Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
flyingdutchman zei:vette foto's ^^.
zeker gans blij die verpakking opengemaakt![]()
en da gaat lukken met uw dualcoreke?TiroX zei:Kheb een 6970 besteld bij tones voor €359. Valt goed mee vindk
Nu alleen maar wachten![]()
alverman zei:Je sig klopt niet, i7 heeft maar 4cores (maar door hyperthreating 2 threads per core, zodat windows er 8 ziet).
Erojin zei:Is er al een precieze datum wanneer de AMD HD 6990 uitkomt ?
nn?chromeplus zei:het wordt algemeen aanvaard dat het er 8 zijn.
Neen, niemand op enig deftig forum noemt de i7 een octacore. i7 is een quadcore, punt.chromeplus zei:het wordt algemeen aanvaard dat het er 8 zijn.
lol idiootTrolle zei:lol idioot
das door die HT die aanligt,de cores(4) delen hunzelf in 2 zodat ge zogezegd het dubbel hebt(8 dus)

Erojin zei:Is er al een precieze datum wanneer de AMD HD 6990 uitkomt ?
*Fmc* zei:Ik ben zwaar aan het twijfelen tussen een 6950 of een GTX570.
chromeplus zei:lol idioot
denkte nu da ge slim waart ofzo? dat had iedereen hier al door![]()
/\dat*Fmc* zei:Gij hebt precies nog nie door dat het 4 fysieke cores zijn. Wat dus geen native octocore is.
Ga maar snel terug naar de speeltuin.