Gunstn
Legacy Member
Fenumeher zei:Naar wat ik heb horen zeggen zou er toch een ruime voorraad zijn voorzien voor onze markt.
Laten we hopen, wil eerst nog wat reviews enzo lezen voor ik zoveel geld neerleg voor een graka
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fenumeher zei:Naar wat ik heb horen zeggen zou er toch een ruime voorraad zijn voorzien voor onze markt.
sypro9000 zei:Ben vooral benieuwd naar de prijs. Moesten ze hun 5870 prijs stunt kunnen herhalen mag Nvidia voor de zoveelste keer inpakken .

mxm1994 zei:Als we even rondsurfen bij ons buurland Nederland dan vind ik al mooie prijzen voor de 6970 en 6950. Misschien de 6950 kopen binnenkort.
ATI 6970 Max ICT voor 342€.
ATI 6950 Max ICT voor 265 €.