Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wandering zei:Hier ook. Samen met Resistance 3, was het 20 euro.
Yuri zei:Voor PS3 of XBOX360?
red Bulleke zei:Heb hem toch de volle €25 betaald
Bedankt voor die typ voor RCA naar composite BNC. Had daar absoluut geen idee van, laat staan kennis
Speakers zijn ondertussen ook opgelost. In de kringloopwinkel voor €6 een setje monitor speakers gekocht die blijkbaar makkelijk nog hun tienvoud waard zijn op de tweedehandsmarkt
Qua gewicht zijn deze bakken echt wel overdreven he. Wist al meteen hoe laat het was als ik hem in de koffer van mijn auto moest tillen.
KillingRaptor zei:Dan heb jij meer geluk dan ik, bij die in Kortrijk bleven ze bij hun standpunt dat Street Fighter x Tekken niet bij die actie hoorde...
KillingRaptor zei:Zelf ook paar weken terug gekocht in de Bart Smit voor €16.
KillingRaptor zei:Current gen maar geen Street Fighter IV?
Dat vind ik toch één van de beste, BlazBlue vond ik overigens wel ook heel goed!


crazyjoker zei: