Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MrSirius

Legacy Member
Super gave titels, mag je blij mee zijn en ben je vast ook!

Wat me trouwens opvalt is dat Intertoys stickertje op Chronotrigger. Dat zie je niet vaak, Amerikaanse games die op die manier zijn geïmporteerd. Ken iemand daar het verhaal achter?

Daimakaimura

Legacy Member
MrSirius zei:
Super gave titels, mag je blij mee zijn en ben je vast ook!

Wat me trouwens opvalt is dat Intertoys stickertje op Chronotrigger. Dat zie je niet vaak, Amerikaanse games die op die manier zijn geïmporteerd. Ken iemand daar het verhaal achter?

In nederland gebeurde dat toch vaker dan in belgië, toch?
Allesinds was het voor ons altijd makkelijk zoeen titels te zien liggen in Sittard.
Maar tevens ook nog altijd duur genoeg.

Yuri

Legacy Member
MrSirius zei:
Super gave titels, mag je blij mee zijn en ben je vast ook!

Wat me trouwens opvalt is dat Intertoys stickertje op Chronotrigger. Dat zie je niet vaak, Amerikaanse games die op die manier zijn geïmporteerd. Ken iemand daar het verhaal achter?

Geen idee, vroeger in de Christiaensens in Oostakker lagen er bij ons ook Amerikaanse games. Je kon dan ook de adapter kopen om ze te kunnen spelen... Echt wel raar...

Applicious

Legacy Member
kastvol.jpg
[/QUOTE]

Aah via die kast herken ik u van de VRGC :P hehe

sluysen

Legacy Member
mj3h2d.jpg


ix5x8z.jpg


Loot van gisteren in Sint-Andries

Nog nooit zoveel big boxen gezien op 1 rommelmarkt, zeker 5-6 mensen die er bij hadden, maar niet altijd even interessant of even goede staat.

Die Conquest of the Ages is blijkbaar een onofficiële expansion van AoE 1.
De grote doos op de 2e foto is de collectors edition van Age of Conan, normaalgezien nog niet geactiveerd

En duke heeft een sticker van Wal-Mart, 9.99$ :wtf:

KillingRaptor

Legacy Member
Planescape Torment schijnt ook goed te zijn. Die KISS Pinball is ook nice! Zou die ook meegenomen hebben als KISS liefhebber zijnde. :p

sluysen

Legacy Member
Twas maar 1 euro :D Nu ik keek even op youtube en een van de eerste hits was "worst games ever: Kiss pinball" :D


Planescape heb ik voorlopig dubbel, ik moet nog kijken wat er in beide dozen zit en welke ik houd, maar voor 2€ laat ik die niet liggen. Genoeg vrienden die jaloers zijn dat ik die heb dus ik kan er mss 1 mee blij maken.

Nirron

Legacy Member
Dunno hij post gewoon zijn link overal zonder veel deel te nemen aan discussies op het forum.
Gewoon een manier van hem om sluik reclame te maken voor zijn channel en hits en viewers te genereren..

Daimakaimura

Legacy Member
en met 5€ per inkomende voor een beurs
kun je ook al wat zeldzame neogeo games kopen, inderdaad

Child of Gaea

Legacy Member
Vandaag een sega magadrive (eerste versie denk ik) met doos en een controller plus 4 spelletjes gekocht voor 8 euro, niet slecht dacht ik niet? Ken er eigenlijk niet veel van daarom post ik het eens hier voor een reactie van een kenner

Claudio VO

Legacy Member
8€ ; komaan zeg. da's freaky goedkoop ! hier hangt een geurtje aan hoor. nee! is voor te lachen hé :p
zeker niet véél , en welke games heb je er zo bij ? daar zit hem meestal het suprise-effect in :) Grtz.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan