Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
AzzKickr zei:LOL, ik wist niet dat er een markt was voor He-Mans ? Ik heb hier mijne collectie van in mijn jeugd nog allemaal liggen ... Da kan al goed 22 jaar oud zijn, as't ni meer is
Ringo zei:To be quite frank, als ik een mooie big box zie op de rommelmarkt neem ik die ook mee. Probleem is dat ik die zelden zie...
Another World is ware cult maar een hatelijk spel. Heb je een foto?
Best wel een topitem in m'n minicollectie 
Thin Liz zei:Out of this world is de Amerikaanse versie van Another world. Volledig untouched, in de originele shrinkwrap. 20 Jaar oudBest wel een topitem in m'n minicollectie
![]()


Murugan zei:![]()
Ik heb zo nog Space Quest 2 gevonden.
)
hardstyle lover zei:Amai Jo , ik wist nie da gij u daar ook mee bezig hield

Silverhawk zei:Allemaal nieuw gekocht...
Killzone 3 Helghast nieuw voor 20 euro in de Saturn in Wilrijk. (WAT EEN DEAL!)
Resident Evil 4 Chainsaw Controller voor 80 op de zwarte markt (er lag er nog eentje)
Pandora's Tower (Wii) Limited Edition, nieuw voor 19 euro, zwarte markt
Orange (Spice) Gamecube + Orange (Spice) Gameboy player voor ... veel geld
Fallout New Vegas Limited Collector's Edition nieuw voor 25 euro, zwarte markt
GoldenEye 007 (Wii) + golden controller
Alan Wake , Xbox360, CE, 20 euro
Dit was een geweldige week voor great deals ^^
seurinck zei:Ach Tom das al lang dat ik graag flipper, maar nooit thuis plaats voor gehad.
Nu ik weg ben van thuis heb ik plaats genoeg, dus tijd om er een paar te kopen voor privé![]()