Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ironhorn

Legacy Member
dat er de laatste jaren steeds meer mensen achter retro zochten wist ik al, maar vandaag viel het gewoon heel erg op :x In de namiddag nog naar eentje geweest en ook daar hoorde ik minstens 4 verschillende mensen (exclusief van de standaard opkopers) vragen achter spellen. En dat voor maar een relatief klein marktje :/

Gaming is precies het nieuwe koper/ijzer/tin geworden :doh:

sluysen

Legacy Member
Curverboxen vol eigenlijk nu je het vraagt :p

Ik ben vandaag ook naar sint andries geweest en op die kilometer rommelmarkt (http://i40.tinypic.com/msksvk.jpg) stonden er 2 resellers. Aangezien ik daar maar na 10u was hadden zijn wss wel alles al gekocht dat er lag.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Ik naar die in Oud-Heverlee geweest. Gene vette. Om niet met lege handen thuis te komen heb ik Super Battle Tank voor SNES gekocht voor 10 euro.

Sjeezman

Legacy Member
sluysen zei:
Curverboxen vol eigenlijk nu je het vraagt :p

Ik ben vandaag ook naar sint andries geweest en op die kilometer rommelmarkt (http://i40.tinypic.com/msksvk.jpg) stonden er 2 resellers. Aangezien ik daar maar na 10u was hadden zijn wss wel alles al gekocht dat er lag.


ben ook eens gepasseerd. Was daar al om 8.30.
Begon maar om 8u geloofek en er was gewoon niets.
was al massas veel volk. hier en daar es een pc spel of ps3 spel.
ergens een ps2 pakket voor 50 euro.
en dan helemaal op einde van de straat stond er een madam met games en dat zal dan wel die reseller zijn.
heb er geen twee gezien.

wel wa ontgoochelend.
dacht dat er 3 km was aan kraampjes ( zandstraat en legeweg stond ook vermeld ) maar er was daar niets.

Ingis

Legacy Member
Naar sint-andries geweest... was idd tegenvaller met die 1 straat. Blijkbaar is die met 3 straten ergens in mei geloof ik. Heb het daar gevraagd. Is dus ergens fout genoteerd. Hoorde daar dat er ook een rommelmarkt was in oudenburg ... en die was grooooooot :p. (wel niet kwa games).

Wel 1 ding daar gevonden op 10 m van waar ik mijn auto had geparkeerd:

zuks2p.jpg


Zit nog een in de doos ook (dus 2x nes), kabels van beide nog aanwezig ook. Moet alleen eens testen of ze het nog doen. 3 spellekes er bij. Doos alleen al was het voor mij waard en voor 7 euro kunde niet sukkelen.


Heb ook nog mijn laatste rode ridders en bacardi glazen waar ik al tijdje op zoek achter was gevonden. Dus zeker geslaagd.

Sjeezman

Legacy Member
7 euro voor boxed nes met drie games?
verpakking is zelfs mint..
gek

hoeveel is zoiets normaal nu waard?

BiZi

Legacy Member
Nice Ingis!

NES Action Pack - compleet & werkend --> 80 a 110 €
Smash TV & Snake's Revenge zijn ook geen slechte titels :)

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Niet normaal hoe hard die prijzen omhoog zijn gewoon.
Een paar jaar geleden kon je nog boxed consoles kopen voor 20-30 euro. Nu zijn die prijzen bijna allemaal maal drie :/

ironhorn

Legacy Member
vandaag gevonden:
- incredible hulk (cart only, gba)
- yoshi's cookie (cart only, gb)
- dr. mario (cart only, gb)

Nog eens een markt in de walen geprobeerd, maar helaas was het of franstalig of incompleet :(

Ringo

Legacy Member
Misschien dat de overheid toch maar eens werk moet maken van belastingen op 2dehands verkoop vanaf een bepaald jaarbedrag (pak 5000 Euro of zo).

biotek

Legacy Member
gewoon een tijdje niks meer kopen , veel opkopers denken nu een snelle euro te verdienen daarmee zeker nes, md , snes enzo ideale moment om eens iets anders te verzamelen en dan binnen een paar jaar weer eens te zoeken

verwonderd mij eigenlijk hoeveel vhs cassetten mensen nog verkopen

ironhorn

Legacy Member
Loot van vandaag:
- mario party 8 (wii)
- just dance (wii)
- pokemon mystery dungeon: red rescue team (volledig, gba)
- game&watch gallery advance (cart only, gba)
- mario kart: super circuit (cart only, gba)
- yoshi's island (cart only, gba)
- super mario bros deluxe (cart only, gbc)
- memory card ps2 (nieuw in verpakking, ps2)
- sealed big box pc EcoQuest

en weeral iemand op een kleine markt horen vragen achter nes/snes :')

sluysen

Legacy Member
2lufgyc.jpg

Loot van zedelgem.

xbox games waren 9, zaxxon was 3, en play & charge 10 (nieuw, ipv 20 in de GM)

sluysen

Legacy Member
M'n vriendin dacht dat het any random boardgame was, tot ik zei kijk eens naar de ondertitel en tekstje onderaan :p

KillingRaptor

Legacy Member
Ken je de game Zaxxon niet misschien? Heb die hier liggen op Atari. :p

sluysen

Legacy Member
Ik heb het spel zelf niet liggen maar ken het wel, heb overlaatst wel Zaxxon 3D voor SMS gekregen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan