Céderieck
Legacy Member
Frado2005 zei:Welke graka zou ik best nemen? Ik game op 1900*1200 en hiervoor had ik een 8800 GTX die vrij goed meekon. Wat neem ik best nu? De rest van mijn specs zie je in mijn sig. Kies ik beter een van deze ati's, of een vd nieuwe nvidia's?
ik heb de ook de q6600 op 3.8 dan wel maar ik zit nu met een 6970 2gb en ik kan alles op max draaien nu



)