Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Child of Gaea

Legacy Member
Ik merk wel dat ik een kabeltje mis maar dat kan ik wel fixen denk ik, ik heb er fifa 95, fifa 96, alladin, pete sampras tennis en european football scoccer bij gekregen (in doosje met de handleidingen). Ze liggen thuis dus kan me vergissen in jaartal van de fifa's. Bedankt voor de reactie alvast :)

Espe

Legacy Member
Aah, die Fifa 95 heb ik hier ook nog ergens liggen! Speelt verschrikkelijk houterig, maar oh zo leuk :lol:

TOMMYGUN

Legacy Member
Voor 8 euro. Da's echt wel een koopje. Welke kabel mis je? Als het de kabel is die naar de TV gaat dan kan je daar elke RF-kabel voor gebruiken hoor.

Child of Gaea

Legacy Member
Nu nog een tweede controller ergens op de kop tikken :) Ik heb de adapter en een kabel van de sega naar de tv. Kan ook dat mijn tv de console niet herkend of mis ik inderdaad nog een kabel?

sluysen

Legacy Member
Laat eens je tv zoeken naar kanalen, normaal zal je dan wel die sega vinden

TOMMYGUN

Legacy Member
Hoewel ik als retro-gamer niet PC georiënteerd ben moet ik zeggen die big boxen van Doom 2 wel op mijn verlanglijstje staan. Echter alleen om het te kunnen uitstallen want heb geen oude PC die het kan draaien.

LouGarou

Legacy Member
TOMMYGUN zei:
Hoewel ik als retro-gamer niet PC georiënteerd ben moet ik zeggen die big boxen van Doom 2 wel op mijn verlanglijstje staan. Echter alleen om het te kunnen uitstallen want heb geen oude PC die het kan draaien.
Virtualisatie :)

SegaScope3D

Legacy Member
Ik heb de big box van DOOM II en speel deze op Mac os X. Is allemaal geen probleem

CoolPaul

Legacy Member
Spyhunter op de Nes.

Vroeger heb ik dat spel als manneke van 4-5 jaar zot gespeeld in de arcades in Italië, ik hoop dat het nog steeds wat magie over heeft ...

BiZi

Legacy Member
Gekregen voor men verjaardag, Borderlands 2 - Ultimate Loot Chest Edition!

borderlands2.jpg


De rest van men birthday gifts kan je in de toysectie checken!

kunkknuckle

Legacy Member
me nog iets aangeschaft voor de megadrive

sparkster compleet, den opvolger van rocket knight adventures :lol:

kunkknuckle

Legacy Member
BiZi zei:
Gekregen voor men verjaardag, Borderlands 2 - Ultimate Loot Chest Edition!

borderlands2.jpg


De rest van men birthday gifts kan je in de toysectie checken!

mooi geschenk bizi :)

kunkknuckle

Legacy Member
Child of Gaea zei:
Nu nog een tweede controller ergens op de kop tikken :) Ik heb de adapter en een kabel van de sega naar de tv. Kan ook dat mijn tv de console niet herkend of mis ik inderdaad nog een kabel?

of koop een scart cable voor je sega systeem, probleem opgelost voor een kanaal te vinden, op ebay staan er te koop, grtz;)

Rage

Legacy Member
Ik heb een schoenendoos met snes games gekocht voor €50

SMW2
LoTR + manual
Lufia
Illusion of time + manual
Adam's Family
Zelda link to the past
Donkey kong country + manual
Mystic quest legend + manual
Super metroid

Deze manual zat er ook bij:
Super Mario Bros Hong Kong edition (NES)

Normaal gezien had ze ook nog de manual van zelda, die moet ik nog krijgen.

Kvind het een mooie deal. :)

Rage

Legacy Member
TOMMYGUN zei:
Hoewel ik als retro-gamer niet PC georiënteerd ben moet ik zeggen die big boxen van Doom 2 wel op mijn verlanglijstje staan. Echter alleen om het te kunnen uitstallen want heb geen oude PC die het kan draaien.

Schandalig! Met een Doom avatar rondhangen op dit forum en niet weten dat Doom perfect speelbaar is op moderne pc's!
Er zijn veel source ports van Doom. Vb ZDoom

Hier is een lijstje: Doomworld -- Source Ports

Je hebt de doom.wad of doom2.wad nodig en zo een source port en je kan doom spelen in hoge resolutie en eventueel met freelook.

Op die site is ook een heel actief forum waar mensen op regelmatige basis mappacks enzovoorts uitbrengen. Ook wordt er nog zeer veel multiplayer gespeeld (DM & Coop)
voor MP: Zdaemon en Zandronum googlen

TOMMYGUN

Legacy Member
Schandalig! Met een Doom avatar rondhangen op dit forum en niet weten dat Doom perfect speelbaar is op moderne pc's!
Er zijn veel source ports van Doom. Vb ZDoom

Tuurlijk weet ik wel dat er mogelijkheden zijn om Doom op een moderne PC te spelen. Daar hou ik me echter niet mee bezig. De magie zit 'm net in het gamen met de echte hardware van die tijd. Noem mij een purist maar voor mij is retro-gamen nou net dat je ook daadwerkelijk de middelen gebruikt die er toen waren.

Thin Liz

Legacy Member
Jup, daar kan ik je ergens in vinden :) Het scheelt natuurlijk wel: een 24 inch TFT vs een 15 inch CRT :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan