Archief - AMD HD 6xxx serie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TiroX

Legacy Member
Kheb een 6970 besteld bij tones voor €359. Valt goed mee vindk
Nu alleen maar wachten :angry:

Gunstn

Legacy Member
flyingdutchman zei:
vette foto's ^^.

zeker gans blij die verpakking opengemaakt :P


Nog geen beetje ^^
Volgende week komen er betere foto's als de kaart in men nieuwe case(fractal design define xl) zit.
Zal eens mijn best doen voor cablemanagement
Daarnet even 3dmark11 proberen te draaien, maar wil niet werken voor een of andere reden :/

edit: net email gehad dat men adapter is verzonden, hopelijk zenden ze snel de case

alverman

Legacy Member
Je sig klopt niet, i7 heeft maar 4cores (maar door hyperthreating 2 threads per core, zodat windows er 8 ziet).

chromeplus

Legacy Member
alverman zei:
Je sig klopt niet, i7 heeft maar 4cores (maar door hyperthreating 2 threads per core, zodat windows er 8 ziet).

het wordt algemeen aanvaard dat het er 8 zijn.
waarvan 4 redelijk nutteloos dus.

Vorda

Legacy Member
chromeplus zei:
het wordt algemeen aanvaard dat het er 8 zijn.
Neen, niemand op enig deftig forum noemt de i7 een octacore. i7 is een quadcore, punt.

Niets algemeen aanvaard aan.

*Fmc*

Legacy Member
i7 = quadcore met HT, punt.

OT: Ik ben zwaar aan het twijfelen tussen een 6950 of een GTX570.

chromeplus

Legacy Member
ik doe dxdiag open, eerste tabblad staat "i7 (8CPUS)".
als windows zegt dat het zo is, dan is het zo.

Trolle

Legacy Member
lol idioot
das door die HT die aanligt,de cores(4) delen hunzelf in 2 zodat ge zogezegd het dubbel hebt(8 dus)

chromeplus

Legacy Member
Trolle zei:
lol idioot
das door die HT die aanligt,de cores(4) delen hunzelf in 2 zodat ge zogezegd het dubbel hebt(8 dus)
lol idioot
denkte nu da ge slim waart ofzo? dat had iedereen hier al door :lol:

*Fmc*

Legacy Member
Gij hebt precies nog nie door dat het 4 fysieke cores zijn. Wat dus geen native octocore is.

Ga maar snel terug naar de speeltuin.

Mette2

Legacy Member
Erojin zei:
Is er al een precieze datum wanneer de AMD HD 6990 uitkomt ?

CES 2011 zeggen geruchten, en dat is tussen 6 en 9 Januari.

*Fmc* zei:
Ik ben zwaar aan het twijfelen tussen een 6950 of een GTX570.

raar want die liggen in 2 verschillende prijsklassen... of bedoel je de HD6970?

Sjoepap

Legacy Member
is er al een timing voor de 66xx of 67xx mid range kaarten? Voor laptops heb ik al een 6550 gespot, maar precies nog geen desktop kaarten

Trolle

Legacy Member
chromeplus zei:
lol idioot
denkte nu da ge slim waart ofzo? dat had iedereen hier al door :lol:

iedereen behalve gij zo tezien

en
*Fmc* zei:
Gij hebt precies nog nie door dat het 4 fysieke cores zijn. Wat dus geen native octocore is.

Ga maar snel terug naar de speeltuin.
/\dat
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan