Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kenneke10

Legacy Member
Vandaag de twee blu ray special editions gekocht van Batman, batman begins en tdk.
Een must voor elke batman fan

hardstyle lover

Legacy Member
Kenneke10 zei:
Vandaag de twee blu ray special editions gekocht van Batman, batman begins en tdk.
Een must voor elke batman fan

Zeker! heb deze ook meegebracht dit weekend

Krueger F

Legacy Member
Juist binnen: DK en Pacman (NES Classic) voor de GBA, Pacman boxed en DK los maar van deze laatste had ik al een doosje en manual liggen :)

Ook nog 8 andere GBA games binnen gekregen van de week waaronder Asterix XL, Tom & Jerry, 2 Harry Potter's, Lego game enz...

KillingRaptor

Legacy Member
Kenneke10 zei:
Vandaag de twee blu ray special editions gekocht van Batman, batman begins en tdk.
Een must voor elke batman fan

Ik wacht lekker op de trilogy box die zeker weten zal komen met The Dark Knight Rises.

Raizo

Legacy Member
aankopen van deze maand waren een virtual boy met nooit gebruikte ac adapter en flash card + 4 games, mint game & watch van donkey kong 2 en mint game & watch zelda, pokemon crystal sealed en een gameboy advance sp zelda edition in nieuwstaat.

Effe genoeg voor deze maand geweest, on to the next! :D


Greetzz

KillingRaptor

Legacy Member
Mijn pakketje van _keeny_ is ook aangekomen. Eindelijk alle Ninja Gaiden games op de NES! :applause:

DSC_0079.jpg

Yuri

Legacy Member
En dan nog uitgespeeld krijgen, want dat zouden toch super moeilijke games zijn.

Kvind zijn verzameling wel de max, zo beke van alles. Wish I hadn't OCD...

space79

Legacy Member
weer wat md en saturn spullen binnen, waaronder 1 groot lot md spellen...geen schrik pj zal u niet het lijstje dubbels pm'en, de verhuis is al groot genoeg :p
Alles (behalve power rangers) is compleet, en ja alien soldier heeft net iets meer gekost dan mijn maximum van 20 euro voor een md spel :cry:
Maar al de rest zit er ver onder. Ben ook wel enorm gelukkig met men mega games 6 vol2 die je anders ofwel enkel cart of soms met box tegenkomt, maar heel zelden met handleiding

de md spellen...net de grens van 400 individuele (dus zonder al men variëteiten) euro pal only gehaald :woohoo:
P1000446.jpg

aero.png

de saturn spellen
P1000447.jpg

KillingRaptor

Legacy Member
Ben wel benieuwd hoeveel je voor Alien Soldier hebt betaald eigenlijk.

Yuri

Legacy Member
Alleen daarom zou ik al afzien van een volledige set van gelijk welke console. Al die sportgames. :(

space79

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Ben wel benieuwd hoeveel je voor Alien Soldier hebt betaald eigenlijk.

80 incl verzending

Die sportspellen kosten dan ook maar €1-2...tenzij je ze allemaal los koopt dan is het eerder €2-4 (op enkele uitzonderingen na)

Yuri

Legacy Member
Ja, dat gelukkig wel dat die meestal bijna niks kosten (uitzonderingen gelaten gelijk dat één basketspel). Castlevania en Sunset Riders zijn toch ook nog games die voor meer dan 20 euro gaan toch?

Damn 80 euro, das... veel... :P

space79

Legacy Member
thunder force 4 en aero the acro bat 2 ook maar in lot kopen heeft zijn voordelen ;)
nadeel: de hoop spellen die ik heb terug verkopen ;)

space79

Legacy Member
ow en World championship soccer 2 (niet classic) dat wel een paar honderd kost ;)

Yuri

Legacy Member
space79 zei:
thunder force 4 en aero the acro bat 2 ook maar in lot kopen heeft zijn voordelen ;)
nadeel: de hoop spellen die ik heb terug verkopen ;)

Bwa, die geraakte wel kwijt aan de juiste prijs, zeker. :)

Zou wel eens een fotootje willen zien van die 400 games al. :D Moet zot zicht zijn. :applause:

space79

Legacy Member
3 "boeken"kasten vol...denk dat ik strak is naar leenbakker loop voor een 4e want de laatste lichting gaat er niet meer in :p

space79

Legacy Member
P1000448.jpg

rechtsonder een deel van de variaties, in het midden onder 32x en de rest is md.
Een 30-tal (waaronder die laatsten) hebben dus een nieuwe kast nodig :)

saturn, game gear, nes en gameboy staan aan de andere kant van de kamer
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan