Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nervevar

Legacy Member
echt een schitterend verhaal in die persona, heb zelf de PsP versie gespeelt, maar ik vermoed dat er geen of weinig verschillen zijn. en voor die prijs kunt ge niet sukkelen ;)

Ringo

Legacy Member
June%202013%201.JPG


Mmm...Candy!

June%202013%202.JPG


Jammer genoeg niet meer met kambaar haar.

Thorstein

Legacy Member
Vandaag naar garageverkoop in diest geweest .
voor de gamecube:
Luigi mansion, mario sunshine, en paper mario gekocht voor 17€

En dan bij een kerel stond er in zijn garage een doos van een Sega mega-cd 2
Ik vraag verkoop je dat?
Hij zei "ja maar ik weet niet wat dat is, iet voor den tv denk ik voor 10 € mag je het hebben".
Ik kijk in de doos er zit een megadrive II en de metalen plaat, mega-cd unit met cd "road avenger erin.
2 controllers en een megagames II spel.
en helemaal vanonder als surprise nog een 32X unit!
het stond veel stof op alles maar niets van oxidatie of verkleuring dus mooi droog bewaard.
wel geen adapters of kabels. (maar daar heb nog ne bak vol van)
Ik besloot dus het te kopen en de kans te wagen.
thuis gekomen en dan beginnen vollebak poetsen eraan !
En het ziet er weer zeer goed uit allemaal!
En alles werkt perfect met zowel cd's als cards.
juist voor de 32x heb ik zo een video verbind kabel nog nodig.
Maarja tis nog ne super deal vindt ik ;).

junglist_clint

Legacy Member
mooie koopjes weer!

@ringo: heb je die pezz van die kerel op ebay of waar gevonden? :p

mijn laatste aankopen.
2vdlh7l.jpg

KillingRaptor

Legacy Member
Thorstein zei:
Vandaag naar garageverkoop in diest geweest .
voor de gamecube:
Luigi mansion, mario sunshine, en paper mario gekocht voor 17€

En dan bij een kerel stond er in zijn garage een doos van een Sega mega-cd 2
Ik vraag verkoop je dat?
Hij zei "ja maar ik weet niet wat dat is, iet voor den tv denk ik voor 10 € mag je het hebben".
Ik kijk in de doos er zit een megadrive II en de metalen plaat, mega-cd unit met cd "road avenger erin.
2 controllers en een megagames II spel.
en helemaal vanonder als surprise nog een 32X unit!
het stond veel stof op alles maar niets van oxidatie of verkleuring dus mooi droog bewaard.
wel geen adapters of kabels. (maar daar heb nog ne bak vol van)
Ik besloot dus het te kopen en de kans te wagen.
thuis gekomen en dan beginnen vollebak poetsen eraan !
En het ziet er weer zeer goed uit allemaal!
En alles werkt perfect met zowel cd's als cards.
juist voor de 32x heb ik zo een video verbind kabel nog nodig.
Maarja tis nog ne super deal vindt ik ;).

Super koopje lijkt me zo!

BiZi

Legacy Member
Nice She-Ra Ringo!!

Hierbij de aankopen van de laatste 3 weken!


Tijdens mijn vakantie aan de West Coast ben ik op de wilden boef een Thrift Shop binnengewandeld... Stond daar een 10" Cyrax, mint in sealed box voor 3 USD. Very nice find!
cyrax.JPG


Nog een lotje vintage Gi Joe in de dozen op de kop kunnen tikken!
gijoelotje.JPG


Een zeer knap (bijna allemaal 100% complete) MM power rangers lot kunnen kopen. Ik had er reeds een deel van, maar deze zijn in zo'n perfecte staat, dat ik ze niet kon laten liggen. (en het was echt een zotte prijs :) )

powerrangerslotje.JPG


En dan net 2 rommelmarktjes gedaan!
* 26 PSX games + psx console
* FF X-2
* Super Mario Sunshine/Zelda WW
* Wrath of the Lych King Sealed
* Gameboy pocket
* Optimus Prime truck
* Nieuwe Mario Galaxy Plush
* 3 Furbies :)
* Autoke van Mask
* Megatron van Beast Wars
* Lotje thundercats/ghostbusters toys
en last but not least... The Driller van Thundercats (figuurtje in het midden tussen de PSX games). Dit was mijn laatste vintage TC die ik nog nodig had. Spijtig genoeg zit er 1 van de 3 paneeltjes niet bij... maar toch ben ik super content. Knappe paintjob en... heb hem maar 50 cent betaald (gaat compleet op ebay 100€!)

Alles wat op de foto staat, heeft me net geen 50 euro gekost! Dus productieve ochtend :)
rommelmarkt1juni.JPG

Karry98

Legacy Member
@ Bizi: Iemand heeft zich blijkbaar heel goed geamuseerd :). Knappe vangst!

KillingRaptor

Legacy Member
Inderdaad een koopje die Cyrax! Hij ziet er nog eens cool uit ook.
You have the mustard, now you need the ketchup!

red Bulleke

Legacy Member
Vandaag pas om 10u op een rommelmarkt toegekomen en toch een mooie buit kunnen scoren :)

Psx (all cib):
Road Rash Jailbreak: €2
X-Men: Children of the Atom: €0,50
Fighting Force: €2
Metal Gear Solid: €1

MD:
Tintin Au Tibet (cb): €1

GBA (all cib):
Magical Quest Starring Mickey & Minnie €2
ET: 20th Anniversary €2

LouGarou

Legacy Member
Nice BiZi! Vooral die Power Rangers. Ik mis zelf nog de gewone Megazord en Dragonzord helaas :/

nervevar

Legacy Member
Rommelmarktje in Slijpskappele, klein maar toch redelijk wat gevonden.
Toch zeer blij met 'het geheim van gravenstein' leende dit vaak als 11-12 jarige van de lokale bibliotheek maar er nooit toen in geslaagd deze uit te spelen.

2q34utz.jpg

En Stuff van 9lives

2qjio2p.jpg

reactor

Legacy Member
Mooie vangsten allemaal !
Bij mij was het weeral geen rommelmarkt !:sad:
Teveel bezig met de voorbereidingen van "the big day" !:)

Zeg Bizi
Als er hier ene kan spreken van allround retro collector zijt gij het wel.
Volgens mij hebt gij ergens een "warehouse" of zo.
Waar blijft ge dat allemaal steken?

Ik heb toevallig een paar weken geleden ook nen Furby op de rommelmarkt gekocht voor mijn zoontje .
Hij had de reclame gezien van de new Furby en wou er ook ene !
Het luidsprekertje was wel kapot maar heb ik gefixed.
Best wel cool dat hij zo echt bijleerd als je hem goed verzorgt!
Verzamelt gij die ?

Jeidas

Legacy Member
Gisteren
- 2x psx console voor 7.5eur
- pokémon leafgreen, ruby en mystery dungeon red rescue team allemaal boxed (GBA)
- Mortal Kombat 2 voor de sega megadrive
- 2 psx games (rayman en Crash Bandicoot 3)

BiZi

Legacy Member
@ Reactor: Neen, ik verzamel geen Furbies. Maar als ik ze tegenkom voor een halve euro/euro per stuk, neem ik ze wel mee. Er is weldegelijk een markt voor... dus ik beschouw het als trade materiaal :)

En ja, plaats blijft de eeuwige issue voor een verzamelaar ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan