Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
GuerrillaDawg zei:Ondertussen heeft de gtx4xx serie wel een nieuwe BIOS. Het lawaai en de warmte zijn al stevig gedaald
Ik heb op de moment een GTX480, draait constant op 65% fanspeed, die hoor ik maar net boven mijn CPU fan. Qua warmte heb ik nog maar één spel gehad dat boven de 70graden kwam en dat was FFXIV, maar dat lag aan het spel zelf.
Maar, bon. We gaan hier een beetje off topicEr is een apart nvidia topic
.Phaetor zei:en volgens dat prentje evenveel lawaai als een gtx 275 en minder dan een gtx 285 waar je letterlijk nooit iemand iets over hoorde zeggen :ironic:
De 480 zit echter wel een stukje daarboven en SLI 470/480 is ook luidruchtig op air.
V1nce zei:Sucks voor degene die pas een 460 hebben gekocht
Kdenk nu spontaan aan fuzzyhawkeye die hier de laatste tijd bekan 10 berichten had geschreven dat em een 460 in sli had besteld.
Altijd lomp om een nieuwe kaart te kopen 2 weke voor de nieuwe serie daar is.
V1nce zei:Sucks voor degene die pas een 460 hebben gekocht
Kdenk nu spontaan aan fuzzyhawkeye die hier de laatste tijd bekan 10 berichten had geschreven dat em een 460 in sli had besteld.
Altijd lomp om een nieuwe kaart te kopen 2 weke voor de nieuwe serie daar is.
Dries590 zei:Is de 6850 beter dan de gtx460?
De Radeon HD 6870 is gemiddeld 26,1% sneller dan de GTX 460 1GB, de Radeon HD 6850 is gemiddeld 11,4% sneller dan de GTX 460 768 MB.
Zonnestraal zei:Ik heb er eentje te pakken voor 225 euro (een sapphire).
Bij de plaatselijke winkels vroegen ze er 279 voor![]()
V1nce zei:Sucks voor degene die pas een 460 hebben gekocht
Kdenk nu spontaan aan fuzzyhawkeye die hier de laatste tijd bekan 10 berichten had geschreven dat em een 460 in sli had besteld.
Altijd lomp om een nieuwe kaart te kopen 2 weke voor de nieuwe serie daar is.

kzal volgend jaar wel (of wanneer dan ook) voor de nieuw 7series gaan als die ook zoveel beter gaan zijn gelijk de 6series tov 5series.
zaag es ni zo, en wees blij en bouw een feestje dat gij de 6870 hebt fzo he
wilt ge een ballon?FuzzyHawkeye zei:En de mensen blijven maar gaan en sokke daarop he
Denkt ge da'k ni content ben? Ik ging gewoon voor ne goeie game-pc en die heb'k soit case closedkzal volgend jaar wel (of wanneer dan ook) voor de nieuw 7series gaan als die ook zoveel beter gaan zijn gelijk de 6series tov 5series.
edit: vorda heeft mij eral op gewezen, dus 's toch goed ? kzeg toch niks meerzaag es ni zo, en wees blij en bouw een feestje dat gij de 6870 hebt fzo he
wilt ge een ballon?
heel wat geld bespaart
als dat niet het geval was had ik zeker gewacht, dit ga ik ook doen bij de volgende releases
idc nu eigenlijk, alé ik ben niet droevig dat ik dit gedaan heb en vindt het niets eens jammer
't is geen slecht duo hoorFuzzyHawkeye zei:@merdor : dat is wel schoon ja, nu hebt ge ze voor minimum 300euro fzoheel wat geld bespaart
@V1nce : fine daar kan ik meeleven wat ge mij verteld ma ik 'moest' gewoon zo snel mogelijk ne pc hebben die deftig was op die moment, de 6series was nog een 3weken wachten en zo lang kan ik niet zonder pcals dat niet het geval was had ik zeker gewacht, dit ga ik ook doen bij de volgende releases
idc nu eigenlijk, alé ik ben niet droevig dat ik dit gedaan heb en vindt het niets eens jammer
't is geen slecht duo hoor

V1nce zei:Raar want het was nog mar iets meer als een week gelede dat je zei dat je ze besteld had en je ze deze week zou aankrijgen.
https://www.beyondgaming.be/archive/aankoopadvies.55/gtx-460-of-gtx480-.752772
Hehe![]()



Merdor zei:Ik heb mijn 5870 in den tijd gekocht voor 266 euro try to beat that![]()

Xtala zei:Ik krijg volgende week normaal een HD4890 voor niks.
Goed genoeg?![]()

