kunkknuckle
Legacy Member
Thin Liz zei:Nieuwe aanwinst:
http://imageshack.us/a/img526/9083/8pwg.jpg
Als iemand zich ooit afvraagt waarom we zo gek zijn van de jaren 90 (en z'n games):
http://imageshack.us/a/img845/8316/xde7.jpg
http://imageshack.us/a/img42/6043/20130309150521.jpg
Nee, geen 'limited edition'-boxes. In die tijd was dat geregeld de 'standaard'-manier om games te verkopen.
En kijk hoe games nu 'verpakt' zijn... Bij sommige SE's krijgen je nog eens wat, maar die zijn niet zelden belachelijk hoog geprijsd.
nice



