Graka's zijn nooit snel genoeg. Je zou eens wat moeten kijken naar professionele 3D art, je zou met je bek open staan. Die renders die zij kunnen maken zijn foto-realistisch, iets wat je van games van vandaag de dag belange niet kunt zeggen.
Ze zien er goed uit, maar dat is altijd zo al geweest dat nieuwe games er beter uitzien als de oudere (zit wel enige logica in ook

). Foto-realischtisch zijn ze nog lang niet, en dat gaat zeker nog jaaaaaren duren. Tot dan zijn graka's dus nooit snel genoeg.
Komen de nieuwe kaarten soms wat te snel uit? Tja dat is marketing, dit heb je ook met gsm's, .... Zij gaan er niet mee inzitten dat jij veel moet betalen om mee te kunnen met de technologie, in tegendeel.