Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Terry_Bogard

Legacy Member
Ringo zei:
[RANT] dat je hier wekelijks pakweg een Rock n Roll Racing/Sunset Riders [/RANT]
Hey, die games had ik vroeger zelfs al heb ik meer plezier beleefd aan R&RR2 op de psx. Op de Snes doel ik meer op titels zoals Actraiser, Hagane, Soul Blazer, Gods, Lufia en Cybernator.
Veel van de opgenoemde titels bezat ik vroeger en vind het gewoon jammer dat er enkel de bekendere titels de revue passeren. Ik ben zelf geen verzamelaar, maar vind het leuk te zien welke voorkeuren mensen hier zoal hebben.

KillingRaptor

Legacy Member
Kan ook dat veel mensen die titels al hebben hé. :)
Heb hier zelf namelijk Actraiser, Lufia en Cybernator al liggen. Gods doet me echt niets, Soul Blazer is nog beetje zo'n twijfelgeval voor me... En Hagane... Die prijzen zijn gek van die game.

Yuri

Legacy Member
reactor zei:
Ok , bij deze mijn weekend koopje !

Snes loose met 2 controllers en 4 games !

-Super Mario kart cart
-Pinnochio in ex rental box met originele cover en boekje
-Donkey kong country in ex rental box met originele cover en boekje
-The Great Circus Mystery Starring Mickey & Minnie in ex rental box met originele cover en boekje

-Mario 64 cart

en.......
3 Game and Watch

totaal voor 30 euro :)

Heb dan nog bij dezelfde verkoper 2 Gamegears en een N64 laten liggen !

Geen tijd voor pics ,just take my word for it !

Nice. :D Geen boxed game gear games?

reactor

Legacy Member
Ringo zei:
[RANT] Wel, die obscure ondergewaardeerde titels vind je niet vlug op Belgische rommelmarkten, gezien de meerderheid destijds gekocht werd in de Christaensens en GB. Neem daarbij dat zowat alle rental-stock nu al lang in handen zal zitten van de oudere generatie verzamelaars of aan woekerprijzen wordt verkocht en gekocht door mensen met een grotere portemonnee dan 95% van de gamers hier dan kun je niet verwachten dat je hier wekelijks pakweg een Rock n Roll Racing/Sunset Riders/Earthbound ziet verschijnen. Zelfs een Castlevania is al behoorlijk zeldzaam. [/RANT]

Ik zou het nie beter kunnen formuleren Ringo ! :niceone:

@ RB
Mooie aankoop die Amiga.
Heb er hier ook zo eentje liggen,ooit gekregen maar nog nooit gebruikt !
I know.......... shame on me :$

@ Yuri
Thnx
Nee geen boxed games bij de gears !
Wel een tv tuner.
Heb al 2 gears en een tv tuner dus laten liggen !
Was trouwens bijna aan uw deur dat ik alles heb gevonden !(Doornzele)

Terry_Bogard

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Kan ook dat veel mensen die titels al hebben hé. :)
Heb hier zelf namelijk Actraiser, Lufia en Cybernator al liggen. Gods doet me echt niets, Soul Blazer is nog beetje zo'n twijfelgeval voor me... En Hagane... Die prijzen zijn gek van die game.

Goh als ik wist dat Hagane zo duur zou worden had ik hem niet weggegeven :lol: Die game is ook zeker iedere cent waard, een mijn fav Snes games (mijn fav game - any console aller tijden is Actraiser btw).

Benva1983

Legacy Member
Ik denk ook dat de kans om bvb een JRPG classic voor de SNES of PS1 terug te vinden op een rommelmarkt minder dan 1% is. Je komt altijd dezelfde crap tegen (lees: fifa's). Wil je deze vinden kan je bijna niet anders dan op Ebay ze kopen.

Toch moet ik zeggen via een advertentie op facebook deze gevonden:

Twitpic - Share photos and videos on Twitter

En deze wordt aangeboden vanaf 120 euro op Ebay...

Yuri

Legacy Member
reactor zei:
Ik zou het nie beter kunnen formuleren Ringo ! :niceone:

@ RB
Mooie aankoop die Amiga.
Heb er hier ook zo eentje liggen,ooit gekregen maar nog nooit gebruikt !
I know.......... shame on me :$

@ Yuri
Thnx
Nee geen boxed games bij de gears !
Wel een tv tuner.
Heb al 2 gears en een tv tuner dus laten liggen !
Was trouwens bijna aan uw deur dat ik alles heb gevonden !(Doornzele)

Ah, ok. Nice. :)

reactor

Legacy Member
Vandaag na het werk (had de vroegen en het was al 15.00 u) nog eens een marktje gedaan !
Dit gevonden voor 10 euro !

aufq.jpg

Ik ben weer tevree !:)

Marchena

Legacy Member
Nice buy! Snap wel die 4 controllers niet? Alle 4 werkend? Ik zoek er eigenlijk...
Heb helaas geen originele controllers meer voor mijn sega system... Enkel deze:
images

red Bulleke

Legacy Member
Nice Junglist! Ik wil die MM64 ook nog (en eventueel Milo's Astro Lanes) :)

reactor

Legacy Member
Yuri zei:
Nice, nice reactor. :)

Thnx Yuri

Heb wel al "buzze" gehad,moet het toegeven ! :)

Thnx Marchena

Ik vermoed dat de verkoper 2 van die dingen heeft gehad ,er zitten ook een paar handleidingen in het pakket van games die er niet bijzaten!
Daarom 4 controllers denk ik.
Moet ze wel nog testen !

@ Clint
Nice !

versmekens

Legacy Member
Hoi, ik ben een redelijk nieuwe verzamelaar.. moet men geld aan iets uitgeven he.. en wist niet dat er een threadspot was hier, dus...

Ging naar een rommelmarkt voor een gitaar, heb ik gevonden samen met...

12 boxed Snes games (alle MK's, SF Turbo, Doom, Super Double Dragon,..)+ 5 losse cartridges - heb er 12 euro voor betaald, kreeg de cartridges er gratis bij :-)

Vorge week ook klein gameboylotje gevonden, 20 euro voor classic gameboy en een tiental losse spelletjes.

Marchena

Legacy Member
Net 4 sega master system games gekocht op rommelmarkt:
- Dick Tracy
- Basketball Nightmare
- Tennis Ace
- Choplifter
Compleet voor 8 euro :)

HARLEY190

Legacy Member
opletten voor de turk met zijn stepje : als je een pak spellen in je handen heb en je vraagt de prijs.
pak dat de verkoper 50 euro zegt en je wilt betalen dan bied hij 60 euro.
gisteren op rommelmarkt brugge in rijselstraat zien gebeuren, ze hebben op zitten bieden tot 150 euro.
het is de eerste keer niet dat ik het hoor van vrienden dat hij hen zulke toeren lapt.
bij deze gewaarschuwd, direct betalen en maken dat je uit de voeten bent

Daimakaimura

Legacy Member
HARLEY190 zei:
opletten voor de turk met zijn stepje : als je een pak spellen in je handen heb en je vraagt de prijs.
pak dat de verkoper 50 euro zegt en je wilt betalen dan bied hij 60 euro.
gisteren op rommelmarkt brugge in rijselstraat zien gebeuren, ze hebben op zitten bieden tot 150 euro.
het is de eerste keer niet dat ik het hoor van vrienden dat hij hen zulke toeren lapt.
bij deze gewaarschuwd, direct betalen en maken dat je uit de voeten bent

lol veeg dien toef toch gewoon op zijn bakkes :lol:

Sjeezman

Legacy Member
HARLEY190 zei:
opletten voor de turk met zijn stepje : als je een pak spellen in je handen heb en je vraagt de prijs.
pak dat de verkoper 50 euro zegt en je wilt betalen dan bied hij 60 euro.
gisteren op rommelmarkt brugge in rijselstraat zien gebeuren, ze hebben op zitten bieden tot 150 euro.
het is de eerste keer niet dat ik het hoor van vrienden dat hij hen zulke toeren lapt.
bij deze gewaarschuwd, direct betalen en maken dat je uit de voeten bent

was dat redelijk vroeg?

ben daar eens gepasseerd rond 8u ( begon 7u ) en echt nul komma nul gezien.
wel 1 reseller (altijd dezelfde).
Was in assebroek zelf al aanwezig om 7u ( begon 7u) en toen iemand vroeg wat ik zocht, zei hij dat ik al de derde was die rondkeek voor een game.
Nochtans grote rommelmarkt, maar ook niets gezien.
Denk da ik het meer ga moeten zoeken op hele kleine rommelmarktjes in kleine dorpjes.

nuikke

Legacy Member
Ik heb vandaag twee rommelmarkten gedaan en allebei onaangetast door resellers :D Niemand die games zocht en geen resellers die er verkochten. Wel niet superveel te vinden qua games, maar wel het beste van mijn 5 rommelmarkten (ik ben een nieuweling). Heb wat PS2, GameBoy Advance en GameBoy spellen daar opgeraapt (waaronder Zelda voor €2). Verder lagen er ook nog wat GameBoy's voor een goede prijs, maar die heb ik laten liggen :)

Sjeezman

Legacy Member
waar waren die rommelmarkten dan op een maandag?
welke site gebruik jij om daar op de hoogte van te blijven?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan