Archief - AMD HD 6xxx serie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mette2

Legacy Member
De prijs is meestal het laatste wat bekend geraakt, omdat ze die ook nog tot de laatste moment kunnen aanpassen denk ik...

Cerv.Be

Legacy Member
Ik had in het begin wel wat problemen met mijn 6870, de processor klokte niet altijd omhoog als ik in games zat. (Bleef hangen aan 300Mhz) Gisteren de laatste nieuwe hotfix geinstalleerd (10.10e) en het probleem is van de baan.

Hell

Legacy Member
6970 lijkt mij beetje te hoog van TDP, beter wachten op 28nm chips

Vnze

Legacy Member
En adviesprijs van 450 euro (omgerekend) voor de 6970 steekt me wel wat tegen :-(

Vnze

Legacy Member
Voor die prijs heb je toch al crossfire 6870's. Dus de 6970 zou 'maar' 1,5 keer sneller zijn voor het dubbel van de prijs.

Syntraxx

Legacy Member
@Vnze: waar heb je die adviesprijs vandaan? €450 is idd duur!! :s

Vnze

Legacy Member
@Syntraxx, de link in de post van Twinturbo. En het is inderdaad hoog:(

Mette2

Legacy Member
Hell zei:
6970 lijkt mij beetje te hoog van TDP, beter wachten op 28nm chips

Vnze zei:
En adviesprijs van 450 euro (omgerekend) voor de 6970 steekt me wel wat tegen :-(

TiroX zei:
Idd, mij ook! Zit een beetje aan de hoge kant vind ik.

Vnze zei:
Voor die prijs heb je toch al crossfire 6870's. Dus de 6970 zou 'maar' 1,5 keer sneller zijn voor het dubbel van de prijs.

Syntraxx zei:
@Vnze: waar heb je die adviesprijs vandaan? €450 is idd duur!! :s

Wacht nu maar eens eerst af wat de officiële specs zijn, hoe deze kaarten presteren en wat ze kosten voor je al conclusies gaat trekken...

Op dit moment is er nog niks officieel.

Vnze

Legacy Member
ik trek geen conclusies ik quote een site en geef er mijn mening over moest het waar zijn wat daar staat, 450 euro zou toch veel zijn nee?

Vnze

Legacy Member
Toegegeven dat het van de prestaties afhangt maar ALS de adviesprijs inderdaad €450 is en ALS die kaar inderdaad maar 1,5 keer zo snel is als de 6870 dan stelt het mij persoonlijk wat teleur. Ik hoop natuurlijk dat het niet waar is en de prijs een 50 a 100 tal euro's lager gaat liggen maar das iets wat we de 13e gaan weten he:)

chromeplus

Legacy Member
IceMaN.* zei:
Ik had in het begin wel wat problemen met mijn 6870, de processor klokte niet altijd omhoog als ik in games zat. (Bleef hangen aan 300Mhz) Gisteren de laatste nieuwe hotfix geinstalleerd (10.10e) en het probleem is van de baan.

ik met mijn gigabyte 6870 heb problemen gehad met mijn drivers, uiteindelijk toch in orde... (bij apparaatbeheer -> stuurprogramma bijwerken -> bladeren en daar de driver inzetten)
bij u niks problemen?

en waar staat die hotfix

GoofyStoefy

Legacy Member
chromeplus zei:
en waar staat die hotfix

Als ge naar de drivers gaat. Bij de downloadpage bovenaan is tekst. En in die tekst is een link naar de hotfix.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan