Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
GTA: Trilogy voor 14 incl op Xbox. Wel klote dat ik onlangs San Andreas en Double Pack gekocht heb voor veel meer geld :(

AzzKickr

Legacy Member
LOL, ik wist niet dat er een markt was voor He-Mans ? Ik heb hier mijne collectie van in mijn jeugd nog allemaal liggen ... Da kan al goed 22 jaar oud zijn, as't ni meer is

JimmyPatterson

Legacy Member
AzzKickr zei:
LOL, ik wist niet dat er een markt was voor He-Mans ? Ik heb hier mijne collectie van in mijn jeugd nog allemaal liggen ... Da kan al goed 22 jaar oud zijn, as't ni meer is


Vintage action figures = > money

Murugan

Legacy Member
Thin Liz zei:
Out of this world is de Amerikaanse versie van Another world. Volledig untouched, in de originele shrinkwrap. 20 Jaar oud :) Best wel een topitem in m'n minicollectie :cool:

:bow::bow::bow:
Ik heb zo nog Space Quest 2 gevonden.

Krueger F

Legacy Member
Vandaag nog eens iets gekocht in de FRS (2dehands games):

- Duke Nukem: Land of the Babes (PSx)
- Rayman Rush (PSx)

€5 Per stuk, beide compleet en in mint staat...

Krueger F

Legacy Member
Normaal gezien niet, maar deze frs had ze ingenomen (alhoewel ze dat eigenlijk niet mochten)...

sluysen

Legacy Member

Silverhawk

Legacy Member
Allemaal nieuw gekocht...

Killzone 3 Helghast nieuw voor 20 euro in de Saturn in Wilrijk. (WAT EEN DEAL!)
Resident Evil 4 Chainsaw Controller voor 80 op de zwarte markt (er lag er nog eentje)
Pandora's Tower (Wii) Limited Edition, nieuw voor 19 euro, zwarte markt
Orange (Spice) Gamecube + Orange (Spice) Gameboy player voor ... veel geld ;)
Fallout New Vegas Limited Collector's Edition nieuw voor 25 euro, zwarte markt
GoldenEye 007 (Wii) + golden controller
Alan Wake , Xbox360, CE, 20 euro

Dit was een geweldige week voor great deals ^^

seurinck

Legacy Member
hardstyle lover zei:
Amai Jo , ik wist nie da gij u daar ook mee bezig hield

Ach Tom das al lang dat ik graag flipper, maar nooit thuis plaats voor gehad.
Nu ik weg ben van thuis heb ik plaats genoeg, dus tijd om er een paar te kopen voor privé :D

Kenneke10

Legacy Member
Silverhawk zei:
Allemaal nieuw gekocht...

Killzone 3 Helghast nieuw voor 20 euro in de Saturn in Wilrijk. (WAT EEN DEAL!)
Resident Evil 4 Chainsaw Controller voor 80 op de zwarte markt (er lag er nog eentje)
Pandora's Tower (Wii) Limited Edition, nieuw voor 19 euro, zwarte markt
Orange (Spice) Gamecube + Orange (Spice) Gameboy player voor ... veel geld ;)
Fallout New Vegas Limited Collector's Edition nieuw voor 25 euro, zwarte markt
GoldenEye 007 (Wii) + golden controller
Alan Wake , Xbox360, CE, 20 euro

Dit was een geweldige week voor great deals ^^


Welke is het die controller voor ps2 of gamecube?

nervevar

Legacy Member
Aankoopjes van een maand ver
Sega Megadrive met games, gekocht van Shinro op 9lives.
nqze9s.jpg

GB games, met dank aan PJ voor Pokemon Gold/Stadium 2 en kenneke10 voor de 2 figs
2cqea1y.jpg

Mijn Nemesis mask, heel content van!
pup2o.jpg

En men nieuwe hot toys, Alice en jill had ik al. en normaal ben ik verschrikkelijk met zon dingen te 'posen' maar vond het nu nog redelijk goed gelukt ^^
2s9c7c0.jpg

hardstyle lover

Legacy Member
seurinck zei:
Ach Tom das al lang dat ik graag flipper, maar nooit thuis plaats voor gehad.
Nu ik weg ben van thuis heb ik plaats genoeg, dus tijd om er een paar te kopen voor privé :D

Groot gelijk kerel! Oe is da anders nog met u!
long time no see
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan