Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
20 euroSheldon Cooper zei:Wat heb je voor die Typing Adventure nog moeten geven?
Overal gezien aan 40-60 euro en in MM hadden ze nog 1 exemplaar. Was trouwens 3 halen = 2 betalen, dus nog 5 euro profijt gedaan ^^red Bulleke zei:Mijn laatste aankoop is een 'oldskool' monitor en 't beestje is wat groter uitgevallen (en zwaarder) dan wat ik gedacht had
Is een Sony PVM-2130QM geworden met achteraan belachelijk veel connectoren
Zijn voor alle duidelijkheid geen pics van mijn toestel, mijne heeft een euro stekker.
![]()
![]()
![]()
'k Moet er nog wat aan prullen maar kan nu al zeggen dat het beeld van superkwaliteit is. Enkel qua sound heb ik nog wat zoekwerk, gezien de originele speakers er niet bij zaten...
Wat je op deze pics niet kan zien is dat er op de voorzijde, zowel links als rechts een massa aan verborgen drukknoppen zitten die oplichten wanneer je op het knopje control drukt.
highlandcattle zei:Bangelijk ! Wat heb je betaald als ik mag vragen? Ik heb zelf een 14 inch en die weegt al een een ton. Chanceke dat je eentje met scart port hebt en niet RGBS BNC connectoren. Voor die Composite BNC connectoren kan je heel goedkoop op ebay tussenstukjes koopen naar RCA. Ik gebruik gewoon een versterker + boxen aangezien mijn PVM mono is



KillingRaptor zei:Van vorige week vrijdag tot vandaag in Gent gelogeerd bij vrienden. Goede tijd gehad daarzo en ook nog wat games erbij. Dit is de schade:
Die twee Japanse games zijn Battle Tycoon en Brass Numbers voor SNES, beide fighting games.
Van Brass Numbers geen gameplay te vinden... 
Yuri zei:Nice, Battle Tycoon en Brass Numbers opgezocht via youtube. Battle Tycoon typische Japanse fighting game.Van Brass Numbers geen gameplay te vinden...
![]()
KillingRaptor zei:Je moet eens op Doomsday Warrior zoeken, da's de Amerikaanse naam voor die game. Wist niet dat hij daar was uitgekomen maar voor een fighter maakt het me niet zoveel uit als ze Japans zijn. Zelf die nog niet kunnen opstarten, ga de contactjes eens mogen kuisen.
