Claudio VO
Legacy Member
reactor zei:Bij deze nog het cadeautje wat ik heb gekregen van mijn vrouwtje voor ons huwelijk verleden vrijdag !
![]()
Me happy !
Wou deze al heel lang !
prachtig toestel !! en proficiat !!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
reactor zei:Bij deze nog het cadeautje wat ik heb gekregen van mijn vrouwtje voor ons huwelijk verleden vrijdag !
![]()
Me happy !
Wou deze al heel lang !


sluysen zei:KR, toevallig langs gameswap geweest? Zijn site is precies niet meer online..


sluysen zei:Het lag aan mij
Gameswap | koop games verkoop werkt wel, ik had gewoon gameswap.be getypt en kreeg een hokje met credentials voor het Control Panel van de site denk ik![]()
Thin Liz zei:PC big boxes:
Nieuwe aankopen in combinatie met oude
http://img35.imageshack.us/img35/7569/20130612141444.jpg
http://imageshack.us/a/img341/5781/20130612141819.jpg
http://imageshack.us/a/img46/5595/20130612142132.jpg
http://img51.imageshack.us/img51/861/20130612142343.jpg
http://imageshack.us/a/img259/6052/20130613125814.jpg
http://imageshack.us/a/img9/9587/20130613130103.jpg
http://imageshack.us/a/img515/9131/20130613130327.jpg
http://imageshack.us/a/img41/7993/20130613130435.jpg
Er zijn er nog op komst... het begint toch al wat te worden![]()
KillingRaptor zei:System Shock 2, nice! Hoeveel heb je nog voor die moeten betalen?

Thin Liz zei:PC big boxes:
Nieuwe aankopen in combinatie met oude
http://img35.imageshack.us/img35/7569/20130612141444.jpg
cool
http://imageshack.us/a/img341/5781/20130612141819.jpg
http://imageshack.us/a/img46/5595/20130612142132.jpg
http://img51.imageshack.us/img51/861/20130612142343.jpg
http://imageshack.us/a/img259/6052/20130613125814.jpg
http://imageshack.us/a/img9/9587/20130613130103.jpg
http://imageshack.us/a/img515/9131/20130613130327.jpg
http://imageshack.us/a/img41/7993/20130613130435.jpg
Er zijn er nog op komst... het begint toch al wat te worden![]()
Nirron zei:Groot verschil tussen vragen en krijgen héDie DK II €20 en Mario Bros ook. Andere titels zijn vaak vele duurder.
reactor zei:@ RB
Thx
Anders laat ik mijn vrouwtje eens bellen met uw Benita ?
Ge weet maar nooit.![]()
