AssassiN
Legacy Member
Goeiendag
Ik heb zelf een probleem waar ik ni aan uit kan.
Men schermkaart heeft een fan en sinds gisteren maakt deze plots raar lawaai, precies of er een kabel in vast zit. Ik heb eens de case opengedaan, opgestart en er zit niets van kabel in de fan zelf als hij rechtstaat(en maakt nog steeds dezelfde lawaai).
Ik heb hem er dan eens uitgenomen, de stof weg gedaan die in de fan zat en er trg ingestoken. Daarmee is het probleem nog ni opgelost, nu doet het rare zich voor.
Wanneer men case op zijn zij ligt en ik start dan op, is er gelijk niets mis. Dan draait men fan normaal en niets van lawaai. Als hij recht staat(zoals hij dus normaal staat) dan maakt die fan wel lawaai en zit er gelijk iets vast aan het geluid te horen(als ik dan ook de PC uitzet staat die fan heel rap stil) en draait hij dan ook trager omdat er gelijk hem iets blokkeert.
Kan er iets intern losgekomen zijn zodat wanneer hij op die bepaalde wijze staat in de weg van de fan komt?
Men schermkaart is trouwens de Ati XFX 4890 XXX:
Klik voor foto
Ik heb zelf een probleem waar ik ni aan uit kan.
Men schermkaart heeft een fan en sinds gisteren maakt deze plots raar lawaai, precies of er een kabel in vast zit. Ik heb eens de case opengedaan, opgestart en er zit niets van kabel in de fan zelf als hij rechtstaat(en maakt nog steeds dezelfde lawaai).
Ik heb hem er dan eens uitgenomen, de stof weg gedaan die in de fan zat en er trg ingestoken. Daarmee is het probleem nog ni opgelost, nu doet het rare zich voor.
Wanneer men case op zijn zij ligt en ik start dan op, is er gelijk niets mis. Dan draait men fan normaal en niets van lawaai. Als hij recht staat(zoals hij dus normaal staat) dan maakt die fan wel lawaai en zit er gelijk iets vast aan het geluid te horen(als ik dan ook de PC uitzet staat die fan heel rap stil) en draait hij dan ook trager omdat er gelijk hem iets blokkeert.
Kan er iets intern losgekomen zijn zodat wanneer hij op die bepaalde wijze staat in de weg van de fan komt?
Men schermkaart is trouwens de Ati XFX 4890 XXX:
Klik voor foto
, ik ben technisch aangelegd
.
.