Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Claudio VO

Legacy Member
reactor zei:
Bij deze nog het cadeautje wat ik heb gekregen van mijn vrouwtje voor ons huwelijk verleden vrijdag !

p1050258e.jpg

Me happy !:)
Wou deze al heel lang !

prachtig toestel !! en proficiat !!

KillingRaptor

Legacy Member
System Shock 2, nice! Hoeveel heb je nog voor die moeten betalen?

sluysen

Legacy Member
KR, toevallig langs gameswap geweest? Zijn site is precies niet meer online..

KillingRaptor

Legacy Member
sluysen zei:
KR, toevallig langs gameswap geweest? Zijn site is precies niet meer online..

Ja daar langsgeweest, gisteren werkte alles nog eigenlijk.
Net letterlijk 10 seconden geleden getest hier en het werkt perfect, geen problemen met de site hier.

KillingRaptor

Legacy Member
sluysen zei:
Het lag aan mij :p

Gameswap | koop games verkoop werkt wel, ik had gewoon gameswap.be getypt en kreeg een hokje met credentials voor het Control Panel van de site denk ik :p

Ah maar dat is al een tijdje hoor dat ik er www moet voorzetten, gewoon gameswap.be werkt al een aantal maanden niet voor mij.

Thin Liz

Legacy Member
KillingRaptor zei:
System Shock 2, nice! Hoeveel heb je nog voor die moeten betalen?

Helemaal geen 40-50 euro, zijn gewoon te gekke prijzen IMO. Ik heb dat in een pakket gekocht met enkele andere games voor hoop en al 30 euro :)

Nightfall

Legacy Member
Mijn aanwinsten van deze week:

- Game and Watch: Donkey Kong II
- Game and Watch: Mario Bros
- SNES: Chrono Trigger (mint)
- SNES: Super Mario RPG (mint)

Met special thanks aan septentrio :)

flgjsm.jpg

Essit

Legacy Member
Gaan zulke dingen eigenlijk veel geld? Zoals die Game And Watch, denk dat ik er nog enkele liggen heb op zolder. Niet dat ik meteen eraan denk van ze te verkopen, maar vraag me dat gewoon af :)

Op ebay durven ze blijkbaar soms gekke prijzen vragen voor retro stuff :s

Nirron

Legacy Member
Groot verschil tussen vragen en krijgen hé ;) Die DK II €20 en Mario Bros ook. Andere titels zijn vaak vele duurder.

Nightfall

Legacy Member
Nirron zei:
Groot verschil tussen vragen en krijgen hé ;) Die DK II €20 en Mario Bros ook. Andere titels zijn vaak vele duurder.

Heb idd ~35€ voor beide betaald (wel een koopje imo, gezien de goede staat), op ebay vaak het dubbel per stuk en boxed nogmaals zoveel, niet direct wat ik er voor over zou hebben.

reactor

Legacy Member
@ Claudio
Thx
Is idd een vet toestel,vanaf ik deze ooit in een magazine zag staan (een goeie 20 jaar geleden) was ik verkocht !
Bedankt voor de felicitaties.:niceone:

@ RB
Thx
Anders laat ik mijn vrouwtje eens bellen met uw Benita ?
Ge weet maar nooit.:p

Applicious

Legacy Member
Aankopen van op de retro game beurs in eindhoven 9-06-13
Mega Man 64, GBA link cable, DC Vibration Pack en The House of The Dead 2 Gun pack zijn splinternieuw :)

9060392615_f25e7098a5_c.jpg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan