dynamite
Legacy Member
Reborn zei:Mijne TV is ni shit, het ligt aan de TN digicorder da shit isMss overdrijf ik een beetje aangezien ik het gewoon ben om superkwaliteit te zien op mijn dreambox en daarom zie ik duidelijk het verschil op de digicorder. Ik zie duidelijk een verschil tussen TN en BG, het beeld bij BG is gewoonweg beter en het beeld op mijn dreambox is 3x beter dan TN en BG samen. Wat ik probeer te zeggen is dat 720p bij TN niet echt 720p is, enkel de voorgrond is semi-scherp terwijl je duidelijk op de achtergrond pixelated beeld ziet vooral bij bewegingen, bij BG zie ik dat minder zelfs tot helemaal niet wat dus teken is van echte 720p source en op mijn dreambox tja flawless gewoon, superbeeld, echte HD zoals het moet zijn zowel de voorgrond als achtergrond is echt superscherp, je ziet elke detail.
Idd ik heb goed beeld op mijne TV met mijn DM 8000. Yep denk ook dat het aan de digicorder ligt dat shit is.
ook nie veralgemene misschien, ik heb op telenet nooit pixelated beeld, altijd haarscherp. maarja, een led is natuurlijk nogaltijd een klasse hoger.
Mss overdrijf ik een beetje aangezien ik het gewoon ben om superkwaliteit te zien op mijn dreambox en daarom zie ik duidelijk het verschil op de digicorder. Ik zie duidelijk een verschil tussen TN en BG, het beeld bij BG is gewoonweg beter en het beeld op mijn dreambox is 3x beter dan TN en BG samen. Wat ik probeer te zeggen is dat 720p bij TN niet echt 720p is, enkel de voorgrond is semi-scherp terwijl je duidelijk op de achtergrond pixelated beeld ziet vooral bij bewegingen, bij BG zie ik dat minder zelfs tot helemaal niet wat dus teken is van echte 720p source en op mijn dreambox tja flawless gewoon, superbeeld, echte HD zoals het moet zijn zowel de voorgrond als achtergrond is echt superscherp, je ziet elke detail.
.
dan ons noobs he
Der zijn een paar HD kanalen maar vooral info kanalen.