Archief - Webblog: DIMIC - Did I Mention I'm Crazy

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KillingRaptor

Legacy Member
Die is nice ja, blijft ook een geweldige film eigenlijk dat.

Ingis

Legacy Member
zeker waar :D

-----
I’m sorry to take the joy out of your joystick, Dr. Wily. « DIMIC
bandai_megaman_chrome.jpg
I love Megaman. I hate the games but I love Megaman. Well, hating is a big word, let me explain. I'm rather new in the whole retro gaming business, about five years now, so I never really gamed on a console before that. We started with a NES and some games. One of the first games we bought was Megaman.

Ingis

Legacy Member
I did not program this foolishness into you! « DIMIC
ultron_pre.jpg
And yet, here I am; ordering a Marvel/Comic statue of a character I do not know yet from Sideshow. Yes, we finally got another Marvel villain Premium Format. Give a big round of applause for; Ultron.


You have a great sense of humor, but maybe it’s because of your face? « DIMIC
alter_dizzy_re.jpg
I'm finally done with my resits which means; more time for DIMIC! Aren't we glad. Also means finally a new post, meaning a new review, for you to read. Or to watch the pretty pictures. Either way, whoopee.

Ingis

Legacy Member
That's a lot of land... « DIMIC
anno2070_pre.jpg
Finally, they announced the special edition for the new Anno game! And I'm quite happy...


Samus here, Samus there, Samus everywhere. « DIMIC
maxfactory_metroid_pre.jpg
If you think of Nintendo licences most likely Mario or Kirby will pop up in your head. But there is also Metroid, one of the most ancient series in the Nintendo universe. Metroid on the NES shocked many gamers when the end credits were scrolling over the screen. The protagonist was a female, which was unseen at the time and left many gamers with an open jaw staring at the screen. But if you think back and give this a very good thought you can only come to the conclusion that it was insanely brilliant.


Born this way « DIMIC
The original song by Lady Gaga has been covered many, many times before but I have to say, this one is one of my favorites!

Ringo

Legacy Member
Ingis zei:
Samus here, Samus there, Samus everywhere. « DIMIC
maxfactory_metroid_pre.jpg
If you think of Nintendo licences most likely Mario or Kirby will pop up in your head. But there is also Metroid, one of the most ancient series in the Nintendo universe. Metroid on the NES shocked many gamers when the end credits were scrolling over the screen. The protagonist was a female, which was unseen at the time and left many gamers with an open jaw staring at the screen.

En hoeveel gamers hebben het einde destijds bereikt? Metroid I was een kutgame omdat je te veel verdwaald geraakte en je geen vat kreeg op wat je moest doen en waar je moest zijn . Wat niet wil zeggen dat het geen goede ideeën had, de opvolger Super Metroid bewijst dit ten volle. :niceone:

Grote kans ook dat Samus lesbisch maar dit terzijde :p

Ingis

Legacy Member
gelukkig gaat het niet echt over de game zelf eh ;) just some background information ^^

You don’t have one of those, do you? « DIMIC
buckypf_re.jpg
This is one of those I didn't like in the beginning. But after reading more about the character and staring at it for some time, I realized that I wanted this one. I really wanted it.

BiZi

Legacy Member
Nice, maar moet eerlijk zeggen dat ik de eerste Cap Am PF toch wel een pak graver vind. Deze past perfect naast Red Skull PF (mijn nr 1 PF uit heel men collectie).

Enkel spijtig dat deze grail status heeft gekregen en je hem dus niet meer onder de 750 € kan vinden...

Ingis

Legacy Member
ik vind deze sexier :p maar moest hij niet een grail zijn had ik de eerste ook wrs gekocht... maar die excl is gewoonweg bijna niet meer te betalen :(

BiZi

Legacy Member
Idd. Ik zou ook voor Red Skull gaan man... Trust me, IRL is deze waanzinnig!
Ben blij dat ik deze voor een 'prikje' twee jaar geleden op FACTS heb kunnen kopen. (ik dacht iets van een 175 €)

Btw, ben er nog steeds niet uit of ik voor de blauwe or rode chun moet gaan. Hoogstwaarschijnlijk de blauwe... Als ik de edition size bekijk, voel ik een beetje een Guile verhaal opkomen... mss dat deze zelfs daalt in prijs.

Ingis

Legacy Member
ssc is echt niet goed bezig met hun edition sizes... hebben zelfs al toegegeven dat ze de limited wat willen rekken, maw duurdere prijzen en hogere edition sizes :s

opzich wil ik Red Skull wel maar wes is niet zo overtuigd van de die :p we zien wel... we proberen sowieso onze focus meer en meer terug te brengen naar games en game related (al zorgt Skaar weer voor problemen nu :p)

over chunners, ik vind persoonlijk de blauwe mooier dus moest ik niet voor de exclusives gaan (en de zwarte niet hebben :p), zou ik kijken om de regular hier te bestellen...

BiZi

Legacy Member
Idd... zijn jullie boeken trouwens al binnen gekomen? If so, viel het mee qua extra kosten? :(

Really looking forward to Facts btw!

BiZi

Legacy Member
@ hidde, ik moet men he-man dubbels nog bekijken... krijg er gewoon geen tijd voor...

En ja, budget voor Facts... ge weet nooit wat ge gaat tegenkomen hé :)

Den_Hidde

Legacy Member
doe maar op het gemakje ;)

2 jaar geleden stond daar snake mountain in box, heb het toen nie gekocht. Maar dit jaar zoek ik eigenlijk niks speciaals dus meer tijd voor implus kopen :D

Ingis

Legacy Member
nee, hebben wel zo'n rotbrief gehad van 'kunde ons keer de gegevens doorsturen want wij zijn te lui om op de doos te kijken' <_<
zullen hopelijk van de week nog binnen komen maar ik vrees dat het ons nog een 100euro extra gaat kosten :(

BiZi

Legacy Member
Giev snake mountain! Zoek trouwens ook nog een complete Slime Pit... which is pretty awesome!!

BiZi

Legacy Member
Ingis zei:
nee, hebben wel zo'n rotbrief gehad van 'kunde ons keer de gegevens doorsturen want wij zijn te lui om op de doos te kijken' <_<
zullen hopelijk van de week nog binnen komen maar ik vrees dat het ons nog een 100euro extra gaat kosten :(

degoutant gewoon... pakketje wordt vastgehouden bij DSV? of een andere instantie?

Grts

Ingis

Legacy Member
DSV ja
ergste is dat het gewoon wat boeken zijn, nieuw van de uitgever
alles staat op die papieren voor de douane maar ze zijn zo achterlijk om daar niet naar te kijken
wat ook erg is, is het feit dat hij sinds de 28 aug vast zit daar, die brief dateerd van 15 sept en ik die brief pas gisteren (20ste) gekregen hebben... ik dacht dat binnenlandse post er maar max 2 dagen over doet om een brief te bezorgen <_<
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan