Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Murugan

Legacy Member
Grim Fandango staat hier op mijn PC maar heb het nog maar 5' speeltijd gegund.
Zal ook eens zien om MI 3 en 4 aan de praat te krijgen via dosbox of Scumm

Dustar

Legacy Member
Zouden MI3 & 4 ook niet gewoon direct onder WinXP ( en wellicht ook Win7) werken?

craisin

Legacy Member
MI 3 werkt zeker via Scumm, en MI4 zal het wel doen in eender Windows omgeving.

GeneralUrsus

Legacy Member
s1t63d.jpg


Duke Nukem: Time to Kill soundtrack met 3 PSX demo's voor 1€ in de Extrazone :D
en nog eentje voor bij de FF collectie :)

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
3.jpg


deze zijn niet echt retro maar wel tof voor collectors ^^ Zit wel een sealed Enter The Matrix-game bij

2.jpg

1.jpg

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Yeah die Gamecube is wel in zeer goede staat. 44 euro gegeven voor de cube, mem card, mario party 5, Double Dash + Zelda Bonus Disc, Pokemon Colloseum + Mem card.

Ga straks eens wat dubbels weg doen want heb die 3 games al liggen.

Dustar

Legacy Member
Nog wat binnen gekregen:

7590912196_ddd659a270_z.jpg

Kan ik m'n 5.25" floppy drive nog eens gebruiken :-)

7590922258_7af16c1ded_z.jpg


7590930186_321dcecc53.jpg

Thin Liz

Legacy Member
Zijn die floppys al niet lang ontladen?

Wel nice btw: vooral Loom en Gabriel Knight :)

red Bulleke

Legacy Member
Vandaag en gisteren ook nog één en ander gaan ophalen, waardoor het opnieuw tijd werd om de aankopen van de laatste +- 14 dagen op beeld vast te leggen. Er zijn nog enkele games onderweg en dan is't absoluut GEDAAN met kopen want ik ga nog miserie krijgen met mijn madam op de duur anders...

Part 1: Hardware


Colecovision ter vervanging van mijn unboxed exemplaar:

DSC02857.jpg


DSC02858.jpg


Atari Lynx II

DSC02859.jpg


Atari Jaguar (ook ter vervanging van mijn boxed exemplaar in mindere staat):

DSC02862.jpg


Neo Geo AES: De tweede aes in mijn verzameling. Wat initieel de bedoeling om de eerste nu te koop aan te bieden, maar 'k begin al stilaan te twijfelen :p

DSC02863.jpg


DSC02864.jpg


X360 Star Wars Pack: (reeds eerder gepost, nu de pic nog)

DSC02872.jpg

red Bulleke

Legacy Member
Part 2:
"Ze gamez"

DSC02854.jpg


DSC02861.jpg


DSC02865.jpg


DSC02866.jpg


DSC02867.jpg


DSC02868.jpg


DSC02869.jpg


DSC02870.jpg


En tenslotte: een Mario stickerboek + volledig doosje met stickers:

DSC02871.jpg

Dustar

Legacy Member
Thin Liz zei:
Zijn die floppys al niet lang ontladen?

Wel nice btw: vooral Loom en Gabriel Knight :)

Ik heb ook King's Quest op floppy; deze werken nog perfect. Ook de Floppies die bij m'n XT zaten gaan nog zodner problemen; dus ik hoop dat ook deze van Kyrandia gaan werken :-)

Kenneke10

Legacy Member
Vandaag eindelijk ook special edition van deus ex gevonden met figurine voor ps3, is echt goed afgewerkt

Murugan

Legacy Member
Dustar zei:
Ik heb ook King's Quest op floppy; deze werken nog perfect. Ook de Floppies die bij m'n XT zaten gaan nog zodner problemen; dus ik hoop dat ook deze van Kyrandia gaan werken :-)

Again nice find Dustar.
Kyrandia en Loom heb ik ook in bigbox gehad maar ja hoor.............bij het papier gesmeten.....ZUCHT

@red Bulleke: een Neo Geo wil ik ook nog wel hoor ;)
Die Star Wars pack bijt ook in mijn been, ik speel alleen wel niet op mijn huidige Xdoos, laat staan dat ik paar honderd euro ga spenderen voor de fun :(
Op een dag zal die hier ook wel staan hehe

red Bulleke

Legacy Member
Als ik mijn ander exemplaar ooit verkoop, probeer ik toch eerst via de B&S hier. Zal wel niet voor eind van dit jaar zijn, dus nog ff tijd om te sparen... ;)

Die X360 is achteraf gezien veel te duur voor wat het is maar mijn impulsiviteit soms he :(

Kenneke10

Legacy Member
Die star wars edition zal wel nog sterk in prijs dalen, heb hem nu al voor 299€ zien staan terwijl hij toch van 380€ komt dacht ik?

red Bulleke

Legacy Member
Jup, heb de mijne met een toevallige korting 349 betaald ofzo... alleszins genoeg in vergelijking met een gewone X360.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan