Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thorstein zei:Vandaag naar garageverkoop in diest geweest .
voor de gamecube:
Luigi mansion, mario sunshine, en paper mario gekocht voor 17€
En dan bij een kerel stond er in zijn garage een doos van een Sega mega-cd 2
Ik vraag verkoop je dat?
Hij zei "ja maar ik weet niet wat dat is, iet voor den tv denk ik voor 10 € mag je het hebben".
Ik kijk in de doos er zit een megadrive II en de metalen plaat, mega-cd unit met cd "road avenger erin.
2 controllers en een megagames II spel.
en helemaal vanonder als surprise nog een 32X unit!
het stond veel stof op alles maar niets van oxidatie of verkleuring dus mooi droog bewaard.
wel geen adapters of kabels. (maar daar heb nog ne bak vol van)
Ik besloot dus het te kopen en de kans te wagen.
thuis gekomen en dan beginnen vollebak poetsen eraan !
En het ziet er weer zeer goed uit allemaal!
En alles werkt perfect met zowel cd's als cards.
juist voor de 32x heb ik zo een video verbind kabel nog nodig.
Maarja tis nog ne super deal vindt ik.
reactor zei:Mooie vangsten !
Hoop dit seizoen ook nog eens een mooie vangst te mogen posten.![]()

reactor zei:Nooit gedacht,maar in de kringloop !
Was wel de volle 3 euro !![]()
reactor zei:Nooit gedacht,maar in de kringloop !
Was wel de volle 3 euro !![]()

neo_piko zei:SNK Neo Geo Pocket Color + Games
![]()
![]()
![]()
nice one
SEGA Dreamcast Games
![]()
KillingRaptor zei:
Yuri zei:Maar gij zot.
Nog een geluk dan dat er niemand dat wist dan.
Via een kennis van mijn vader.