Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Krueger F

Legacy Member
= Ongeveer 15 Euro... cava nog vind ik voor deze game, is alleszins de goedkoopste die ik gevonden heb tot nu toe.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Toen mijn videotheek failliet ging had ik zoveel meer games moeten kopen... Al die topgames die ik heb laten liggen. 15 euro heb ik er nu niet voor over. Deze week de big box van Return Monkey Island gekocht en de verzending was duurder dan de game zelf.

Wat me vaak opvalt is dat de belgische ebay zo belachelijk is. Alles dat de naam Nintendo draagt staat aan 140 euro buy-out...

Krueger F

Legacy Member
Het is ook pas sinds kort dat ik cart-only spellen koop, reden hiervoor is plaatsgebrek én CIB spellen zijn gewoon te duur aan het worden. Stocks van videotheken kopen had ik vroeger dus nooit gedaan aangezien die nooit CIB waren, little did I know...

LouGarou

Legacy Member
Ik heb mij hier op vakantie eens goed laten gaan...

883450_10151696630334410_380055143_o.jpg

LouGarou

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Wat heb je voor die Typing Adventure nog moeten geven?
20 euro :) Overal gezien aan 40-60 euro en in MM hadden ze nog 1 exemplaar. Was trouwens 3 halen = 2 betalen, dus nog 5 euro profijt gedaan ^^

highlandcattle

Legacy Member
Bangelijk ! Wat heb je betaald als ik mag vragen? Ik heb zelf een 14 inch en die weegt al een een ton. Chanceke dat je eentje met scart port hebt en niet RGBS BNC connectoren. Voor die Composite BNC connectoren kan je heel goedkoop op ebay tussenstukjes koopen naar RCA. Ik gebruik gewoon een versterker + boxen aangezien mijn PVM mono is

red Bulleke zei:
Mijn laatste aankoop is een 'oldskool' monitor en 't beestje is wat groter uitgevallen (en zwaarder) dan wat ik gedacht had :D
Is een Sony PVM-2130QM geworden met achteraan belachelijk veel connectoren :)

Zijn voor alle duidelijkheid geen pics van mijn toestel, mijne heeft een euro stekker.

58f2afb03f3c02dab4cffde4da1ced66_orig.jpg


001.jpg


urlbe.jpg

'k Moet er nog wat aan prullen maar kan nu al zeggen dat het beeld van superkwaliteit is. Enkel qua sound heb ik nog wat zoekwerk, gezien de originele speakers er niet bij zaten...

Wat je op deze pics niet kan zien is dat er op de voorzijde, zowel links als rechts een massa aan verborgen drukknoppen zitten die oplichten wanneer je op het knopje control drukt.

red Bulleke

Legacy Member
highlandcattle zei:
Bangelijk ! Wat heb je betaald als ik mag vragen? Ik heb zelf een 14 inch en die weegt al een een ton. Chanceke dat je eentje met scart port hebt en niet RGBS BNC connectoren. Voor die Composite BNC connectoren kan je heel goedkoop op ebay tussenstukjes koopen naar RCA. Ik gebruik gewoon een versterker + boxen aangezien mijn PVM mono is

Heb hem toch de volle €25 betaald ;)
Bedankt voor die typ voor RCA naar composite BNC. Had daar absoluut geen idee van, laat staan kennis :p
Speakers zijn ondertussen ook opgelost. In de kringloopwinkel voor €6 een setje monitor speakers gekocht die blijkbaar makkelijk nog hun tienvoud waard zijn op de tweedehandsmarkt :)

Qua gewicht zijn deze bakken echt wel overdreven he. Wist al meteen hoe laat het was als ik hem in de koffer van mijn auto moest tillen.

Yuri

Legacy Member
Eindelijk mijn laatste complete NES classic voor de Game Boy Advance.


Nu heb ik ze allemaal.

Denk dat het voor mij voor de Game Boy Advance wel afgerond is nu. :D

ironhorn

Legacy Member
vandaag door mijn broer meegebracht:
- final fantasy VIII: platinum cd's in non-platinum doosje :)

KillingRaptor

Legacy Member
Van vorige week vrijdag tot vandaag in Gent gelogeerd bij vrienden. Goede tijd gehad daarzo en ook nog wat games erbij. Dit is de schade:



Die twee Japanse games zijn Battle Tycoon en Brass Numbers voor SNES, beide fighting games.

Yuri

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Van vorige week vrijdag tot vandaag in Gent gelogeerd bij vrienden. Goede tijd gehad daarzo en ook nog wat games erbij. Dit is de schade:

Die twee Japanse games zijn Battle Tycoon en Brass Numbers voor SNES, beide fighting games.

Nice, Battle Tycoon en Brass Numbers opgezocht via youtube. Battle Tycoon typische Japanse fighting game. :p Van Brass Numbers geen gameplay te vinden... :(

KillingRaptor

Legacy Member
Yuri zei:
Nice, Battle Tycoon en Brass Numbers opgezocht via youtube. Battle Tycoon typische Japanse fighting game. :p Van Brass Numbers geen gameplay te vinden... :(

Je moet eens op Doomsday Warrior zoeken, da's de Amerikaanse naam voor die game. Wist niet dat hij daar was uitgekomen maar voor een fighter maakt het me niet zoveel uit als ze Japans zijn. Zelf die nog niet kunnen opstarten, ga de contactjes eens mogen kuisen.

Yuri

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Je moet eens op Doomsday Warrior zoeken, da's de Amerikaanse naam voor die game. Wist niet dat hij daar was uitgekomen maar voor een fighter maakt het me niet zoveel uit als ze Japans zijn. Zelf die nog niet kunnen opstarten, ga de contactjes eens mogen kuisen.

Ah, ok, ja onder die naam vond ik er wel. Hehe, die 16 bit Japanse fighting games, je moet er toch van houden. :D

Dustar

Legacy Member
Na lange tijd nog iets meegenomen uit de Kringloopwinkel in de buurt.

9360650854_75afa75bc9.jpg

Sealed Caesar 3 voor de pc.

kevindb

Legacy Member
Gamecube pakketje:

Zelda windwaker
Zelda collectors edition
Zelda twilight princess
Super smash bros mêlee
Mario party 5
Soul calibur 2
Resident evil 4
Mario kart

Plus een console en controller
80 euro;)

Kenneke10

Legacy Member
Niet echt retro maar wel nog cool limited edition van sf vs tekken zit zo'n kleine arcade kast bij :) en voor maar 16.90€
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan