Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

junglist_clint

Legacy Member
dringend nog eens een rommelmarkt doen... Kameraad van mij dit weekend tropical fish voor jawel 1€ :).
Al een hele tijd rustig geweest bij aankopen voor de collectie. plaats gebrek begint mij te ergeren :D en het feit dat de vorige grote deal (mijn kasten) niet echt de goedkoopste was. En mijn kabelke van mijn kodak kwijt :D

sluysen

Legacy Member
Nice one, die doom en star wars heb ik ook :p Je doom box ziet er wel beter uit dan de mijne :p

evo alexan

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
Omdat het hier sinds kort nogal een hypocriete boel is geworden. DR Retro wordt verweten niet te verzamelen en enkel zijn spullen door te verkopen (met telkens de link naar zijn eBay pagina) maar iemand die het dan 'leuk' vindt om 7 keer hetzelfde spel te kopen, mag dan zonder commentaar passeren .


En mijn aanwinsten kan ik hier niet komen posten want telkens als ik naar een rommelmarkt ga is het;
1 aan het regenen en doet niemand moeite om te komen op te dagen
2 leggen mensen dingen in de regen om dan te zeggen dat 'het doosje dan wel proper is'

Moet zeggen dat ik het ook zo aanvoel Jimmy. Ik lees hier vooral, en post niet zo heel veel. Maar toch is er hier veel geklaag en gezaag (jaloezie). Elke dag als ik hier kom ben ik benieuwd wat de mensen hier spelen, en gekocht hebben. En als ze dan 20 snes games gekocht hebben voor weinig geld, dan ben ik content voor die persoon. En omgekeerd is dat ook het geval.

And Jimmy cheer up the sun is coming soon !;)

evo alexan

Legacy Member
Bucht. zei:
Hier ook maar eens posten wat ik dit weekend heb gevonden:
575502_10201279302643375_954711295_n.jpg

Mooie aankopen !

TOMMYGUN

Legacy Member
@ Bucht: Shadow of the colossus is echt de max, heb 'm recent nog uitgespeeld en is het dubbel en dik waard.

reactor

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
En mijn aanwinsten kan ik hier niet komen posten want telkens als ik naar een rommelmarkt ga is het;
1 aan het regenen en doet niemand moeite om te komen op te dagen
2 leggen mensen dingen in de regen om dan te zeggen dat 'het doosje dan wel proper is'

Het is idd wel klote , da kutweer hier !
Heb zelf ook nog maar 1 rommelmarktje kunnen doen.
En het ziet er al nie goe uit voor volgend weekend ook !:sad:

@ Bucht
Mooie aankopen !

schamprs

Legacy Member
Mijn laatste aanwinst: Crash Team Racing

Za-lig spel uit mijn kindertijd. Vind ik stiekem het leukste racegame nog altijd zelf. Echt leuk om tegen je vrienden te spelen ook, als ze het kunnen tenminste!

Zeepfabriek

Legacy Member
schamprs zei:
Mijn laatste aanwinst: Crash Team Racing

Za-lig spel uit mijn kindertijd. Vind ik stiekem het leukste racegame nog altijd zelf. Echt leuk om tegen je vrienden te spelen ook, als ze het kunnen tenminste!

Echt een geweldig spel. Heb ik in mijn jeugd ook helemaal grijs gespeeld.

Ik heb Final Fantasy VIII (PlayStation) gekocht, ben wel benieuwd.

Jeidas

Legacy Member
schamprs en zeepfabriek: veel plezier, beiden zijn supergames!

vandaag normaal gezien een Sega Master System II in mijn bezit en een Megadrive!

Riki

Legacy Member
Als iemand mij nog aan Ace Attorney Investigations: Miles Edgeworth kan helpen, dan hoor ik het graag :).

1551ab5.jpg


35lte84.jpg

Yuri

Legacy Member
Riki zei:
Als iemand mij nog aan Ace Attorney Investigations: Miles Edgeworth kan helpen, dan hoor ik het graag :).

Is heel beperkt uitgekomen hier in Europa. Zoek hem ook nog steeds. :sad:

KillingRaptor

Legacy Member
Deze voormiddag is Persona 3 FES op PlayStation 2 aangekomen via Amazon en zonet de twee nieuwe Zelda games van 3DS Virtual Console gekocht (Oracle of Ages en Oracle of Seasons).

Alexat

Legacy Member
Bij Used Products hier in Delft een 3-in-1 gevonden met mario, tetris en world cup. Duitse versie met handleiding, net wat ik zocht voor mn NES super set compleet te maken voor €10. Soms wel te gekke prijzen. Crappy standaard boxed n64 voor 65 of ducktes 2 NES cart aan 35

Yuri

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Deze voormiddag is Persona 3 FES op PlayStation 2 aangekomen via Amazon en zonet de twee nieuwe Zelda games van 3DS Virtual Console gekocht (Oracle of Ages en Oracle of Seasons).


Nice. :) viel de prijs wat mee voor Persona?

KillingRaptor

Legacy Member
Yuri zei:
Nice. :) viel de prijs wat mee voor Persona?

€15 inclusief verzending vanuit de UK dus viel zeer goed mee. Hij is zelfs nog sealed dus zeker in nieuwstaat.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan