Bamboebahr
Legacy Member
Hallo
een eind geleden heb ik eens een nieuwe laptop gekocht omdat ik moest upgraden voor school, het werd een HP Pavilion laptop die dan net toevallig in de Makro in promotie stond (als iemand het zich kan herinneren: 1400€ en een gratis printer), die laptop zeer degelijke specs voor dat geld (i7 @ 1.6Ghz, 8gig ram en 1gig videokaart o.a.) en dus heb ik die gekozen.
Nu heb ik er al een eindje problemen mee, namelijk het feit dat die laptop totaal niet koelt (zelfs bij gewoon surfen/msn krijgt dat ding al redelijk warm) en dat hij last heeft van "hickups": de computer loopt gewoon kort vast om daarna , met wat geluk, door te lopen, dit gebeurt redelijk vaak (een paar keer in 5 minuten). Zelfs na een volledige format om al die pre-installed HP bullsh*t er af te krijgen is het probleem niet opgelost. Dit is zeer irritant om te gamen, en meer wel dan niet blokkeert gans het spelletje waardoor ik verplicht wordt om af te sluiten met de magische drie toetsten combinatie.
Nu is mijn vraag: heeft er nog iemand dit probleem met zo'n laptop? Zou dit een fabrieksfout kunnen zijn en zou ik er zelf iets aan kunnen doen?
een eind geleden heb ik eens een nieuwe laptop gekocht omdat ik moest upgraden voor school, het werd een HP Pavilion laptop die dan net toevallig in de Makro in promotie stond (als iemand het zich kan herinneren: 1400€ en een gratis printer), die laptop zeer degelijke specs voor dat geld (i7 @ 1.6Ghz, 8gig ram en 1gig videokaart o.a.) en dus heb ik die gekozen.
Nu heb ik er al een eindje problemen mee, namelijk het feit dat die laptop totaal niet koelt (zelfs bij gewoon surfen/msn krijgt dat ding al redelijk warm) en dat hij last heeft van "hickups": de computer loopt gewoon kort vast om daarna , met wat geluk, door te lopen, dit gebeurt redelijk vaak (een paar keer in 5 minuten). Zelfs na een volledige format om al die pre-installed HP bullsh*t er af te krijgen is het probleem niet opgelost. Dit is zeer irritant om te gamen, en meer wel dan niet blokkeert gans het spelletje waardoor ik verplicht wordt om af te sluiten met de magische drie toetsten combinatie.
Nu is mijn vraag: heeft er nog iemand dit probleem met zo'n laptop? Zou dit een fabrieksfout kunnen zijn en zou ik er zelf iets aan kunnen doen?
) 


