Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SiM0 zei:Whow, ben best wel onder de indruk van die kaart. Helaas laat mijn portemonnee mij niet toe om deze binnen te halen.
Voor hetzelfde geld vertegenwoordigd hij half rock werchter. Ik wil eerst de benchmarks zien voor ik mijn conclusies trek. Van prijs vind ik hem wel té duur, maar dat wisten we op voorhand.²Mette2 zei:Prijzen = afwachten...
En daarbij : hoe kan je hem nu te duur vinden als je de prestaties nog niet weet...?
Mette2 zei:Prijzen = afwachten...
En daarbij : hoe kan je hem nu te duur vinden als je de prestaties nog niet weet...?
. Ook maak ik me dan weer zorgen over de prijs van de 6990. =^pHerr Doktor zei:Wel hij is bijna even duur als de 5970
Mette2 zei:De prijzen op die franse website mag je met een dikke korrel zout nemen hoor, en het waren nog pre-order prijzen ook nog...
. Dus maw "moest dat waar zijn". Soit de prijs verwacht ik te schommelen rond de 350 euro ( 5970 ).rafbanaan zei:Ik ga nu de 6000 reeks meepakken
Zit nog met 4000![]()
. heb nu een 4870x2.
.