Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Ik heb nu alles in dozen gestoken omdat ik echt geen plaats meer had en I feel bad :sad:

kunkknuckle

Legacy Member
voor de megadrive

ristar compleet
herzog zwei compleet
ranger x met genen manual

en voor de megadrive en mastersystem nen scart cable

kunkknuckle

Legacy Member
Thorstein zei:
Vandaag naar garageverkoop in diest geweest .
voor de gamecube:
Luigi mansion, mario sunshine, en paper mario gekocht voor 17€

En dan bij een kerel stond er in zijn garage een doos van een Sega mega-cd 2
Ik vraag verkoop je dat?
Hij zei "ja maar ik weet niet wat dat is, iet voor den tv denk ik voor 10 € mag je het hebben".
Ik kijk in de doos er zit een megadrive II en de metalen plaat, mega-cd unit met cd "road avenger erin.
2 controllers en een megagames II spel.
en helemaal vanonder als surprise nog een 32X unit!
het stond veel stof op alles maar niets van oxidatie of verkleuring dus mooi droog bewaard.
wel geen adapters of kabels. (maar daar heb nog ne bak vol van)
Ik besloot dus het te kopen en de kans te wagen.
thuis gekomen en dan beginnen vollebak poetsen eraan !
En het ziet er weer zeer goed uit allemaal!
En alles werkt perfect met zowel cd's als cards.
juist voor de 32x heb ik zo een video verbind kabel nog nodig.
Maarja tis nog ne super deal vindt ik ;).

you lucky dude

reactor

Legacy Member
reactor zei:
Mooie vangsten !

Hoop dit seizoen ook nog eens een mooie vangst te mogen posten.:p

Yep .....here it is!!


img3743small.jpg

:)

KillingRaptor

Legacy Member
Dit is deze morgen aangekomen. Vooral blij met Dune, te vaak gespeeld op PC vroeger deze!

kunkknuckle

Legacy Member
en nog enen gekocht voor de megadrive

mutant league football compleet

reactor

Legacy Member
@ raptor & Yuri
Thx, is wel een toppertje !
Het is nog geen catch zoals den DUO zijnen CIB Megaman 7 maar het kan tellen he !

Yuri zei:
Maar gij zot. :D

Nog een geluk dan dat er niemand dat wist dan.

Het komt altijd neer op geluk he !
Had nooit gedacht deze ooit int wild tegen te komen !

Nirron

Legacy Member
Deze kast, wereldbol en 2 World of Nintendo kasten gisteren gekocht.
nintendokast.jpg


Niet mijn kast, maar exact dezelfde x2
nes070.jpg

junglist_clint

Legacy Member
holy shit dude. Sweet! waar gevonden? Van Barthezz op palrocks?

Nirron

Legacy Member
Niet van een verzamelaar gewoon "in the wild". :p Via een kennis van mijn vader.
Achteraan staat in grote rode letters de text "Nintendo Now You're Playing with Power" spijtig dat je het niet kan zien omdat het tegen de muur staat.

Het spijtige is dat het plafond van mijn kamer te laag is om de twee grotere kasten te zetten..
Groot deel van de verzameling staat veilig bij mijn ouders thuis en in mijn appartement kan ik het niet zetten.

Wil er eigenlijk ook niet aan beginnen om het daar te plaatsen.
Niet genoeg ruimte en schrik dat ik het zou beschadigen.

junglist_clint

Legacy Member
nice! ZEER moeilijk nog te vinden die dingen. Kijk er elke dag voor rond maar kom het nooit tegen ;-). Enjoy it!

Nirron

Legacy Member
Bedankt! Ik hoop dat ik er de rest van mijn leven nog kan van genieten.
Moet echt eens een eigendom kopen dat ik dit een plek kan geven waar ik het nooit meer moet verplaatsen.

Het zijn stevige kasten, maar het gedacht alleen al om ze te moeten verplaatsen..
Alhoewel ik dagelijks bij De Kringwinkel talloze meubels verplaats zonder probleem.. this is not the same! :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan