Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

red Bulleke

Legacy Member
Content van die multigame card? Is dat zo'n gele?
Ik hoor hier en daar wel wat klachten rond kwaliteitsverlies in de conversie enzo...

Daimakaimura

Legacy Member
content, jawel ma toch wa verlies aan kwaliteit ja. Scaling geeft soms probs. Het is handig 1 cart met alle games erop, de 150 in 1 heeft een betere verscheidenheid. doch hoop ik ooit dat er iemand ooit een flashcard uitbrengt xD

SegaScope3D

Legacy Member
Ja maar dit is zoals een Flash card die je kan aansluiten op een originele JAMMA kast. Vandaar dat ik mss dacht dat dit je wel interesseert, is 1000X beter dan die Chinese multi game PCB's die niet accuraat zijn.

Daimakaimura

Legacy Member
SegaScope3D zei:
Ja maar dit is zoals een Flash card die je kan aansluiten op een originele JAMMA kast. Vandaar dat ik mss dacht dat dit je wel interesseert, is 1000X beter dan die Chinese multi game PCB's die niet accuraat zijn.

inderdaad kga het mij es tegoei bekijken :)

red Bulleke

Legacy Member
Stond ook al op mijn to buy lijstje, samen met de PSIO kaart eens deze uit is :)

Dr. Retro

Legacy Member
Deze week in foto's en video!
919038_517392978298526_2131941116_o.jpg


alle games op video: Dr. Retro's Video Game Finds Part 78 - YouTube

SmadderW

Legacy Member
Niet echt retro, maar goed, heb me dan maar eindelijk een Wii gekocht (zo'n idiote mini).
Maar met de spellen zelf heb ik me wel al rot geamuseerd!
(Galaxy komt via het forum overigens.)

wiibh.png

Yuri

Legacy Member
SmadderW zei:
Niet echt retro, maar goed, heb me dan maar eindelijk een Wii gekocht (zo'n idiote mini).
Maar met de spellen zelf heb ik me wel al rot geamuseerd!
(Galaxy komt via het forum overigens.)

wiibh.png

Alleen jammer dat je op die Mini geen Virtual Consoles kan downloaden... :sad:

SegaScope3D

Legacy Member
Die Wii mini ziet er geweldig uit en gaat later nog gezocht worden. Ik had geen Wii omdat ik de DLC,updates, ... en al die crap haat op nieuwe consoles. Deze is dus perfect :)

SmadderW

Legacy Member
Yuri zei:
Alleen jammer dat je op die Mini geen Virtual Consoles kan downloaden... :sad:

Inderdaad!! Da's wel héél stom! Ik had het op voorhand gelezen maar toen ik hem kocht was ik het vergeten... Maar erg vind ik het niet..

SegaScope3D zei:
Die Wii mini ziet er geweldig uit en gaat later nog gezocht worden. Ik had geen Wii omdat ik de DLC,updates, ... en al die crap haat op nieuwe consoles. Deze is dus perfect :)

Gohja, het blijft idd nu een gewone pure console zonder extra's he, vind ik niet zo erg. En hij ziet er wel leuk uit, trekt heel goed op een NES-model!

Murugan

Legacy Member
Laatste aankopen van deze laatste 2 weken (en ik ging nochtans stoppen)

1) Amiga pakketje vanop 2dehands. De verkoper bleek iemand van 9Lives te zijn en was al eens bij mij geweest om iets te kopen.
Wat zat er allemaal in:

* Amiga 500: chipram defect, wel met extra RAM module in de trapdoor, case vuil maar niet vergeeld, toetsenbord redelijk sterk vergeeld en vuil. Chipram is te herstellen maar je moet de chips vinden en solderen DUSSSS nieuw mobo maar gekocht. Kleine extra kost die ik wou vermijden maar niets aan te doen
Toetsenbord wordt momenteel behandeld met mijn aangepaste Retrobright methode. Case is ondertussen ook volledig proper.
* 1084S-P1 monitor: deftige staat maar moet nog wat opkuisen, voorste klepje is verdwenen, aan/uit knop springt altijd terug dus ofwel nieuwe vinden en installeren ofwel een kleine, goedkope aanpassing in elkaar flansen om de powerknop op zijn plek te houden. Zijn 2 veel voorkomende problemen.
* hoopje joysticks (sommige boxed) en muizen
* extra trapdoor RAM
* Street Fighter 2 big box
* een HEEEEEEELE hoop diskettes (heb er nu wel echt veel :s)
* externe floppydrive

2) Atari ST pakket van op 9Lives hier. Staat bij Kiala en ga ik maandag achter.
https://www.beyondgaming.be/archive/bs-hardware.195/atari-520st-sf354.916061

Een mooie kandidaat voor Retrobright terug :)

Ben momenteel ook nog aan het onderhandelen over een klein Atari ST pakketje met spullen die ik nog niet heb.

Foto's volgen als alles er is.

SegaScope3D

Legacy Member
SmadderW zei:
Inderdaad!! Da's wel héél stom! Ik had het op voorhand gelezen maar toen ik hem kocht was ik het vergeten... Maar erg vind ik het niet..



Gohja, het blijft idd nu een gewone pure console zonder extra's he, vind ik niet zo erg. En hij ziet er wel leuk uit, trekt heel goed op een NES-model!

Ik moet altijd denken aan de Famicom Disk Drive als ik hem zie :)
Vandaag Pakket gaan halen van Kiala, Boxed Mega Drive II Aladdin versie echt geweldig mooi en goede prijs ! Heel content.

red Bulleke

Legacy Member
Wat een dealtje op die ST Murugan! Ge hebt sjans dat ik hem ook niet gezien heb :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan