bas007430
Legacy Member
Hey,
Laatst heb ik mijn kast weer eens open gemaakt en zag dat er toch wel steeds meer stof in komt te zitten.
Dus nu de vraag hoe maak ik het beste me pc schoon/stofvrij,
Ik las dat je ofzo het beste van die flesjes met perslucht kon gebruiken om het stof weg te blazen, maar las ook op andere forums dat sommige mensen gewoon hun stofzuiger gebruikte.
Weet iemand wat een goede manier en het liefst niet een hele dure manier is?
Laatst heb ik mijn kast weer eens open gemaakt en zag dat er toch wel steeds meer stof in komt te zitten.
Dus nu de vraag hoe maak ik het beste me pc schoon/stofvrij,
Ik las dat je ofzo het beste van die flesjes met perslucht kon gebruiken om het stof weg te blazen, maar las ook op andere forums dat sommige mensen gewoon hun stofzuiger gebruikte.
Weet iemand wat een goede manier en het liefst niet een hele dure manier is?

. Ok, ik had op m'n vakantie werk printplaten die in sommige elektromotoren zaten gekuist met die elektrocleaner, en menne collega zei ook dat het geen kwaad kon voor op pc's. (twas gene pc-kenner, dus een risico 
Het is geen pressostaat maar een manometer 