junglist_clint
Legacy Member
dringend nog eens een rommelmarkt doen... Kameraad van mij dit weekend tropical fish voor jawel 1€
.
Al een hele tijd rustig geweest bij aankopen voor de collectie. plaats gebrek begint mij te ergeren
en het feit dat de vorige grote deal (mijn kasten) niet echt de goedkoopste was. En mijn kabelke van mijn kodak kwijt 
.Al een hele tijd rustig geweest bij aankopen voor de collectie. plaats gebrek begint mij te ergeren
en het feit dat de vorige grote deal (mijn kasten) niet echt de goedkoopste was. En mijn kabelke van mijn kodak kwijt 
Je doom box ziet er wel beter uit dan de mijne 

ad: