flupke1
Legacy Member
GF2 staat er idd tussen, omdat de ultra' moeilijk te vinden zijn.
@Siglo, die intergraph is zekerinteressant, meer voor een workstation uit die periode. Stuur maar je prijs.
@tmz: die TNT2, is dat een M64 of een ultra?
@BMF|Johan: geen enkele van die kaarten was ooit de top, toch bedankt.
@Siglo, die intergraph is zekerinteressant, meer voor een workstation uit die periode. Stuur maar je prijs.
@tmz: die TNT2, is dat een M64 of een ultra?
@BMF|Johan: geen enkele van die kaarten was ooit de top, toch bedankt.