Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Private Joker

Legacy Member
Veel lager dan dat zal hij wel niet gaan denk ik. Het is er nog altijd één met kinect en 320GB harde schijf hé. Als ik me niet vergis de enige die zoveel HD heeft?
De gouden controller die erbij zit zou ik nog wel een extra van willen.

Kenneke10

Legacy Member
je hebt de chrome series nu denk niet dat goud er bij zit, ikzelf heb zo een zilveren.

Heb nu 1 xbox de re5 edition, aangezien die al 3jaar oud is durf ik gelijk er niet veel op spelen.

Wil echt niet dat deze stuk gaat, dus mss in de toekomst toch voor een nieuwe kijken(mss al volgende gen uitkomt).

die star wars edition spreekt me het meest aan, maar die kinect zegt me dan echt niks.

Mss dat er weer een bundel uitkomt met RE6 ...

red Bulleke

Legacy Member
Ik ook niet zomaar goud he, onderaan nabij de charge adaptor zijn er een aantal gekleurde lijntjes geschilderd die een circuit board moeten voorstellen ofzo.

Hoe dan ook: met die goude speel ik gene second en zelfs even getwijfeld of ik de console zelf wel zou openen. Nu 'k heb dit zeer voorzichtig gedaan, dus eigenlijk is de seal niet gebroken (plakt er terug op zoals voorheen :p )

GeneralUrsus

Legacy Member
goeie dag op de rommelmarkt :D
maar dan thuis komen en zien dat uw SNES naar de zak is :/


2v0lwzl.jpg

2vvsxw8.jpg

GeneralUrsus

Legacy Member
hardstyle lover zei:
Damn general Ursus , da kom ik nooit tegen op rommelmarkten

Alles bij een "opkoper" gekocht (behalve Star Wars) die ik al een paar keer heb gezien op Gentse rommelmarkten. Zeer vriendelijke man, waar ik geregeld wel iets koop, en mij dus ook geregeld wat korting geeft :D die boxed SNES games waren 5€ ipv de normale €8 die hij vraagt, 2 GBC games waren samen €10, Super GameBoy €5, guides waren samen €2 en Planet of the Apes psx was €3. Star Wars VHS trilogy was €2.

hardstyle lover

Legacy Member
hmm
in de staat dat ze zijn de snes games vind ik 5 euro wel een schone prijs
8 euro eigenlijk ook.

Maar bij ons vind ge die gasten nooit :(

hardstyle lover

Legacy Member
Vandaag ontvangen:

- Super Morph (snes cart)
- Kirby tasje (club nintendo)

- Boxed Nes Action set
- Boxed Scope 6

GeneralUrsus

Legacy Member
Ja vind ik ook, en overal inlays en handleidingen. Heb ook met hem staan praten, en hij "tourt" blijkbaar heel Vlaanderen rond, dus misschien kom je hem ooit nog tegen :p

KillingRaptor

Legacy Member
GeneralUrsus zei:
2 GBC games waren samen €10

Heel mooi koopje! Metal Gear Solid alleen al gaat al voor €50-60 compleet. Heb hem zelf cart only voor €5 gekocht en was daar al enorm blij mee. Moet die zeker nog eens spelen.

GeneralUrsus

Legacy Member
@Killingraptor
Ik wist dat hij wel wat waard is, maar ik wist niet dat hij zóveel waard is :D

@hardstyle
Geen idee, heb het hem niet gevraagd. Hij is van buitenlandse origine en spreekt Nederlands met een zwaar accent, maar zoals ik al zei heel vriendelijk. En hij kent echt nog iets van games, alleen biedt hij ze wel redelijk goedkoop aan :D

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Damn, volgens mijn backloggery account is het al van 5 augustus 2011 geleden dat ik nog eens iets retro gekocht heb... (Ducktales voor NES). Maar heb vandaag eindelijk nog eens een dealtje gesloten :D

Kid Icarus
The Legend of Zelda
Gremlins 2

komen binnenkort naar mij voor NES :)

GeneralUrsus

Legacy Member
Gremlins 2 boxed gisteren nog zien liggen op de rommelmarkt voor 8€ :D

hardstyle lover

Legacy Member
Vandaag Toegekomen :)

Sega CD console met Megadrive II attached :-)

Games:
- Sewer Shark
- Chunk Rock
- Tomcat alley
- Road avanger
- Silpheed (zat los in het dubbel dooske van tomcat alley :()

Philips CDi console (zonder aansluitkabels :( )
+ games maar moet deze nog es overlopen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan