Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

red Bulleke

Legacy Member
Net gekocht op de rommelmarkt:
GBA: Xevious (classic Nes Series): CIB

Alexat

Legacy Member
Rommelmarkt Genk :

Super Mario Bros 2 NES CIB, die wat ik nu had was in vrij slechte staat.
Donkey Kong MB bordspel
Grote toad knuffel

Vooral blij dat ik eindelijk dat bordspel heb :D

Private Joker

Legacy Member
red Bulleke zei:
Net gekocht op de rommelmarkt:
GBA: Xevious (classic Nes Series): CIB

Toevallig niet sealed of toch op z'n minst in nieuwstaat? Die zie ik af en toe nog verschijnen sealed. Zelfs Pêle-Mêle had er recent nog een paar liggen.
Tof setje wel als je die allemaal hebt.

red Bulleke

Legacy Member
Private Joker zei:
Toevallig niet sealed of toch op z'n minst in nieuwstaat? Die zie ik af en toe nog verschijnen sealed. Zelfs Pêle-Mêle had er recent nog een paar liggen.
Tof setje wel als je die allemaal hebt.

Is idd in absolute nieuwstaat en voor €5 kon ik hem niet laten liggen.
Heb niet meteen de ambitie om ze allemaal in huis te halen maar wie weet wat ik nog tegenkom :)

Krueger F

Legacy Member
Mijn eerste rommelmarktje bezocht dit jaar, buiten een PS1 met alleen maar gekopieerde spellen erbij en wat PSP spellen niet veel te vinden. Maar dan verstopt in één van de bakken 3 NES spellen (los) gevonden, eentje daarvan: "Mega Man 3" heb ik meegenomen voor 2 Euro (met sleeve én boekje!).

Voorts nog Burnout Revenge voor de PS2 meegepakt voor 1 Euro en een DVD verzamelbox van Universal Soldier voor 5 Euro.

Eigenlijk redelijk triestig dus, maar MM3 heeft m'n dag toch goed gemaakt :)

GeneralUrsus

Legacy Member
@Krueger mooi van die Mega Man 3 :D

Vaan van Final Fantasy XII met dank aan Sheldon Cooper :)
Mijn Final Fantasy collectie begint na een klein maandje toch wat vorm te krijgen.
Kill Bill vol 1 & 2 en Spiderman 2 collector's edition kon ik voor €5/stuk nie laten liggen in de videotheek :)

vdppuc.jpg


wb5naf.jpg

GeneralUrsus

Legacy Member
@Sheldon

Toevallig ook nie gekocht in die videotheek aan Sint Pieters plein? :p

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Nee, heel lang geleden eens in de Extra-Zone in de Lange Munt toen die nog niet failliet was :p

craisin

Legacy Member
Mega Vlooienmarkt in Maastricht geweest, was gene vette. En gezien Alexat dat DK bordspel heeft gevonden was ik beter in Genk gewoon gegaan. :p
Soit, toch 2 aankoopjes voor 5€ per stuk
- Excitebike 64 cart only
- Pokémon Silver cart only

Wandering

Legacy Member
Gisteren opgehaald, geen retro maar zeker wel de moeite: 3DS inclusief 12 games (7 DS, 5 3DS). Een leuk pakket met enkel interessante spellen en geen Nintendogs en dergelijke.

Private Joker

Legacy Member
Hier is het setje dan. Voor 55 Euro (en 10 Euro diesel...) dit dan uiteindelijk meegekregen.

- Console met twee controllers en een joystick
- Toy Story (CIB)
- Jurassic Park (CIB)
- Mega Bomberman (CB)
- Asterix and the Power of the Gods (CB)
- The Adventures of Batman and Robin (CB)

Wel alles in goede staat (buiten het feit dat de stroomadapter van de console niet de juiste is...)

fhZjP.jpg

reactor

Legacy Member
reactor zei:
Vandaag een mailtje gehad van een collega die voor mij iets heeft gekocht op de rommelmarkt !
En het klinkt gelijk een belle ! :woohoo:

Geen rommelmarkten voor mij dit weekend.
Wel had mijn collega bij wat hij beloofd had :applause:

ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

Even voor de duidelijkheid,de Nes op de laatste foto is een andere dan in de doos! :D
In de doos zit alles tot en met de garantiepapieren .(ingevuld met serienr van de console).
De gameboy is in nieuwstaat!

Prijs... 35 euro voor alles.
En dat terwijl ik onder het Spaanse zonnetje lag !:cool:

Geef toe da klinkt gelijk een belle.:p

red Bulleke

Legacy Member
Nice reactor!
Eindelijk nog eens een goeie vondst zoals in "the good old days" :)

hardstyle lover

Legacy Member
De 1ne mens heeft altijd geluk & de andere nooit

Zo gaat da int leven

red Bulleke

Legacy Member
hardstyle lover zei:
De 1ne mens heeft altijd geluk & de andere nooit

Zo gaat da int leven

Geluk is relatief he... misschien moeten we gewoon al eens proberen gelukkig zijn met onze hobby of met de vondst van iemand anders ;)

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Heb binnenkort ook een free NES-pakketje. Maar weet voorlopig niet wat er in zit, in welke staat het is en of alles nog werkt ^^ Dus excited :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan