vet om te laten liggen. :p

DSC_0010_zpsfa2be7d9.jpg

Raizo

Legacy Member
crazyjoker zei:
img0489vg.jpg


Denk dat dit wel mijn zeldzaamste collectible is :D
Normaal zou ik het niet gekocht hebben, maar die kom je niet veel tegen.

Overgekocht van iemand hier op 9lives (ben zijn naam kwijt)

Die komt van Raizo kom je idd niet zoveel tegen als de gele pikachu GBC. Ging alleen maar weg omdat ik hem 1 van dees sealed in de bus krijg.

Zijn wel verschillende versies van maar geen Europese versie. Enkel nog de JAP versie met andere box art, en die wat jij nu hebt alleen staat achteraan boven het seal dan : For Australian-New Zealand en nog ergens iets regio

nervevar

Legacy Member
Aankopen laatste maand, merendeel van 9lives en game mania
30136ky.jpg

En de gameboy booster die ik van Krueger heb overgekocht (met dank)
3518rgk.jpg

Yuri

Legacy Member

Riki

Legacy Member
Nog twee kleine aanvullingen. Bij GM is er trouwens weer een actie van 5 used PS2 games voor 20 euro, de derde al in een paar maand tijd ofzo, ze willen blijkbaar snel van hun eindeloze voorraad PS2 vanaf :unsure:. Die R-Type was helaas nog het enige deftige dat ik heb kunnen vinden.

24lj78z.jpg

TOMMYGUN

Legacy Member
Dit was deze morgen aangekomen F-Yeah!!!:

15nrjpj.jpg


19o49l.jpg


1055dah.jpg


2dkilqc.jpg


2yv00ad.jpg

Laika was ook heel blij toen het pakje was aangekomen.

Op de foto's is het niet echt duidelijk maar buiten Crash 'n Burn en Starblade zijn ze allemaal in hun originele shrinkwrap.
D, Golf, Striker, Mist heb ik dubbel erbij gekregen ook nog shrinkwrapped (wil ik wel verkopen).
Mist is jammer genoeg volledig Duitstalig en de doos in wat mindere staat maar daar geef ik niet zo hard om.
Console zelf is in top-staat en heeft geen enkele gebruiksporen.
Mega tevreden over mijn aankoop.

TOMMYGUN

Legacy Member
Nog nooit van die console gehoord

Ik had er al een jaar geleden van gehoord maar pas een paar maanden terug wist ik dat er Road Rash en The Need for Speed voor uitgekomen is. Dat was voor mij zowat de reden en nu kan ik ook nog eens de 3do-versie van Doom verzamelen.

sluysen

Legacy Member
Ja, in de verte wel, maar ik had het tbh zelfs eerst niet gezien op de box :$

red Bulleke

Legacy Member
Awesome, die 3do! Staat nog altijd hoog op mijn wanted list, al was het maar om de beste versie ooit van de allereerste Need for Speed te kunnen spelen.

Nice work :)

Raizo

Legacy Member
Mijn laatste aankopen van de afgelopen 2 weken :

Alles PAL sealed inclusief sealed GB pocket :

dsc01769mm.jpg


GB stuff en pre order coins :

dsc01771y.jpg


PSX lichtreclame :

dsc01773mf.jpg
dsc01774vc.jpg

Alexat

Legacy Member
Zeer mooi spul zoals ik gewoon ben van u :p

Gij hebt die witte GB gekregen dus, ik kreeg niet eens een antwoord terug en had zeker geen laag bod gedaan...

Nirron

Legacy Member
Heb die lichtreclame hier ook staan, maar het snoer is doorgeknipt :(
Waarschijnlijk redelijk simpel om te repareren, maar nog geen tijd voor genomen.

Raizo

Legacy Member
@ Alexat : ja moest iemand overbieden voor ik hem kon kopen ma viel nog wel mee. De sealed collectie begint te groeien maar zijn nog wel een paar unieke items onderweg ;) van de sealed pocket ben ik echt wel tevreden, ben aant twijfelen of ik em ook in andere kleuren zou kopen...

@ Nirron : is heel simpel te maken ja, is op 5 minuten klaar. Vind em wel cool en groter int echt dan op foto :) kon ik niet laten liggen voor 20€. wel dringend tijd voor een game room :D

Alexat

Legacy Member
Ook eens een sealed item :p Heb ook een Zelda OoT 3D sealed gekregen die weg mag

foto-24.jpg

TOMMYGUN

Legacy Member
Awesome, die 3do! Staat nog altijd hoog op mijn wanted list, al was het maar om de beste versie ooit van de allereerste Need for Speed te kunnen spelen.

Dat was voor mij ook de hoofdreden. Dat en Road Rash, dit spel is echt lachen. Ik was daarstraks in dit spel met de brommer gevallen en besloot voor de lol eens verder te lopen (dit gaat dus als je gevallen bent) in de plaats van mijn brommer op te pakken.
2 minuten later reed de politie voorbij die mij arresteerde terwijl ik vlak bij de finish was :crazy:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan