Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KillingRaptor

Legacy Member
Zelf ook paar weken terug gekocht in de Bart Smit voor €16.

KillingRaptor

Legacy Member
Wandering zei:
Hier ook :-). Samen met Resistance 3, was het 20 euro.

Dan heb jij meer geluk dan ik, bij die in Kortrijk bleven ze bij hun standpunt dat Street Fighter x Tekken niet bij die actie hoorde...

highlandcattle

Legacy Member
red Bulleke zei:
Heb hem toch de volle €25 betaald ;)
Bedankt voor die typ voor RCA naar composite BNC. Had daar absoluut geen idee van, laat staan kennis :p
Speakers zijn ondertussen ook opgelost. In de kringloopwinkel voor €6 een setje monitor speakers gekocht die blijkbaar makkelijk nog hun tienvoud waard zijn op de tweedehandsmarkt :)

Qua gewicht zijn deze bakken echt wel overdreven he. Wist al meteen hoe laat het was als ik hem in de koffer van mijn auto moest tillen.

Zeker een top prijs! ik heb voor een 14 inch 50 betaald en je wil niet weten hoeveel ik achteraf betaald heb om hem volledig in orde te krijgen. Ze wegen wel een ton maar ja die beeldkwalitieit is onklopbaar!

Wandering

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Dan heb jij meer geluk dan ik, bij die in Kortrijk bleven ze bij hun standpunt dat Street Fighter x Tekken niet bij die actie hoorde...

Dat is balen!
Was toch duidelijk dezelfde sticker als de actie.

kakatekena

Legacy Member
Shenmue 1 (us en jap versie) + Shenmue 2 (pal en jap versie) voor Sega Dreamcast , almost in Mint condition ^^

Krueger F

Legacy Member
Eindelijk Nightmare Creatures voor de PS1 gevonden in mint staat én voor een schappelijke 5€.
Dit spel vroeger eens gespeeld en vond dat toen echt super, curieus wat ik er nu van ga vinden :)

nervevar

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Zelf ook paar weken terug gekocht in de Bart Smit voor €16.

Breekt men hart wel dat dit spel zo vroeg al op zon prijs is gekomen.. zeker voor de limited editie
Vond dit echt een topspel, en helaas zeer ondergewaardeerd. Het verhaal kon wel beter maar voor de rest staat deze toch op men nummer 2 van current gen fighting games

nervevar

Legacy Member
1. Ultimate Marvel VS capcom 3
2. Street fighter X tekken
3. Tekken Tag tournament 2
4. Mortal kombat
5. Blazblue Continuum Shift extended

Current gen dan

:offtopic:

KillingRaptor

Legacy Member
Current gen maar geen Street Fighter IV? :p
Dat vind ik toch één van de beste, BlazBlue vond ik overigens wel ook heel goed!

nervevar

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Current gen maar geen Street Fighter IV? :p
Dat vind ik toch één van de beste, BlazBlue vond ik overigens wel ook heel goed!

Niet gekocht, ben nog aant wachten op de ultra versie om me er aan te wagen :)

Ingis

Legacy Member
Van de week gekocht :D


More than just a plumber?

RetroHaul30.07.13-01.jpg

RetroHaul30.07.13-11.jpg

ironhorn

Legacy Member
Gisteren nog een FF VII (plat) en IX (gewone versie) gevonden op de rommelmarkt :)

Daarnaast nog een boxed zx sinclair spectrum laten staan (zéér goede staat) voor 20 euro. Ken er niet genoeg van om te weten of het een goede deal was of niet en wil enkel 1 spel erop spelen/hebben
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan